Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aversion - Activation (TCREC076)

Label: TC Records
WEB release: 01/06/2023

Tracks:
Aversion - Activation

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver wat vet weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

POahhh die mid :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja vet deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 23:12 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Ja vet deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die drive, kicks en rauwe screeches :bomb: :bomb: dit is hoe raw moet zijn! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 06:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 07:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Ja vet deze


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 09:13 
 
Hardtraxxer

tering, dat 2e deel hoor ik nu voor t eerst.
Zo hey :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOTY tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze is echt heel gaaf! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 15:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pff wat ben ik trots op deze man, blijft ook lekker zijn eigen ding doen.

Maar wat een plaat zeg en als je het mij vraagt kansmaker op toty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 16:08 
 
Hardtraxx Crew

pff :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 20:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Begin is heel vet, met dat Rooler/Sickmode achtige stijltje, maar die schelle kicks verpesten voor mij de plaat. Vooral die in de laatste climax zijn zo overdreven en staan in zwaar contrast met die eerste kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 23:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Begin is heel vet, met dat Rooler/Sickmode achtige stijltje, maar die schelle kicks verpesten voor mij de plaat. Vooral die in de laatste climax zijn zo overdreven en staan in zwaar contrast met die eerste kicks.


Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.

Dit is echt alles wat je op dit moment zou willen horen ipv Zaagpiep en alle ellende kicks tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me er wel in vinden. De schelle pingel kicks komen langs alle kanten voorbij, ook in deze plaat. Dit soort muziek mijd ik als de pest en nu weet ik weer waarom. Ik zal nooit begrijpen dat mensen dit soort kicks harder en/of beter vinden dan een goeie volle gated kick.

Stoor me er ook enorm aan dat in iedere plaat 4-5 verschillende kicks MOETEN zitten tegenwoordig en nog liefst zo snel mogelijk achter elkaar. Het moet allemaal gekker en gekker. Maar wie ben ik. Blijkbaar vinden mensen het tof, dus boeiend wat ik er van vind. Mij nie belle in ieder geval.

Om toch maar iets inhoudelijks te vertellen over deze plaat. Vind de opbouw etc wel strak gedaan, goeie drive en die eerste kicks kan ik wel goed hebben maar vanaf de tweede kicks haak ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 07:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik kan me er wel in vinden. De schelle pingel kicks komen langs alle kanten voorbij, ook in deze plaat. Dit soort muziek mijd ik als de pest en nu weet ik weer waarom. Ik zal nooit begrijpen dat mensen dit soort kicks harder en/of beter vinden dan een goeie volle gated kick.

Stoor me er ook enorm aan dat in iedere plaat 4-5 verschillende kicks MOETEN zitten tegenwoordig en nog liefst zo snel mogelijk achter elkaar. Het moet allemaal gekker en gekker. Maar wie ben ik. Blijkbaar vinden mensen het tof, dus boeiend wat ik er van vind. Mij nie belle in ieder geval.

Om toch maar iets inhoudelijks te vertellen over deze plaat. Vind de opbouw etc wel strak gedaan, goeie drive en die eerste kicks kan ik wel goed hebben maar vanaf de tweede kicks haak ik af.

:yes:

Kan me hier echt 100% in vinden. Waarom geforceerd in elke plaat zoveel verschillende kicks stoppen. Kicks vind ik ook, los van de eerste kick, helemaal niet stevig, het is alleen maar pieperig/schel/hoog. Dit is nou precies de reden dat ik driekwart van de huidige raw maar links laat liggen. Los daarvan vind ik de melodie best vet en zit het kwalitatief wel gewoon strak in elkaar idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey spoonboys
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vind ook alleen die eerste kick goed, de rest allemaal schel, piepend, irritant. Dit past voor mij juist in het rijtje zaag/piep en alle ellende kicks tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Hey spoonboys

Eng he, als mensen een andere smaak hebben en iets wat jij leuk vindt niet leuk vinden.

Retaliation schreef:

Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.

Dit is echt alles wat je op dit moment zou willen horen ipv Zaagpiep en alle ellende kicks tegenwoordig.


Ik niet. Ik zoek geen overdreven piepkicks. Afwisseling met kicks tot daar aan toe maar imo is heel het SSR label een voorbeeld van hoe het heel stevig kan zijn zonder overdreven (piep)kicks te gebruiken. Luid of overdreven is imo niet hard, maar dat is voor iedereen anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 12:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vind de opbouw etc wel strak gedaan, goeie drive en die eerste kicks kan ik wel goed hebben maar vanaf de tweede kicks haak ik af.

Ben het hier mee eens, snap de hype van dit nummer dan ook niet. Al ben ik dan ook al geruime tijd m'n interesse verloren in heel de raw hardstyle kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Martin Waus schreef:
Hey spoonboys

Eng he, als mensen een andere smaak hebben en iets wat jij leuk vindt niet leuk vinden.


Nee man, dit is iets met een bal en kaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Broken Balance schreef:
Martin Waus schreef:
Hey spoonboys

Eng he, als mensen een andere smaak hebben en iets wat jij leuk vindt niet leuk vinden.


Nee man, dit is iets met een bal en kaatsen


Rare manier om smaak te omschrijven
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle