Helicaze schreef:
Ik kan me er wel in vinden. De schelle pingel kicks komen langs alle kanten voorbij, ook in deze plaat. Dit soort muziek mijd ik als de pest en nu weet ik weer waarom. Ik zal nooit begrijpen dat mensen dit soort kicks harder en/of beter vinden dan een goeie volle gated kick.
Stoor me er ook enorm aan dat in iedere plaat 4-5 verschillende kicks MOETEN zitten tegenwoordig en nog liefst zo snel mogelijk achter elkaar. Het moet allemaal gekker en gekker. Maar wie ben ik. Blijkbaar vinden mensen het tof, dus boeiend wat ik er van vind. Mij nie belle in ieder geval.
Om toch maar iets inhoudelijks te vertellen over deze plaat. Vind de opbouw etc wel strak gedaan, goeie drive en die eerste kicks kan ik wel goed hebben maar vanaf de tweede kicks haak ik af.

Kan me hier echt 100% in vinden. Waarom geforceerd in elke plaat zoveel verschillende kicks stoppen. Kicks vind ik ook, los van de eerste kick, helemaal niet stevig, het is alleen maar pieperig/schel/hoog. Dit is nou precies de reden dat ik driekwart van de huidige raw maar links laat liggen. Los daarvan vind ik de melodie best vet en zit het kwalitatief wel gewoon strak in elkaar idd.