Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
Broken Balance schreef:
Begin is heel vet, met dat Rooler/Sickmode achtige stijltje, maar die schelle kicks verpesten voor mij de plaat. Vooral die in de laatste climax zijn zo overdreven en staan in zwaar contrast met die eerste kicks.


Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.

Dit is echt alles wat je op dit moment zou willen horen ipv Zaagpiep en alle ellende kicks tegenwoordig.

Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.

Dit zijn juist precies het soort kicks waar ik onderhand helemaal klaar mee ben en er is nog altijd genoeg waar ik wel naar zou luisteren op dit moment. Alle respect naar de artiest en tof voor hem dat deze plaat het zo goed doet, maar ik vind het jammer dat over de laatste jaren het gros van de raw kicks zo schel is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Retaliation schreef:
Broken Balance schreef:
Begin is heel vet, met dat Rooler/Sickmode achtige stijltje, maar die schelle kicks verpesten voor mij de plaat. Vooral die in de laatste climax zijn zo overdreven en staan in zwaar contrast met die eerste kicks.


Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.

Dit is echt alles wat je op dit moment zou willen horen ipv Zaagpiep en alle ellende kicks tegenwoordig.

Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.

Dit zijn juist precies het soort kicks waar ik onderhand helemaal klaar mee ben en er is nog altijd genoeg waar ik wel naar zou luisteren op dit moment. Alle respect naar de artiest en tof voor hem dat deze plaat het zo goed doet, maar ik vind het jammer dat over de laatste jaren het gros van de raw kicks zo schel is geworden.


Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik kan me echt totaal niet vinden in jouw comment.


Ik kan me totaal vinden in jouw comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen in wiens comment ik me wel kan vinden:
wootum
Broken Balance
Helicaze
corneelwr
Albatrots

Mensen in wiens comment ik me niet kan vinden:
Rickzel
Fantazoo
tommeh
Zaagkick
Elektrify
Martin Waus
Mitch
billieb15
HC4LMichaelRoza
Repeller
Retaliation
MYTZE


Dan weten jullie dat. Niks persoonlijks verder, van mening kun je verschillen, even goede Hardtraxxers verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#teamrickzel hier! Tering dikke plaat. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Mensen in wiens comment ik me wel kan vinden:
wootum
Broken Balance
Helicaze
corneelwr
Albatrots

Mensen in wiens comment ik me niet kan vinden:
Rickzel
Fantazoo
tommeh
Zaagkick
Elektrify
Martin Waus
Mitch
billieb15
HC4LMichaelRoza
Repeller
Retaliation
MYTZE


Dan weten jullie dat. Niks persoonlijks verder, van mening kun je verschillen, even goede Hardtraxxers verder.


Kijk, dit is data! Dan hebben we zojuist democratisch besloten dat Hardtraxx deze plaat meer dan goedgekeurd heeft! @Aversion, als je mee leest! Je kunt je bokaal ophalen in Friesland bij 'the Venator' ik DM je zijn adres gegevens even door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kijk, dit is data! Dan hebben we zojuist democratisch besloten dat Hardtraxx deze plaat meer dan goedgekeurd heeft!


Je hebt helemaal gelijk.
Alleen, ik denk dat je vergeet dat wij dat wel even bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dan hebben we zojuist democratisch besloten dat Hardtraxx deze plaat meer dan goedgekeurd heeft!

Had natuurlijk moeten weten dat de degradatie van Hardtraxx al lang gaande is, wetende dat dé uptempo festival sensatie van het moment uit deze contreien komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Alleen, ik denk dat je vergeet dat wij dat wel even bepalen.


Stom van me! @Kees heb je het bonnetje vna de bokaal nog?

Albatrots schreef:
Wetende dat dé uptempo festival sensatie van het moment uit deze contreien komt.

Fuzzylogic/Unlocked/Bionicle/TOmCleanmountain/Teun timmert al een tijdje aan de weg, had je kunnen weten natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fuzzylogic/Unlocked/Bionicle/TOmCleanmountain/Teun timmert al een tijdje aan de weg, had je kunnen weten natuurlijk!


Je vergeet Schonenberg Hoordiscomfort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fuzzylogic/Unlocked/Bionicle/TOmCleanmountain/Teun timmert al een tijdje aan de weg, had je kunnen weten natuurlijk!

Dom van me. Ik vertrek wel weer naar RSU waar je ten minste wel je kritische mening kan verkondigen over de hedendaagse raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het begin van de plaat vet, en ook het "speelse" in de plaat vind ik vet gedaan. Sommige kicks zijn mijn inziens wel wat te schel. Voor t contrast misschien wel leuk, maar had liever die ?milennium? kicks die je aan t einde hoort wat vaker gehoord. Al met al een prima plaatje voor op n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Even goede hardtraxx vrienden.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle