Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Q-Dennis schreef:
The Venator schreef:
Beetje jammer dit, had toch echt verwacht dat hij van NC zou zijn, of op z'n minst onder de nieuwe alias van Bas.



Nieuwe alias van Arjan bedoel je..


Excuus, ik bedoelde eigenlijk een nieuwe solo van Bas. Arjan gaat niet door in hardstyle toch?



Van wat ik begreep zal Bas Noisecontrollers voortzetten met hardstyle producties en zal Arjan de wat hardere variant van House gaan maken zoals Showtek nu doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 18:41 
 
Hardtraxx Elite

Meer dan prima plaat! Snap dan alleen niet zo goed waarom er in hws zo vaag over gedaan werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 22:58 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Meer dan prima plaat! Snap dan alleen niet zo goed waarom er in hws zo vaag over gedaan werd.

THE HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is hier zo goed aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap niet waarom ze niet gewoon meteen zeggen dat dit i.s.m. Nc is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waar al die ophef vandaan komt over wie het gemaakt heeft.

Lekker nummertje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks doen pijn aan mijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

This is the Time is de eerste versie door Kenneth en Leon gemaakt en daarna heeft Tim eraan gesleuteld.
Dance no More is voor 90% door Leon en Kenneth gemaakt voordat ze hem naar Tim stuurden dacht ik.

Back on track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk melodietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:57 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Millard Fillmore schreef:
Meer dan prima plaat! Snap dan alleen niet zo goed waarom er in hws zo vaag over gedaan werd.

Omdat iedereen denkt "awh my goood noiscontrollerz". En dan is dat niet en doen ze hi hi ho ho hoe hoe omdat het audiotricz is.


Power of the social media + commercie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:25 
 
Hardtraxx Newbie

Originaliteit is ver te zoeken. Het enige treurige is deze release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 03:41 
 
Hardtraxxer

Dit gebeurd in elke scene en bij hardstyle is dit niet anders. Heel de hardstyle scene zit vol met ghostproducers. Er is nou eenmaal goed geld te verdienen door iemand te laten draaien onder een alias waar je als producer de muziek voor maakt. "Jij krijgt de dj life en een deel van de opbrengsten voor de boekingen en ik het andere deel van de opbrengsten". Niet mee bezig zijn wie welke plaat gemaakt heeft! Het is een goede plaat of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
This is the Time is de eerste versie door Kenneth en Leon gemaakt en daarna heeft Tim eraan gesleuteld.
Dance no More is voor 90% door Leon en Kenneth gemaakt voordat ze hem naar Tim stuurden dacht ik.

Back on track!


Ja en dan breng je een Reborn uit die pure scheit is vergelijken met die platen en deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track is lekker :) melodie is wel echt :thumbup: !, Had idd alleen verwacht dat hij van noisecontrollers was, maar dat doet er niet toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 04:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 't een zeer lekker plaatje, maar idd met een erg hoog Noisecontrollers-gehalte. Ga me verder niet mengen in de discussie wie wat gemaakt heeft en of NC dit ge-ghost-produced heeft of niet... Je weet het niet en je zal 't waarschijnlijk ook nooit te weten komen... gewoon lekkere plaat. Basta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:19 
 
Hardtraxxer

Hele dikke plaat :D !

Wel eens met de discussie, het lijkt erg veel op de stijl van NC dus of ze het zelf hebben geproduceerd of niet ik zou proberen meer eigen geluid te creƫren.

Buiten alles nogmaals, helden plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 17:19 
 

Waar maken jullie je nou druk om man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meh... niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk plaat :$
Om ook even in te haken op de hele discussie, ik geloof er echt geen ene flikker van dat deze heren de track geproduceerd hebben. Alle sounds zijn meteen te linken aan Noisecontrollers.. of ze hebben inderdaad de gehele soundback tot hun beschikking gekregen om een track te maken, maar dan nog geloof ik het niet. Er zitten heel veel elementen in die kenmerkend van Bas zijn.. Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 18:40 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)

Is het altijd al geweest :P.


Toen merkte je er niet heel erg veel van :P nu lijkt alles op elkaar dat je soms niks meer kan onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Toen merkte je er niet heel erg veel van :P nu lijkt alles op elkaar dat je soms niks meer kan onderscheiden.

Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat je toen minder verstand had van de muziek. Als je nu tracks van Dozer hoort die vroeger zijn gemaakt, is toch gelijk duidelijk dat dat van The Pitcher is? Of bijvoorbeeld alle aliassen van Tuneboy, hoor je erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)

Is het altijd al geweest :P.

Sterker nog, denk dat het vroeger nog veel meer gebeurde dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
Maar ach, het is tegenwoordig dood normaal om voor andere artiesten te produceren volgens mij :)

Is het altijd al geweest :P.

Sterker nog, denk dat het vroeger nog veel meer gebeurde dan nu.

Absoluut, but back in the days people didn't give a fuck :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Analoxx schreef:
Toen merkte je er niet heel erg veel van :P nu lijkt alles op elkaar dat je soms niks meer kan onderscheiden.

Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat je toen minder verstand had van de muziek. Als je nu tracks van Dozer hoort die vroeger zijn gemaakt, is toch gelijk duidelijk dat dat van The Pitcher is? Of bijvoorbeeld alle aliassen van Tuneboy, hoor je erg goed.

Zowel Dozer als The Pitcher hebben al hun tracks geproduceerd door Michel Pollen :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle