Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Zoals ik in het nieuwe tracks topic al aangaf was ik erg benieuwd naar de reactie van de menigte hier!
Reacties verbazen me niets, maar stemt me wel treurig. Lijkt wel of de meeste hier er hun hobby van maken om
Tracks af te zeiken.

Mag ik vragen waar je dit op baseert? Ik zie niemand hier de track afzeiken hoor :huh:

Minispark schreef:
Kan iig bij deze laten weten dat Leon & Kenneth deze track wel degelijk zelf hebben geproduceerd! En kan daar aan toevoegen dat Bas erg onder de indruk was van de track en dit dan ook de reden was waarom hij hem op Qlimax heeft gedraaid.

Ik (en volgens mij de meesten hier) geloof wel dat ze de track zelf geproduceerd hebben, de sounds echter niet. Dat bevestig je trouwens zelf ook:
Minispark schreef:
Volgens mij is het algemeen bekend dat producers wel eens gebruik maken van elkaar maar ik vind dat het erom gaat wat een iemand er mee doet.


Minispark schreef:
Laten we met zijn allen eens wat meer genieten en stilstaan van wat er allemaal wordt gemaakt.

En men geniet wel, men vindt het alleen jammer dat de Audiotricz zeer waarschijnlijk meeliften op de productiekwaliteiten van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Track is prima trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:11 
 
Hardtraxxer

Ik ga er verder niet te diep op in. Ik bevestig helemaal niets trouwens over gebruikte sounds van evt. Noisecontrollers. Ik weet het zelf namelijk niet eens omdat ik ook maar af en toe langs kan gaan.
Meeliften op andermans kwaliteiten is echt een belachelijke uitdrukking denk ik. Je zou eens moeten weten hoe veel moeite ze (en alle gearriveerde A-artiesten) hebben moeten doen om te komen waar ze nu staan. Puur op eigen kracht en skills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Oh god, nog eentje die hier interessant komt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Ik ga er verder niet te diep op in. Ik bevestig helemaal niets trouwens over gebruikte sounds van evt. Noisecontrollers. Ik weet het zelf namelijk niet eens omdat ik ook maar af en toe langs kan gaan.
Meeliften op andermans kwaliteiten is echt een belachelijke uitdrukking denk ik. Je zou eens moeten weten hoe veel moeite ze (en alle gearriveerde A-artiesten) hebben moeten doen om te komen waar ze nu staan. Puur op eigen kracht en skills.


Om hier even op in te haken.

De eerste producties van Audiotricz klinken in mijn oren naar Atmozfears. Tim heeft ze hierbij ook geholpen, dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik denk van wel.

Dus wat jij zegt:
Citaat:
Je zou eens moeten weten hoe veel moeite ze (en alle gearriveerde A-artiesten) hebben moeten doen om te komen waar ze nu staan. Puur op eigen kracht en skills.


Past hier helemaal niet thuis. Vorig jaar had nog niemand van Audiotricz gehoord, en ineens zijn het A-artiesten. Niemand, zelfs Headhunterz en Wildstylez is dat niet gelukt in zo'n korte tijd.. Dus wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, zit technisch sterk in elkaar en sounds zijn natuurlijk gewoon prima. Wie 'm uiteindelijk geproduceerd heeft boeit me eigenlijk niet zoveel, als ie daadwerkelijk door Audiotricz is geproduceerd, alle lof voor hen. Vind het interessanter waarom ie in eerste instantie als ID - ID naar voren is gebracht, puur om Audiotricz te hypen? Beetje raar verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Audiotricz zijn zwaar geholpen door Atmozfears ze hebben in zijn studio geleefd en veel van tim geleerd. Als ze dit al kunnen maken dan betekent dat ze al verder zijn dan Tim, want denk niet dat tim dit al kan maken. Dus denk gewoon dat het NC is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Oftewel, het is een Pavo - Communicate verhaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Oftewel, het is een Pavo - Communicate verhaal...

En Raven, Back In Time, Classic, Elektronik en From Scratch. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Oftewel, het is een Pavo - Communicate verhaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Saai nummer van Bas :(

Nee of je geeft gewoon toe dat je dit nummer door iemand anders hebt laten produceren of je hebt zelf totaal geen creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Beetje jammer dit, had toch echt verwacht dat hij van NC zou zijn, of op z'n minst onder de nieuwe alias van Bas.



Nieuwe alias van Arjan bedoel je..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Zoals ik in het nieuwe tracks topic al aangaf was ik erg benieuwd naar de reactie van de menigte hier!
Reacties verbazen me niets, maar stemt me wel treurig. Lijkt wel of de meeste hier er hun hobby van maken om
Tracks af te zeiken. Kan iig bij deze laten weten dat Leon & Kenneth deze track wel degelijk zelf hebben geproduceerd! En kan daar aan toevoegen dat Bas erg onder de indruk was van de track en dit dan ook de reden was waarom hij hem op Qlimax heeft gedraaid.

Volgens mij is het algemeen bekend dat producers wel eens gebruik maken van elkaar maar ik vind dat het erom gaat wat een iemand er mee doet. Laten we met zijn allen eens wat meer genieten en stilstaan van wat er allemaal wordt gemaakt.

Ik ben iig trots op me moatjes en blij dat ik de track al mocht bewonderen thuis :kiss:

Merry X-mas 2 everyone! :worship:


Het is een zeer leuke plaat en het kan best zijn wat je zegt maar ik vind dat elke producer in de hardstyle scene toch zn eigen sound moet hebben om groot te worden. Ze hebben bewezen dat ze goed kunnen produceren maar waarom gebruik je dan sounds van andere artiesten?

Ik ben wel nieuwsgierig om meer van audiotricz te horen maar als ze dan niet hun eigen sound gaan ontwikkelen komen ze denk ik niet ver in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Q-Dennis schreef:
The Venator schreef:
Beetje jammer dit, had toch echt verwacht dat hij van NC zou zijn, of op z'n minst onder de nieuwe alias van Bas.



Nieuwe alias van Arjan bedoel je..


Excuus, ik bedoelde eigenlijk een nieuwe solo van Bas. Arjan gaat niet door in hardstyle toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaas en Uitjes schreef:
Verder denk ik dat Tim meer van deze twee heren leert dan andersom.

Vanwaar dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kaas en Uitjes schreef:
Verder denk ik dat Tim meer van deze twee heren leert dan andersom.

Vanwaar dat?

Snap ik ook niet helemaal. Atmozfears brengt al (soms best gevarieerde) platen uit sinds 2008 ofzo. Van Audiotricz had vorig jaar nog niemand gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaas en Uitjes schreef:
Ik acht Tim een stuk minder professioneel dan deze twee heren

:lol: :lol: :lol:

Edit: Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaas en Uitjes schreef:
Ik acht Tim een stuk minder professioneel dan deze twee heren

Waarop baseer je dat precies? op die pak en beet 10 platen die Audiotricz gemaakt hebben, terwijl Atmozfears er al een stuk of 50 op zijn naam heeft staan, terwijl die ook niet allemaal kwalitatief even goed zijn maar dat zijn er alsnog meer dan die van Audiotricz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is al foetsie :P
Zal wel een ban hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan toch best zelf gemaakt zijn... ?

Als je kijkt naar bijv. Dance No More (van audiotricz) lag deze qua sound ook heel erg gelijk aan de NC... Het is duidelijk dat ze in die track de lead gebaseerd hebben op de lead van NC - Feel so good...

Vind deze plaat meevallen, vind hem geweldig tot de kick komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Kan toch best zelf gemaakt zijn... ?


Dit. Echt zeker weten doe je het natuurlijk niet zo van afstand, maar goed. Ik kijk wel uit naar de volgende plaat dan, dat zou goed vergelijkingsmateriaal op kunnen leveren. Aan de andere kant: als je dit qua opbouw en sfeer gedaan krijgt heb je ook zeker talent :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dance No More is met Atmozfears, dus die is neem ik aan gewoon door Tim gemaakt

Kijk hun vorige release, die Reborn en vergelijk het met deze plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pak Why so serious + Noisecontrollers - give it up of een van die experimentele tracks zoals space
pak wat atmosfears percussie

pak de kick uit een andere track


wat zijn deze heren super origineel! :sick:
zo geript dat het nog steeds bloeden doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat geluidje op 1:38 klinkt wel heel erg naar Audiotricz.
Ze hadden het beter een collab met Noisecontrollers kunnen noemen eigenlijk, plaat is supermooi overigens. :loving:
Oja, en het voordeel is nu wel als deze plaat van NC was geweest dan kwam hij pas op z'n vroegst in 2015 uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Dat geluidje op 1:38 klinkt wel heel erg naar Audiotricz.
Ze hadden het beter een collab met Noisecontrollers kunnen noemen eigenlijk, plaat is supermooi overigens. :loving:
Oja, en het voordeel is nu wel als deze plaat van NC was geweest dan kwam hij pas op z'n vroegst in 2015 uit xd


All around the world is vrij snel uitgekomen, ik snap de vertraging wel omdat ze liepen te rommelen met uit elkaar gaan
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle