Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die collab met Geck-e neem ik aan dat dat ook geen hardstyle is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga gewoon wachten tot ik hem binnenkrijg. Geen previews voor mij, wil me totaal laten verrassen. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Die collab met Geck-e neem ik aan dat dat ook geen hardstyle is?


oja tuurlijk, dat ik juist die kan vergeten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan echt niet wachten op deze CD, acht de kans heel groot dat ik hem fysiek ga aanschaffen, verdient een mooi plekje naast E=NC2 & Substantial Machinery :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb 'm besteld :)
Kwam er nu net achter dat er ook previews waren op Trackitdown. Helaas zijn niet alle tracks zo vet als ik verwacht had. Ik heb echter geen spijt van de bestelling, alleen al om 'Mutate' moet ik deze in huis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De hardstyle nummers klinken veel te standaard of gewoon niet boeiend, en die 175 nummers vallen ook maar tegen, vooral Trigger is weer zo'n Skrillex aftreksel.

De geck-e collab is de enige van het hele album die zo op eerste gehoor wel leuk is.

Had er veel meer van verwacht :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb tussen de previews ook maar weinig bijzondere tracks kunnen vinden. Misschien iets te hoge verwachtingen, maar zo origineel vind ik het allemaal niet. Erg veel 13/12 tracks. The Gospel, Mutate, Time Machine, Outlaw en Welcome To The Future zijn wel leuk. Maar dat vind ik net wat te weinig om dit album aan te schaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Drumz!
The Gospel
Speekaz Kikk
Mutate :drool:
Time Machine
BRNFNK
Welcome to the Future


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 leuk nummer en dat is Mutate. Die kicks in de collab met HV zijn zo slap. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist alle previews geluisterd. Had er denk ik toch iets te veel van verwacht. Want de helft van de platen vind ik tot nu toe vet. Het is allemaal wel heel divers, maar juist daardoor weten veel tracks mij nog niet te pakken. Ondanks dat ga ik de cd toch aanschaffen voor de volgende tracks:

Drumz!
The Gospel
Speekaz Kikk
Mutate ( :worship: )
Time Machine
BRNFNK
Russian Sleep Experiment
Welcome To The Future
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 18:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
1 leuk nummer en dat is Mutate.

Dit. Ik had me veel meer van dit album voorgesteld, in de teaser hoorde je vrij originele stukjes muziek, maar dat creatieve van die teaser hoor ik amper terug in de samples? :huh: Ik hoor heel veel saaie, slecht afgewerkte platen met slechte kicks... Ik zal er wel wat dieper op ingaan met een review zodra het album uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ben benieuwd naar zijn album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besteld bij Cosmox, 14,99 zonder verzendkosten, enige nadeel: pas 28-10 leverbaar ipv 21-10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trigger lijkt wel érg veel op Knife Party - Bonfire :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
1 leuk nummer en dat is Mutate.

Dit. Ik had me veel meer van dit album voorgesteld, in de teaser hoorde je vrij originele stukjes muziek, maar dat creatieve van die teaser hoor ik amper terug in de samples? :huh: Ik hoor heel veel saaie, slecht afgewerkte platen met slechte kicks... Ik zal er wel wat dieper op ingaan met een review zodra het album uit is.


Mutant vind ik geweldig, helemaal omdat ik helemaal in to the techno ben. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exact wat hierboven gezegd wordt. Mutant is echt het enige nummer dat me aanspreekt...

Outlaw komt in de buurt, maar krijg er niet echt een AHOIGHOUEG-gevoel van ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu de previews te luisteren. De diversiteit is all over, dat is absoluut prijzenswaardig. Tot nu toe bevallen de track met Geck-e en BRNFNK het meeste, maar er zitten ook wel andere vette platen in als Welcome To The Future en zo nog meer. Hier en daar ook wat platen die me minder doen (Caged bijvoorbeeld). Als de fulls er zijn ga ik er wat tussenuit pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat me verassen bij de release. Weinig gehoord volgens mij, alleen Welcome To The Future "ken" ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 00:23 
 
Hardtraxxer

Ik heb de album nu meermaals gehoord en ik moet wel zeggen dat dit de eerste album is waar je echt van begin tot einde moet luisteren en het beschouwen als 1 entiteit. Heel vreemd, maar het lijkt echt als een verhaal. In ieder geval wel heel goed doordacht en de flow van de een naar de andere track is fenomenaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 07:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die niet Hardstyle tracks helemaal niks tot nu toe :(
Niet dat ik ze nu al afschrijf.. oordelen kan ik pas als het album er is
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Gospel, Desire, Trigger, Mutate, Outlaw, Russian Sleep Experiment, Welcome to the future, Speekaz Kick, Time Machine, Trigger. Allemaal dikke tracks :thumbsup: En dan heb ik er nog maar even gauw doorheen gezapped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik laat me verassen bij de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is uit! Hoop dat de postbode snel langs komt, ben erg benieuwd. Heb expres de previews niet allemaal geluisterd behalve de collab met Geck-e.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook nog niet. Krijg hem pas volgende week jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 12:56 
 
Hardtraxxer

Russian Sleep Experiment en Welcome to the future zijn echt 2 dikke tracks! (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle