Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Atmozfears & Xense - Lost (Q316)

Label: Q-Dance
WEB release: 23/11/2022

Tracks:
Atmozfears & Xense - Lost

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
M
Hardtraxx Veteran
Nieuwe sample toegevoegd.
Melodie :love:
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Meer van dit :love:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Blijft jammer dat Atmozfears zo weinig released. Hij maakt zo veel goede muziek :D
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 10 days ago
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen 10 days ago
Dan maak je zo'n mooie melo :love: En dan stopt die veelste snel voor weer een anti :( Anders 100% TOTY (hopen op een 2e climax?)
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Svbtwee wrote:Blijft jammer dat Atmozfears zo weinig released. Hij maakt zo veel goede muziek :D
Wat is daar eigenlijk de hoofdrede van?
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 23 days ago
NightFly013 wrote:
Svbtwee wrote:Blijft jammer dat Atmozfears zo weinig released. Hij maakt zo veel goede muziek :D
Wat is daar eigenlijk de hoofdrede van?
Volgens mij heeft Atmozfears geen contract met een van de bekende platenlabels. Hij is dus daarin helemaal vrij om te releasen waar en wanneer hij wil. Volgens mij is er wel een samenwerking met Q-Dance. Aan de ene kant voor ons heel jammer, maar zolang zijn boekingen lekker doorlopen is het voor hem misschien geen prioriteit om te releasen, misschien is het zelfs wel een strategie, zo blijven de tracks denk ik wel langer relevant voor de "standaard hardstyle-luisteraars". Voor de die-hards is dat weer anders, die draaien platen grijs en krijgen dan weer honger naar nieuwe tracks, zo werkt dat bij mij in ieder geval. :P Maar op elk relevant festival is het maar een klein percentage die echt helemaal up-to-date zijn qua nieuwe tracks van artiesten, en ik denk wel dat er een aantal zijn die daar toch een beetje hun release-beleid op aanpassen. Zeker artiesten die heel relevant zijn imo

Verder weet ik er het fijne niet van maar volgens mij zit het zoiets in elkaar nu...
Hardtraxxer
last seen 10 days ago
View on SoundCloud
Eerste track
M
Hardtraxx Veteran
Verplaatst.
M
Hardtraxx Veteran
View on YouTube
:loving:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Heerlijke melodie. Wel jammer dat die niet wat langer is in de climax. Snap niet waarom hier een anti in zit. De mid is volgens mij hetzelfde, dus waarom moet die dan nog een keer terugkomen.. :(
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Wel verwarrend met 'Lost' uit de gratis I Need You EP. IJdele hoop dat die eerste 'Lost' ooit nog zal gedraaid worden maar toch een beetje vreemd.
K
Hardtraxxer
390 posts member since 2021
last seen Nov 2025
Atmozfears toch wel een van de MVP's dit jaar, wat een heerlijke plaat is dit weer zeg :love: