Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:27 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears & Xense - Lost (Q316)

Label: Q-Dance
WEB release: 23/11/2022

Tracks:
Atmozfears & Xense - Lost

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 13:25 
 
Hardtraxx Crew

Nieuwe sample toegevoegd.
Melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 15:46 
 
Hardtraxxer

Meer van dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft jammer dat Atmozfears zo weinig released. Hij maakt zo veel goede muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan maak je zo'n mooie melo :love: En dan stopt die veelste snel voor weer een anti :( Anders 100% TOTY (hopen op een 2e climax?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Blijft jammer dat Atmozfears zo weinig released. Hij maakt zo veel goede muziek :D


Wat is daar eigenlijk de hoofdrede van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 13:26 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Svbtwee schreef:
Blijft jammer dat Atmozfears zo weinig released. Hij maakt zo veel goede muziek :D


Wat is daar eigenlijk de hoofdrede van?


Volgens mij heeft Atmozfears geen contract met een van de bekende platenlabels. Hij is dus daarin helemaal vrij om te releasen waar en wanneer hij wil. Volgens mij is er wel een samenwerking met Q-Dance. Aan de ene kant voor ons heel jammer, maar zolang zijn boekingen lekker doorlopen is het voor hem misschien geen prioriteit om te releasen, misschien is het zelfs wel een strategie, zo blijven de tracks denk ik wel langer relevant voor de "standaard hardstyle-luisteraars". Voor de die-hards is dat weer anders, die draaien platen grijs en krijgen dan weer honger naar nieuwe tracks, zo werkt dat bij mij in ieder geval. :P Maar op elk relevant festival is het maar een klein percentage die echt helemaal up-to-date zijn qua nieuwe tracks van artiesten, en ik denk wel dat er een aantal zijn die daar toch een beetje hun release-beleid op aanpassen. Zeker artiesten die heel relevant zijn imo

Verder weet ik er het fijne niet van maar volgens mij zit het zoiets in elkaar nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Eerste track
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 16:48 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 19:47 
 
Hardtraxx Crew


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie. Wel jammer dat die niet wat langer is in de climax. Snap niet waarom hier een anti in zit. De mid is volgens mij hetzelfde, dus waarom moet die dan nog een keer terugkomen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel verwarrend met 'Lost' uit de gratis I Need You EP. IJdele hoop dat die eerste 'Lost' ooit nog zal gedraaid worden maar toch een beetje vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 23:22 
 
Hardtraxxer

Atmozfears toch wel een van de MVP's dit jaar, wat een heerlijke plaat is dit weer zeg :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle