Deze ga ik zeker vaker horen. 
Active topics in Hardstyle
Moderators
waneer komt deze nou eens uit wacht al vel te lang is jammer maar vind wel dikke plaat 
Gaat ie uberhaupt nog wel gereleased worden ? Moet toch wel of niet ?
ze mogen wel eens opschieten met deze release...anders vind ik hem het wachten niet eens meer waard
Last edited by Intervention on 30 Aug 2009 12:34, edited 1 time in total.
+1donkeyrollers wrote:ze mogen wel eens opschieten met deze release
Zou deze misschien niet komen omdat The Qontinent ook door Bass Events was?
weet iemand of deze uberhaupt nog gereleased gaat worden? hij heeft a complex situation en extraordinary happiness ook alweer opstaan?
Nee, ik denk het niet.. Als ik niet snel wat hoor gaat het topic dichtE-rik wrote:weet iemand of deze uberhaupt nog gereleased gaat worden? hij heeft a complex situation en extraordinary happiness ook alweer opstaan?
Waar is dat voor nodig? Dat de tracks niet uit zijn gebracht, betekent niet dat de muziek niet bestaat, dus ook niet dat we er niet over kunnen praten waar een forum voor bedoeld is toch?Khadber wrote:Nee, ik denk het niet.. Als ik niet snel wat hoor gaat het topic dichtE-rik wrote:weet iemand of deze uberhaupt nog gereleased gaat worden? hij heeft a complex situation en extraordinary happiness ook alweer opstaan?.
Dit is het subforum voor releases en zodra er nog niks officiële release is hoort dit topic hier eigenlijk niet.Sunboom wrote:Waar is dat voor nodig? Dat de tracks niet uit zijn gebracht, betekent niet dat de muziek niet bestaat, dus ook niet dat we er niet over kunnen praten waar een forum voor bedoeld is toch?Khadber wrote:Nee, ik denk het niet.. Als ik niet snel wat hoor gaat het topic dichtE-rik wrote:weet iemand of deze uberhaupt nog gereleased gaat worden? hij heeft a complex situation en extraordinary happiness ook alweer opstaan?.
Ja maar wat ik probeer aan te geven is dus dat dat 'regeltje' zinloos en eigenlijk alleen maar irritant is. We komen toch op dit forum om over de muziek te praten?
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
maar het is wel handig als in dit forum alleen de releases er staan die ook daadwerkelijk gereleasd worden
Waarom is er uberhaupt een B-kant gemaakt hiervoor?
Waarom is er uberhaupt een B-kant gemaakt hiervoor?
word wel gereleased..
sprak Joram op Fuze Outdoor en het ongeveer zo:
ik: breng je a lost world nog uit ofniet?
hij: uuuuhhhh... ja.. a lost world...
word een B-kant waarschijnlijk
Andere woorden.. hij was die plaat alweer bijna vergeten, haha
ik: breng je a lost world nog uit ofniet?
hij: uuuuhhhh... ja.. a lost world...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha 
Ik ben betere tracks gewend van Wildstylez
Hoop wel snel vind 'm wel nice! Maar ben ook wel betere gewend van hemJesper-HardBeatz wrote:word wel gereleased..![]()
ik: breng je a lost world nog uit ofniet?![]()
hij: uuuuhhhh... ja.. a lost world...word een B-kant waarschijnlijk
![]()
Hij draait 'm ook nooit toch? Iig op Decibel, in Oscars en op Euphoria niet, voor zover ik me kan herinneren.