Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The response from fans has been extraordinary to the point that they have been illegally ripping and filming “Release” in their best intention to get their hands on this track as soon as possible!

Illegaal filmen? Wuuwuwuwwwwuwwieeeehiiwwiuhueiwie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
The response from fans has been extraordinary to the point that they have been illegally ripping and filming “Release” in their best intention to get their hands on this track as soon as possible!

Illegaal filmen? Wuuwuwuwwwwuwwieeeehiiwwiuhueiwie


Heb hem toch zeker al een week in huis, hoe werken mensen in Gods naam met video rips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The response from fans has been extraordinary to the point that they have been illegally ripping and filming “Release” in their best intention to get their hands on this track as soon as possible!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een goede vraag voor meneer The Prophet. Welke gast heeft in godsnaam dat stukje geschreven en waar haalt die zijn wiet weg... Wil ook een keer in zo'n droomwereld leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Deze wil ik wel met NYE om 12 uur in de Ziggodome horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:23 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:09 
 
Artiest

En weer kippenvel.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De perfecte plaat zou deze melodie zijn, met de vocals van oxygen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocalen, kicks en synth vind ik niet het luisteren waard. Melodie zelf is wel netjes. Ben er niet zo lyrisch over als de rest; plaat om een keer de preview te luisteren en daarna niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:02 
 

Jordi schreef:
Eindelijk een goede vraag voor meneer The Prophet. Welke gast heeft in godsnaam dat stukje geschreven en waar haalt die zijn wiet weg... Wil ook een keer in zo'n droomwereld leven.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Express maar 1 geluisterd in LQ. Clip aangezet en bij de climax kippenvel gekregen. Wat een gave plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:47 
 
Hardtraxxer

Aardig zomerplaatje, maar haalt het niet bij z'n collabs met Code Black. Ik snap de hype daarom ook totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vocalen, kicks en synth vind ik niet het luisteren waard. Melodie zelf is wel netjes. Ben er niet zo lyrisch over als de rest; plaat om een keer de preview te luisteren en daarna niet meer.

Wat zou je anders doen aan die synth dan? Dat dikke is juist zo vet. Geef maar eens aan wat er anders aan zou moeten misschien kan iemand hem dan ff namaken. Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt helemaal prima :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 23:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
Vocalen, kicks en synth vind ik niet het luisteren waard. Melodie zelf is wel netjes. Ben er niet zo lyrisch over als de rest; plaat om een keer de preview te luisteren en daarna niet meer.

Wat zou je anders doen aan die synth dan? Dat dikke is juist zo vet. Geef maar eens aan wat er anders aan zou moeten misschien kan iemand hem dan ff namaken. Ben wel benieuwd.

Vind het zo'n hele zeurderige, schelle synth. Code Black gebruikt die ook vaak in z'n tracks. Ben ik geen fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als die hype nou rondom Rebourne - Galaxy was, snapte ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:35 
 
Hardtraxxer

Ik snap niet waarom mensen dit helemaal geweldig vinden.
Er is niks speciaals aan deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het ook niet. Vind Reawakening dan bijvoorbeeld een stuk vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Synth vind ik echt lelijk... Die heeft hij ook gebruikt bij zijn Decibel weekend anthem.. Zo jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vocals zijn zo ontzettend kut, daar heeft ie Accelerate ook al zo mee verkracht. Melodie is zoals altijd top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen, de eerste 3x live ontzettend vet. Thuis begint het alweer minder te worden, en als je hem straks op ieder feest minstens 5x aan moet horen is de lol er snel vanaf denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 09:13 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik moet zeggen, de eerste 3x live ontzettend vet. Thuis begint het alweer minder te worden, en als je hem straks op ieder feest minstens 5x aan moet horen is de lol er snel vanaf denk ik.


Mee eens! Eerste keer op Qlimax super vet! 2e keer op Hardbass ook. Maar je zult zien dat dit nummer 3-4 keer op een festival gedraaid gaat worden en iedereen het nummer binnen no time zat is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :worship: beste mainstream plaat van het jaar tot nu toe. Met name de melodie vind ik echt fantastisch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Als deze niet in de eindshow van DQ zit dit jaar eet ik mijn hoed op (ja draag hoeden, like a sir to be exact..)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle