Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:59 

Kraak... Piep...

Gezien veel voorgaande clips is dit nooit een probleem geweest, echter zit er veel gedoe rondom de Qlimax beelden van 2014, wat er mee gedaan moet worden en wat ze er van willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 00:16 

Hardtraxx Veteran

Tja en dan te bedenken dat b2s gewoon de Hardbass sets online gooit met de plaat Release er in xd
Daar doen ze dan bij sfx weer niet moeilijk over..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 00:17 

Hardtraxx Addict

Er waren in totaal 12 camera's. 8 Daarvan werden live geschakeld met de regie.

Atmozfears zou heel simpel het ruwe bestand kunnen opvragen maar dan heb je dus niet de mooiste shots en cuts die je juist wel verwacht voor zo'n track.

Ik ga er nu dus van uit dat er iemand de lelijke cuts eruit haalt, en die vervangt door een mooier shot. Dit kost tijd, en geld.

Logisch dat het even wat langer duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 00:58 

Kraak... Piep...

Jij wil rauwe 4K bestanden van een Red Epic gaan bewerken? Veel succes, daar heb je een monster pc voor nodig ten eerste en veel dure nodige programma's om die shit te bewerken.

De editors krijgen gewoon de rauwe bestanden aangeleverd, die halen de mooie shots er uit, knippen en converten die naar werkfiles en maken er een clip van incl wat motion graphics meestal. In dit geval is het Qlimax die tegenwerkt. Het zou zo maar kunnen dat ze de beelden al hebben, de clip al grotendeels hebben afgewerkt alleen mogen ze hem niet uitbrengen om dat Q wat dingen ziet die er niet in moeten/mogen of zelf iets mee willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 01:22 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Jij wil rauwe 4K bestanden van een Red Epic gaan bewerken? Veel succes, daar heb je een monster pc voor nodig ten eerste en veel dure nodige programma's om die shit te bewerken.

De editors krijgen gewoon de rauwe bestanden aangeleverd, die halen de mooie shots er uit, knippen en converten die naar werkfiles en maken er een clip van incl wat motion graphics meestal. In dit geval is het Qlimax die tegenwerkt. Het zou zo maar kunnen dat ze de beelden al hebben, de clip al grotendeels hebben afgewerkt alleen mogen ze hem niet uitbrengen om dat Q wat dingen ziet die er niet in moeten/mogen of zelf iets mee willen doen.

Ik bedoelde met mijn ruwe bestand de beelden die live geschakeld zijn in de regiewagen. Daar zitten dus lelijke en slecht getimede cuts in, of shots die veranderd moeten worden in. Een onvolledige/niet perfecte eind edit.

Ruw en rauw zijn 2 verschillende dingen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 07:52 

Donateur

Heb je ook Ruwstyle denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 08:08 

TiMOTHYb schreef:
Heb je ook Ruwstyle denk je?

Dat is raw nustyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:04 

Kraak... Piep...

Basxt schreef:
Broken Balance schreef:

Ik bedoelde met mijn ruwe bestand de beelden die live geschakeld zijn in de regiewagen. Daar zitten dus lelijke en slecht getimede cuts in, of shots die veranderd moeten worden in. Een onvolledige/niet perfecte eind edit.

Ruw en rauw zijn 2 verschillende dingen. :)

Zo werkt het bij live tv ja. Maar sinds Qlimax geen dvd ging maken hebben ze waarschijnlijk ook geen live montage gedaan. Wel een coordinatie van wie wat moet filmen e.d. maar meer ook niet. Waarschijnlijk zijn op het einde van de avond gewoon een stapel met memory cards verzameld waar op de geschoten beelden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:39 

Hardtraxx Veteran

dit is echt zoon lekkere track, :loving: :worship: alleen duurt het veel te lang met releasen :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 17:10 

Hardtraxxer

Laat Tim naast Release, hier ook maar de climax edit van On Your Mark bij doen en de samenwerking met Devin Wild, als goedmakertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:20 

Hardtraxxer

Sylence heeft hem gedraaid in zijn EDC Las Vegas 2015 Competition Entry.

@05:15

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:36 

Artiest

Held op Sokken schreef:

Zal wel de gelekte versie gedraait hebben zeker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:39 

Hardtraxxer

SoundEnergizer schreef:
Held op Sokken schreef:

Dan zou Jason wel heel dom zijn, dit denk ik dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:41 

Artiest

Held op Sokken schreef:
SoundEnergizer schreef:
Held op Sokken schreef:

Dan zou Jason wel heel dom zijn, dit denk ik dus niet.

Ja dat klopt ook, maar volgens mij kennen Jason en Tim elkaar niet eens persoonlijk.
Dus waarom zou Tim zn track dan aan Jason geven? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:01 

Hardtraxx Veteran

SoundEnergizer schreef:

Dat denk ik dus ook. Ik heb zelf sowieso nog geen andere artiest Release horen draaien, anderen misschien? Net even gezocht erop en ook nergens in een tl gevonden behalve in de Qlimax en Hardbass set waarbij Tim dus zelf draaide. En dan draait een toch redelijk onbekende artiest die plaat ineens. Wil geen conclusies trekken, maar zou me niet verbazen dat het inderdaad die gelekte versie is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:05 

Donateur

Bass Modulators volgens mij afgelopen week ook een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:08 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
SoundEnergizer schreef:

Dat denk ik dus ook. Ik heb zelf sowieso nog geen andere artiest Release horen draaien, anderen misschien? Net even gezocht erop en ook nergens in een tl gevonden behalve in de Qlimax en Hardbass set waarbij Tim dus zelf draaide. En dan draait een toch redelijk onbekende artiest die plaat ineens. Wil geen conclusies trekken, maar zou me niet verbazen dat het inderdaad die gelekte versie is. :P

Wildstylez en Audiotricz draaien hem ook wel eens af en toe, maar als je bedoeld dat hij niet in sets online staat, dan heb je gelijk maar hij wordt wel degelijk gedraaid door andere dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:09 

Hardtraxx Veteran

Bass Modulators, Audiotricz, Wasted Penguinz, Code Black hebben hem allemaal al gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:09 

Hardtraxx Veteran

en Jinxed draaide hem eergister ook. What happens in Lochem.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 15:18 

Zullen we maar weer on-topic?

Heb de onzin maar even opgeschoond om het weer overzichtelijk te houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:25 

Hardtraxx Addict

Wie reageert er dan nog op dit topic? Alles is toch wel gezegd nu? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 08:20 

Dan hoeft er verder ook niet meer gereageerd te worden als er toch niets waardevols kan worden gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears schreef:
‪#‎RELEASE‬ IS HERE WITHIN TWO WEEKS
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:02 

HYPE HYPE HYPE

nee ff serieus ,eindelijk het heeft ook weer lang genoeg geduurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:45 

En dan gewoon het nummer met een leuk filmpje! Het hoeft van mij niet meer zeg maar :cool:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle