Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 10:30 

Donateur

JeftaElachouri schreef:
Rickzel schreef:
Snap de hype rond dit nummertje echt niet, vind het best leuk klinken allemaal. Maar gewoon weer dat starting over/accelerate trucje.

Ben het hier wel mee eens. De drive in deze plaat vind ik ook wel erg ver te zoeken.

Drive is niet echt waar deze plaat om draait dus dat kan wel kloppen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 11:20 

Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 11:52 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Qre8ive schreef:
Heeft overigens niets met misgunnen te maken, want als het aan die fans ligt willen ze 1 seconde nadat een track klaar is al een HQ HD MASTERED OMG PEWPEW RIP hebben. Misschien wil een artiest juist een track exclusiever houden voor zijn/haar optreden, wat de voornaamste bron van inkomsten voor hun is. Of willen ze er een videoclip voor maken en niet zodra deze af is al tig videos met veel views hebben. Oftewel ik kan het ook omdraaien, jij gunt de artiest ook weinig door constant maar alles gelijk online te willen?

Man man man wat een onzin is dit. Een track exclusiever houden voor zijn/haar optreden. LOL. Want als hij een stukje gefilmd met een iPhone online laat staan gaan alle DJ’s dat filmpje vet vaak draaien op feesten!!!!

En ja het punt is echt dat ik Atmozfears weinig gun.... <---- Nog meer Qre8ive bullshit alert. Hoe kom je er ook weer op man :lol:

Laat gewoon mensen naar je net geproduceerde parel luisteren in plaats van al die randonzin met geheim en exclusief houden. Je hebt een dikke plaat gemaakt, geen geheim verdrag met Rusland.

Als ze die videos niet offline gooien kunnen de youtube kanalen waar ze geupload staan gewoon dik $$$ verdienen aan jou track die je nog niet gereleased hebt. Dan kan je hem wel via contentID claimen in het CMS dat jij de inkomsten krijgt, maar als je via je eigen kanaal betere advertenties hebt krijg je dus veel meer wanneer de track dan eindelijk door jezelf online gegooid word als hij goed gehyped is.
Meeste uploaders zullen gewoon via Google Adsense uitbetaald worden, hoeveel procent je daar krijgt weet ik zo even niet. Artiesten zitten vaak aan een partner netwerk gekoppeld waar je gewoon zelf het percentage met het netwerk kan afspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 11:54 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:47 

Donateur

Christus. Zoals ik al zei het gaat om een nieuwe track. Wat een ingewikkeld lulverhaal je er weer van hebt gemaakt. Door dit soort baggerverhalen raakt de scene steeds meer verwijderd van hetgeen het om draait (of zou moeten draaien): de muziek. Bedelen om likes, likes kopen, dit soort bullshit. Het is me allemaal dezelfde onzin ditmaal met een arrogant toontje; zo van deze plaat is zo ziek goed dat ik hem lekker exclusief hou en je mag hem alleen horen als je 70 euro betaalt.

Als ik het heel objectief bekijk heeft ie gewoon een track gemaakt die ik thuis niet mag luisteren. Chill! Bedankt DJ. Ik ga direct kijken wanneer ik naar een optreden van Atomozfears kan om deze plaat te luisteren.

Je zou bijna nog respect krijgen voor DJ’s die gewoon alles laten staan, tracks ID-en, edits gewoon weggeven als daar vraag naar is en bovenal gewoon normaal doen en doen waarvoor ze gemaakt zijn -> platen produceren. Al dat randgezanik altijd met die dure marketing rommel ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 15:16 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 15:22 

Donateur

Qre8ive schreef:
In een commerciële muziek wereld draait het niet alleen maar om de muziek. Dat is nu niet en dat was het jaren geleden ook niet.

Het probleem in een notendop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:37 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears FB

Citaat:
Yeah guys.. I know, I know..
Just working on some visuals.. I really want something special for this track.

BARE WITH ME!! (L)
#RELEASE
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:46 

Hardtraxx Elite

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:52 

Hardtraxx Veteran

Nog even geduld hebben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:55 

Hardtraxx Elite

Verpest gewoon de hele track voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:57 

Hardtraxx Veteran

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 09:28 

Donateur

Ik denk bij nader inzien dat hij deze er strategisch net voor de zomer in wil schoppen voor maximum exposure. Op zich niet eens een gek idee, maar wel fucking vervelend. Dus als je meeleest Tim je bent slim als een vos maar vervelend als een schaap. Mazzel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:14 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik denk bij nader inzien dat hij deze er strategisch net voor de zomer in wil schoppen voor maximum exposure. Op zich niet eens een gek idee, maar wel fucking vervelend. Dus als je meeleest Tim je bent slim als een vos maar vervelend als een schaap. Mazzel!

Dan had ie hem beter op rebirth ofzo voor het eerst kunnen draaien, week later officiële preview en 2 weken later de release. Denk dat je daar als artiest veel meer profijt van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:36 

Hardtraxx Veteran

Juist niet. Qlimax is een van de paar ECHT grote feesten. Logisch dat je hem daar wil laten horen. Wel jammer dat het zo lang duurt, maar ik zou me er vooral niet te veel aan storen. Hij wordt nog niet gedraaid door anderen, dus valt de exposure best mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 14:22 

Donateur

Khadber schreef:
Hij wordt nog niet gedraaid door anderen, dus valt de exposure best mee.

Hahaha Khaber jongen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:56 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Juist niet. Qlimax is een van de paar ECHT grote feesten. Logisch dat je hem daar wil laten horen. Wel jammer dat het zo lang duurt, maar ik zou me er vooral niet te veel aan storen. Hij wordt nog niet gedraaid door anderen, dus valt de exposure best mee.

Met sinterklaas al door Bass Modulators. Maar dat is niet vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:11 

Donateur

Atmozfearsje kom maar binnen met je track
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij verder niet gedraaid werd. Zelf luister ik hem niet veel/kom ik hem niet tegen, dus persoonlijk heb ik er niet zo'n last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 18:08 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij verder niet gedraaid werd. Zelf luister ik hem niet veel/kom ik hem niet tegen, dus persoonlijk heb ik er niet zo'n last van.

T gaat mij niet zozeer om het aantal keer dat ik hem hoor. Vanaf de eerste keer dat ik hem hoor wordt mn interesse gewoon steeds minder als het lang duurt met releasen, ook als ik hem in de tussentijd nergens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

Qlimax gedraaid en nu nog geen release. Dat is toch tegenwoordig vrij normaal dat je half jaar wacht op een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:03 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Qlimax gedraaid en nu nog geen release. Dat is toch tegenwoordig vrij normaal dat je half jaar wacht op een track?

Vaak nog wel langer idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:40 

Zie het probleem ook niet echt. Je kunt hem toch gewoon luisteren als je wilt. Kan me er iets bij voorstellen als je hem op Qlimax gehoord hebt en hij nu nergens meer te beluisteren valt maar nu niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:11 

Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=wXw2_zMBnEc&t=155

rond de 44 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:18 

Hardtraxxer

En ik maar weer denken dat er een HQ versie was >.<
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle