Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
TiMOTHYb schreef:
Rot gewoon dit hele topic dicht totdat dhr. v/d Stadt het tijd acht om het plebs van een preview te voorzien. Wat een zielig gedoe is dit zeg. Geldt trouwens ook voor de hele WE R pauperbende.

Het is wel erg zielig ja, release dan gewoon sneller. Doe het zoals t label van TBY en Tuneboy, die draaien een nwe plaat , de week erop een preview en een paar weken erna een release. Iedereen blij :)


Wat is de reden voor labels dan om zo laat te releasen? Dat heeft toch alleen maar een averechts effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@4.43

Doen we het zo toch gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
hurricane schreef:
TiMOTHYb schreef:
Rot gewoon dit hele topic dicht totdat dhr. v/d Stadt het tijd acht om het plebs van een preview te voorzien. Wat een zielig gedoe is dit zeg. Geldt trouwens ook voor de hele WE R pauperbende.

Het is wel erg zielig ja, release dan gewoon sneller. Doe het zoals t label van TBY en Tuneboy, die draaien een nwe plaat , de week erop een preview en een paar weken erna een release. Iedereen blij :)


Wat is de reden voor labels dan om zo laat te releasen? Dat heeft toch alleen maar een averechts effect.

Daar heeft volgens mij nog nooit een label duidelijkheid over gegeven. Mij is het volslagen onbekend. Wel heb ik het idee dat het een Hardstyle ding is, in House maken ze er veel minder een punt van als ergens een filmpje online wordt gezet en releases zijn relatief snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:

@4.43

Doen we het zo toch gewoon :D

Haha benieuwd wanneer dit offline gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze versie is ook baas:

http://www.facebook.com/video.php?v=874897935895310
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:


Die gaat ie ook uitbrengen ja (even het woord releasen achterwege laten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:02 
 
Hardtraxx Crew

Zal wel onder zn TVDS alias uitkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 18:55 
 
Hardtraxxer

Weer zo'n jankmelodie... best een leuke plaat hoor, maar het lijkt wel alsof Atmozfears altijd aan het huilen is als hij zijn melo's schrijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 19:07 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Daar heeft volgens mij nog nooit een label duidelijkheid over gegeven. Mij is het volslagen onbekend. Wel heb ik het idee dat het een Hardstyle ding is, in House maken ze er veel minder een punt van als ergens een filmpje online wordt gezet en releases zijn relatief snel.


De reden waarom een release soms lang op zich kan laten wachten kan ik me opzich nog iets bij voorstellen. Als je als producer een hele vette track maakt en je brengt hem gelijk uit, dan staat de weken erna elke huis- tuin- en keukenDJ je plaat te draaien in kroegen/clubs/disco's. Dat neemt alle exclusiviteit van je eigen act weg. Waarom zouden mensen op feesten nog naar Atmozfears gaan als iedereen al is doodgegooid met zijn nieuwe platen?

Dat ze filmpjes offline halen snap ik dan weer helemaal niks van. Gratis promotie toch? Meer kans dat mensen je track kopen áls ie eenmaal uitgebracht is... maargoed, ze zullen er vast wel een goeie reden voor hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Weer zo'n jankmelodie... best een leuke plaat hoor, maar het lijkt wel alsof Atmozfears altijd aan het huilen is als hij zijn melo's schrijft

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Meer kans dat mensen je track kopen áls ie eenmaal uitgebracht is... maargoed, ze zullen er vast wel een goeie reden voor hebben.

Ja arrogante bullshit redenen. Zie dat B-Front/Adaro/Crypsis nooit doen. En die floreren ook gewoon op het moment, dus daar zal het niet aan liggen. Gewoon een stukje plezier dat je je 'fans' misgunt. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:26 
 
Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
SpiRiT schreef:
Meer kans dat mensen je track kopen áls ie eenmaal uitgebracht is... maargoed, ze zullen er vast wel een goeie reden voor hebben.

Ja arrogante bullshit redenen. Zie dat B-Front/Adaro/Crypsis nooit doen. En die floreren ook gewoon op het moment, dus daar zal het niet aan liggen. Gewoon een stukje plezier dat je je 'fans' misgunt. Bah

B-Front doet dat ook hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet zo fanatiek als bij deze plaat of álle platen van WE R toch? Ben dan wel benieuwd eigenlijk wat de redenen nu precies daarvoor zijn. Arrogant en bullshit zijn geen woorden die ik normaliter gebruik om B-Front te omschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:


Dat Kygo stijltje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 13:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
hurricane schreef:
TiMOTHYb schreef:
Rot gewoon dit hele topic dicht totdat dhr. v/d Stadt het tijd acht om het plebs van een preview te voorzien. Wat een zielig gedoe is dit zeg. Geldt trouwens ook voor de hele WE R pauperbende.

Het is wel erg zielig ja, release dan gewoon sneller. Doe het zoals t label van TBY en Tuneboy, die draaien een nwe plaat , de week erop een preview en een paar weken erna een release. Iedereen blij :)


Wat is de reden voor labels dan om zo laat te releasen? Dat heeft toch alleen maar een averechts effect.


Tja, hypen he ;)
Hij wil dat we gaan verlangen naar deze track zodat het explodeerd als de release eindelijk komt.
Alhoewel 3 maanden dan ook wel weer héél lang is... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gevoel in deze melo, instant repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:09 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Oftewel ik kan het ook omdraaien, jij gunt de artiest ook weinig door constant maar alles gelijk online te willen?

Spot on, zo had ik het nog niet bekeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou echt genieten als ik deze track live zou horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens Jon Brandt-Cederhäll (van Wasted penguinz dus), is Vagas de vocalist (www.facebook.com/Vegassongs)

Het zou dus Atmozfears ft. Vegas - Release kunnen heten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:25 
 
Hardtraxx Crew

Dat is al een tijdje bekend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke was te proberen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:37 
 
Artiest

SpiRiT schreef:
Weer zo'n jankmelodie... best een leuke plaat hoor, maar het lijkt wel alsof Atmozfears altijd aan het huilen is als hij zijn melo's schrijft

Dat vind ik juist het mooie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de hype rond dit nummertje echt niet, vind het best leuk klinken allemaal. Maar gewoon weer dat starting over/accelerate trucje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Snap de hype rond dit nummertje echt niet, vind het best leuk klinken allemaal. Maar gewoon weer dat starting over/accelerate trucje.

Ben het hier wel mee eens. De drive in deze plaat vind ik ook wel erg ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Heeft overigens niets met misgunnen te maken, want als het aan die fans ligt willen ze 1 seconde nadat een track klaar is al een HQ HD MASTERED OMG PEWPEW RIP hebben. Misschien wil een artiest juist een track exclusiever houden voor zijn/haar optreden, wat de voornaamste bron van inkomsten voor hun is. Of willen ze er een videoclip voor maken en niet zodra deze af is al tig videos met veel views hebben. Oftewel ik kan het ook omdraaien, jij gunt de artiest ook weinig door constant maar alles gelijk online te willen?

Man man man wat een onzin is dit. Een track exclusiever houden voor zijn/haar optreden. LOL. Want als hij een stukje gefilmd met een iPhone online laat staan gaan alle DJ’s dat filmpje vet vaak draaien op feesten!!!!

En ja het punt is echt dat ik Atmozfears weinig gun.... <---- Nog meer Qre8ive bullshit alert. Hoe kom je er ook weer op man :lol:

Laat gewoon mensen naar je net geproduceerde parel luisteren in plaats van al die randonzin met geheim en exclusief houden. Je hebt een dikke plaat gemaakt, geen geheim verdrag met Rusland.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle