Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog maar eens een kans gegeven en nog een paar keer geluisterd.
Waardeloos anthem imo.Vooral geen fan de intro en mid. Screeches zijn zo spuuglelijk :sick:
Melodie is nog oke, maar het blijft helemaal niet hangen en heb hier echt geen Qlimax anthem gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke track. Leuke melodie.

Of het anthemwaardig is of niet is een eindeloze discussie. Beschouw het dan gewoon als een track. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Leuke track. Leuke melodie.

Of het anthemwaardig is of niet is een eindeloze discussie. Beschouw het dan gewoon als een track. -.-


Ik verwacht bij Qlimax gewoon een magisch anthem dat contenu door je hoofd blijft spoken.
Niets magisch aan dit anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Kaasstaaf schreef:
Leuke track. Leuke melodie.

Of het anthemwaardig is of niet is een eindeloze discussie. Beschouw het dan gewoon als een track. -.-


Ik verwacht bij Qlimax gewoon een magisch anthem dat contenu door je hoofd blijft spoken.
Niets magisch aan dit anthem


Grappig dat we daar echt totaal in verschillen qua mening, ik heb hem al in m'n hoofd sinds de preview online staat. Vind het echt heel erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit al uren met Requiem - Take The Hit in men hoofd xd smaken verschillen zeker :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:38 
 
Hardtraxxer

na 2 dagen ben ik helemaal verliefd op deze plaat :love:
nu moet ik hem niet te vaak gaan luisteren anders ben ik hem al weer snel beu
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgend jaar Da Tweekaz het anthem laten maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Kaasstaaf schreef:
Leuke track. Leuke melodie.

Of het anthemwaardig is of niet is een eindeloze discussie. Beschouw het dan gewoon als een track. -.-


Ik verwacht bij Qlimax gewoon een magisch anthem dat contenu door je hoofd blijft spoken.
Niets magisch aan dit anthem


Zoals dat in 2003 tot 2007 was en daarna ongeveer nooit meer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het een onsamenhangend geheel. Eerst het rauwe deel willen oppakken om vervolgens weer vol voor het euforische te gaan. Ook mis ik een 'verhaal'. Iets wat toch wel voorkwam in de voorgaande anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die intro is echt ontzettend dik, maar wel een erg afgeleid van Source Code Of Creation. Wat een heerlijke en sfeervolle break daarna :loving: Synth en melodie die daarop volgen vind ik echter totaal niet bij een Qlimax passen, meer bij een zomerfestival. Kicks klinken in een keer een stuk holler. Tot en met de break ontzettend fijn, daarna niks meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Volgend jaar Da Tweekaz het anthem laten maken?

Alsjeblieft zeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 07:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hem er ook opstaan.....toch klonk hij erg lekker live!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 12:35 
 
Hardtraxxer

Héér-lijk dat Atmozfears het Qlimax anthem heeft mogen maken.

+
Gruwelijke bak drive
Erg vette sounds waaronder die 'snelle kick roll' die meerdere malen terugkomt
Dit is hoe een break hoort te zijn, niets meer en niets minder :loving:
Prima melodie en synth

-
Had bij de 2e climax wat 'meer' verwacht, variatie in de melodie of iets dergelijks :(
Mid met die screeches is totaal niet vernieuwend

Verder snap ik dat mensen het een onsamenhangend geheel kunnen vinden door de stevige kicks in combinatie met de duistere vocals en het concept van Qlimax, maar hier stoor ik mij totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax is idd exact hetzelfde, maar kan maarzo dat dat nog anders wordt toch? Aangezien dat stuk niet in de preview zit, kan hij nog gaan sleutelen.

Vond het overigens niet vreemd klinken ofzo. Was juist wel blij dat die melodie terug kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik deze voor het eerst hoorde vond ik het maar een slap aftreksel van The Source Code of Creation, maar ik moet zeggen dat deze mij steeds meer begint te doen hoe vaker ik 'm hoor!
Lekkere melodie die goed blijft hangen, iets dat in mijn ogen toch wel een van de belangrijkste dingen van een anthem is.

Benieuwd hoe die op een feest zelf, met dik geluidssysteem doorkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kan hij nog gaan sleutelen.


Had gewoon een maand geleden al af moeten zijn hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Even inhakend op de vergelijking met Source Code of Creation:

Is het mogelijk dat dit vanuit Q-Dance komt?

Vorig jaar had ik heel erg het idee dat SCoC een brug moest leggen tussen de Raw hype en de melodie kant.

Dit anthem doet dat op precies dezelfde manier en het zal me dan ook niets verbazen dat de outro net zo 'hard' is als die van SCoC.

Het DQ anthem van dit jaar deed dit trouwens ook al, ondanks dat het door Ran-D werd gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 18:59 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 Anthem) (Q119)

Label: Q-Dance
WEB release: 09/11/2015

Tracks:
Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 Anthem) (Pro Mix)
Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 Anthem) (Edit)

Samples:


Bron: Beatport
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:

Pro Mix voor de mensen die nu willen luisteren:

https://www.beatport.com/qdancerecords/ ... 15-pro-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
chas1n schreef:
Na een paar keer luisteren vind ik hem alleen maar irritanter worden eigenlijk. Mid-intro is echt Source Code of Creation 2.0 en dan krijg je zo'n blije melodie die verder totaal niet past bij de mid-intro. Heb veel liever een duister tintje qua melodie, maar die hoop kan ik ondertussen ook opgeven als ik een Qlimax anthem voorbij zie komen.


Dit dus. Past niet bij Qlimax, had net zo goed voor een buitenfestival anthem geweest kunnen zijn.


Vidn het juist perfect passen bij het thema Equilibrium.

Heeft zich perfect aan het thema gehouden.

Pro mix inderdaad geluisterd, enige wat ik jammer vind is inderdaad dat de 2e climax exact hetzelfde is. Daar had wat meer mee gedaan kunnen worden. Verder blijft m'n mening hetzelfde. Meer dan prima anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

erg jammer dat er inderdaad zo weinig variatie in de track zit, had toch wel gehoopt op een ietwat veranderende melodie in de 2e climax. Ook erg jammer dat hij in de outro tot het einde van de track 'doorramt' en niet wat meer afbouwt richting het einde als het ware...

vond het in eerste instantie nog een prima te doen anthem, maar ik begin hem toch steeds wat minder te vinden... :( vind hem ook wel erg veel weghebben van die van Noisecontrollers qua opbouw en stijl. De kicks zijn zelfs vergelijkbaar :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg lekker anthem :D

Wat is btw "pro" mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
erg lekker anthem :D

Wat is btw "pro" mix?

Gewoon een andere benaming voor original mix/DJ versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ion_elgreco schreef:
chas1n schreef:
Na een paar keer luisteren vind ik hem alleen maar irritanter worden eigenlijk. Mid-intro is echt Source Code of Creation 2.0 en dan krijg je zo'n blije melodie die verder totaal niet past bij de mid-intro. Heb veel liever een duister tintje qua melodie, maar die hoop kan ik ondertussen ook opgeven als ik een Qlimax anthem voorbij zie komen.


Dit dus. Past niet bij Qlimax, had net zo goed voor een buitenfestival anthem geweest kunnen zijn.


Vidn het juist perfect passen bij het thema Equilibrium.

Heeft zich perfect aan het thema gehouden.

Pro mix inderdaad geluisterd, enige wat ik jammer vind is inderdaad dat de 2e climax exact hetzelfde is. Daar had wat meer mee gedaan kunnen worden. Verder blijft m'n mening hetzelfde. Meer dan prima anthem :)

Hier sluit ik me bij aan. Midintro's en outro zijn wat steviger en de break sfeervol/melodisch. Evenwicht dus. Tweede climax had inderdaad iets meer mee gedaan kunnen worden, maar verder hoor je mij niet klagen. Het begint goed te kriebelen ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle