Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track paar keer opgezet, vind het opzich wel een toffe plaat. Denk alleen niet dat Atmozfears klaar is voor zo'n opzet. Die man moet het hebben van de pakkende vocals en gewoon een sterke melodie. Of de gewoon leuke hardere platen zoals de stampuh remix. Probeert nu echt super moeilijk te doen qua sounddesign maar lukt natuurlijk niet half zo goed als Noisecontrollers.
Zet eens dit nummer op en daarna The source code of creation.. Hoor wel erg veel overeenkomsten en vooral in de mid intro.
Los daarvan, sterke plaat. Zeker beter dan die van G4H, Zatox en PP om maar een paar anthems van de afgelopen jaren te noemen. Q kan hier ook wel wat mee qua show. We gaan het zien over dik 2 week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PLaat geeft wel een lekkere sfeer :) vind de eerste mid een beetje eentonig en leeg. De 2e mid is wel erg dik :) Beetje een zaag achtige kick enzo.

Climax vind ik heel erg saai en de sounds klinken trouwens wel erg Noisecontrollers achtig met name de kick (Come wake Up schiet me gelijk te binnen)

Had ook eigenlijk wel de climax in een veel opbouwerige sfeer willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje hoor :love: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind 'm ook erg lekker! Melodie is zo fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn eerste Qlimax dit jaar, en als dan je favoriete artiest het anthem maakt die ook nog eens heerlijk is.. :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rot die spam eens van de vorige pagina.

Vocal voor de lead erg vet gedaan, dat in ieder geval al beter dan de NC. Dat was niet erg best.

Goed dat die plaat langer dan 6 minuten is. Hoe lang is dat wel niet geleden voor een mainstream (of überhaupt HS) plaat? Vind die tussenstukjes in de synth juist erg vet. Ik gok dat het in een volgende (of misschien derde) climax wel opgevuld zal worden met wat screeches of wobbles.

Opvallen dat hij vaak voor die hardcore kick in het verleden heeft gekozen als het harder moest, maar nu (voor het Qlimax anthem) ineens iets heel anders doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 22:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rot die spam eens van de vorige pagina.


We hebben naast Hardtraxx nog een leven hoor :) Maar ze zijn opgerot hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor nieuwe moddereters zonder leven!¡


Ik heb niet precies geteld hoe vaak ik hem heb geluisterd, sorry. Maar hij valt nog steeds tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 23:32 
 

tja die kicks, dat kan echt niet. waarom zou je in godsnaam nc kicks gebruiken (niet dat die slecht zijn). intro vind ik best saai maar daarna word het gelukkig al beter, het hele stuk voordat de melodie erin komt is echt goed gedaan :worship: maar de melodie is veel te blij, het had een beter anthem geweest voor defqon ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke plaat, alleen pakt me niet echt als Qlimax anthem..
Eerste deel is lekker, zeker met de bass op 100. Alleen de melodie is helemaal Atmozfears, wat me wel een beetje tegenvalt.. niet echt een track die ik na een jaar nog op zou zetten. - Zeg ik nu -
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakt mij niet helemaal. Misschien als ik hem live hoor op Qlimax wel, maar voor nu vind ik de sfeer er absoluut niet bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zit volgens mij wat werk in man jezus. Vette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 11:04 
 

The Venator schreef:
Mega standaard, 13/12 break en Noisecontrollers kicks (zo te horen). Melodie is erg lekker. Dat is ook eigenlijk het enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Best wel gaaf! De plaat heeft niet het gevoel van een track zoals The Power Of the Mind, omdat ik de melodie iets te vrolijk vindt. Maar die break geeft wel een gigantische bak kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 11:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na een aantal keer luisteren weet ik nog steeds niet wat ik er precies van moet vinden. Hij is wel vet, maar komt bij lange na niet in de buurt van het anthem van vorig jaar. Ook lijken de sounds op sommige stukken wel erg veel op die van Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 13:14 
 

Is dat erg dan, dat een plaat niet in de buurt komt van een andere plaat? :P

En wat ik vreemd vind is die vergelijking wat sommigen hier maken. Een simpele melodie =/= slecht. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou gister dan voor het eerst live mogen horen. Ook gelijk de volledige versie van 6 minuten :)

Nou de break is vet, maar de tweede climax verschilt niet veel van de eerste. Wel gewoon een heel vet anthem waarbij ik live voor mijn gevoel andere kicks hoorde dan die er op de youtube upload zitten. Het bizarre ook weer van deze track, is dat ik eigenlijk het vetste stuk de outro vind. De kicks die daar knallen waren echt heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 16:55 
 
Hardtraxxer

Lekkere break hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nou gister dan voor het eerst live mogen horen. Ook gelijk de volledige versie van 6 minuten :)

Nou de break is vet, maar de tweede climax verschilt niet veel van de eerste. Wel gewoon een heel vet anthem waarbij ik live voor mijn gevoel andere kicks hoorde dan die er op de youtube upload zitten. Het bizarre ook weer van deze track, is dat ik eigenlijk het vetste stuk de outro vind. De kicks die daar knallen waren echt heerlijk :love:


Geen filmpje daarvan opgedoken tot zover?
In de auto met een degelijk geluidssysteem ging die gisteren bij mij ook hard, de preview dan.
Intro vind ik het beste stuk, van wat ik heb kunnen luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mid-intro zeer geslaagd, geweldige break en een leuke melodie. Had de melodie alleen liever in een andere plaat gehoord dat geen Qlimax anthem is. Past niet echt in het geheel naar mijn mening..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest de plaat een aantal keer luisteren. Ben er nu helemaal weg van. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Na een aantal keer luisteren weet ik nog steeds niet wat ik er precies van moet vinden. Hij is wel vet, maar komt bij lange na niet in de buurt van het anthem van vorig jaar. Ook lijken de sounds op sommige stukken wel erg veel op die van Noisecontrollers.

Dit valt me ook zo ontzettend op. De kick + delen van de intro bevatten zeker sounds van Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 22:53 
 

heeft iemand eigenlijk een idee wanneer die uitkomt?, btw op 0.51 ongeveer zit het oude facebook meldingengeluid, schijthinderlijk elke keer want ik zit elke keer naar facebook te klikken enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik hem alleen maar irritanter worden eigenlijk. Mid-intro is echt Source Code of Creation 2.0 en dan krijg je zo'n blije melodie die verder totaal niet past bij de mid-intro. Heb veel liever een duister tintje qua melodie, maar die hoop kan ik ondertussen ook opgeven als ik een Qlimax anthem voorbij zie komen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle