Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Atmozfears - City Of Dragons (Midnight Mafia 2018 Anthem) (SOH013)

Label: Spirit Of Hardstyle
WEB release: 04/05/2018

Tracks:
Atmozfears - City Of Dragons (Midnight Mafia 2018 Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Svbtwee on 05 May 2018 10:19, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
63 posts member since 2016
last seen Jan 2025
Damn, dat klinkt vet, weer iets vernieuwends, maar dik!!
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Klinkt wel leuk "the city of daaagons"
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Hm, deze doet me zo op het eerste gehoor niet zo heel veel...
De trailer is wel erg vet gemaakt!
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
ThaBomba. wrote:Klinkt wel leuk "the city of daaagons"
:lol:

Melodie is wel heel fijn :loving:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Wow klinkt echt nice dit :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vet :D
Denk geen defqon anthem dan :/
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
MYTZE wrote:Vet :D
Hahaha hoezo niet? Het is geen Q-dance feest ofzo en zo groot of bekend is het ook niet.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Vette trailer hoor! Melodie pakt me wel ^^
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
TSFH wrote:
MYTZE wrote:Vet :D
Hahaha hoezo niet? Het is geen Q-dance feest ofzo en zo groot of bekend is het ook niet.
Denk je echt dat Q atmozfears toelaat om NOG een anthem te maken naast het Defqon anthem, exclusiviteit is echt een dingetje :P kunt wel "hahaha" typen maar MYTZE heeft gewoon 100% gelijk met z'n redenatie.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
We zullen zien ;)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Hopelijk heeft midnight mafia city of dragons met de yakuza ofzo te maken, anders slaat de titel en thema van het feest nergens op natuurlijk xd bitch mode uit.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Rickzel wrote: Denk je echt dat Q atmozfears toelaat om NOG een anthem te maken naast het Defqon anthem, exclusiviteit is echt een dingetje :P kunt wel "hahaha" typen maar MYTZE heeft gewoon 100% gelijk met z'n redenatie.
Precies :P En kost ook aardig wat tijd om een anthem te maken ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kan het zo niet nakijken maar ik geloof dat sommige artiesten wel eens twee anthems in een jaar hebben gemaakt voor twee grote feesten.

EDIT: Ja dus, Ran-D met Reverze en Qlimax (Gunz), Noisecontrollers met Decibel en iQon.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Broken Balance wrote:Kan het zo niet nakijken maar ik geloof dat sommige artiesten wel eens twee anthems in een jaar hebben gemaakt voor twee grote feesten.

EDIT: Ja dus, Ran-D met Reverze en Qlimax (Gunz), Noisecontrollers met Decibel en iQon.
Frequencerz met q-base, en dan 9 maanden later defqon
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Dat is natuurlijk wel een verschil met 2 feesten waar net iets meer dan een maand tussen zit...
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Dit feest is alleen wel aan de andere kant van de wereld ipv maximaal 2 uur reizen. Lekker boeiend dus lijkt me voor q-dance
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
ThaBomba. wrote:Dit feest is alleen wel aan de andere kant van de wereld ipv maximaal 2 uur reizen. Lekker boeiend dus lijkt me voor q-dance
Anthem moet een pareltje en perfect zijn hè. Kan best zijn dat Q-Dance in contracten bv. zegt van "jij mag niet een anthem 3 maanden voor een anthem van Q-Dance produceren!!!!"
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Was toen toch ook met Qlimax dat iedereen zei dat Angerfist (en N-Vitral vorig jaar ook die in een discotheek stond dezelfde nacht) niet zou optreden vanwege een boeking in Frankrijk die zelfde dag of zo. Misschien dat ze wel soepeler zijn geworden jn deze gang van zaken, wie weet. Volgende week zullen we het misschien weten.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Kaasstaaf wrote:
ThaBomba. wrote:Dit feest is alleen wel aan de andere kant van de wereld ipv maximaal 2 uur reizen. Lekker boeiend dus lijkt me voor q-dance
Anthem moet een pareltje en perfect zijn hè. Kan best zijn dat Q-Dance in contracten bv. zegt van "jij mag niet een anthem 3 maanden voor een anthem van Q-Dance produceren!!!!"
Zou inderdaad kunnen. Tijd speelt natuurlijk niet echt een rol in het maken van een pareltje. Zo is Tonight en volgens mij World of Madness ook, in één dag gemaakt.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Nu is World of Madness misschien ook wel het slechtste Defqon anthem ooit :x
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
ThaBomba. wrote:
Kaasstaaf wrote:
Zou inderdaad kunnen. Tijd speelt natuurlijk niet echt een rol in het maken van een pareltje. Zo is Tonight en volgens mij World of Madness ook, in één dag gemaakt.
Je eigen Nederlandse stem omvormen in een Japanse kost blijkbaar wel veel tijd.. :lol:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Desley DD wrote:Vette trailer hoor! Melodie pakt me wel ^^
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Grappig zeg al die aannames en theorieën, kan hier ook wel een random verhaal uit mijn boomknuffeldagboek plaatsen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ULTIMO wrote:Nu is World of Madness misschien ook wel het slechtste Defqon anthem ooit :x
Vond die van BM en Frequencerz toch wel een stuk slechter.