Leg uit? Ben wel benieuwd wat er zo slecht was aan bepaalde Defqon anthems. Ik vond die van Frequencerz wel geslaagd hoorBroken Balance wrote:Vond die van BM en Frequencerz toch wel een stuk slechter.ULTIMO wrote:Nu is World of Madness misschien ook wel het slechtste Defqon anthem ooit
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Is in mijn ogen meer een standaard Bass Modulators/Frequencerz plaat t.o.v. echt een anthem dat me pakt. Ondanks dat die van 2012 is doodgedraaid was het wel een geslaagd anthem.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 17 hours ago
Wat een melodie zeg 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Goku wrote:Wat een melodie zeg
Blijf hem toch geweldige producer vinden! Gruwelijke plaat weer 
Broken Balance wrote:Is in mijn ogen meer een standaard Bass Modulators/Frequencerz plaat t.o.v. echt een anthem dat me pakt. Ondanks dat die van 2012 is doodgedraaid was het wel een geslaagd anthem.
Ik vond die van BM juist wel dik. Blijft goed hangen en prima euforisch plaatje.
Deze trouwens ook
Deze trouwens ook
Dikke plaat, klonk heerlijk live! Stevige kicks met dikke melodieën al die nieuwe platen
Klinkt beter zo.
Is aangepastThaBomba. wrote:Klinkt wel leuk "the city of daaagons"
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Niks slechts aan. Gewoon een kwestie van smaak.Broken Balance wrote:Vond die van BM en Frequencerz toch wel een stuk slechter.ULTIMO wrote:Nu is World of Madness misschien ook wel het slechtste Defqon anthem ooit
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Natuurlijk is dat zijn smaak, moeten we nu op iedereen gaan reageren die iets anders vind dan wij zelf, dat het gewoon smaak is? Joh. Vooral BM gwn bout anthem gr.
Bedankt einstein, daarom staat er ook "Vond" ipv "Ze zijn een stuk slechter"Duruz wrote:Niks slechts aan. Gewoon een kwestie van smaak.Broken Balance wrote:Vond die van BM en Frequencerz toch wel een stuk slechter.ULTIMO wrote:Nu is World of Madness misschien ook wel het slechtste Defqon anthem ooit
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Stoere jongens achter een toetsenbord
Niks moet, grPedaalemre wrote:moeten we nu op iedereen gaan reageren die iets anders vindt dan wij zelf
Bass Modulators anthem was gewoon goed
doei
doei
Vet anthem!
Maar ben ik nou de enige die niks van die stem verstaat zodra de melodie erin komt, zit veelste veel laag in
Maar ben ik nou de enige die niks van die stem verstaat zodra de melodie erin komt, zit veelste veel laag in
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja gast wat wou je hier nou mee zeggen dan? Alles is een mening hier, hij vindT het kut, jij niet, lijkt me de orde van de dag. Lijkt bijna een forum haha!!!11 Maar echt heel stoer deed ik ja echt hoor haha nu weer normaal doen aub.Duruz wrote:Stoere jongens achter een toetsenbord
Niks moet, grPedaalemre wrote:moeten we nu op iedereen gaan reageren die iets anders vindt dan wij zelf
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Heerlijke plaat!
Alleen het woord Midnight Mafia komt er zo raar uit..
Alleen het woord Midnight Mafia komt er zo raar uit..
-
MHardtraxx Veteran
Was ook met City Of Dragons eerst 
Fijne plaat idd
Fijne plaat idd
Deze man maakt echt de ene zieke plaat na de andere, favo producer op het moment 
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Wat een prachtplaat
Enige waar ik me lichtelijk aan stoor is de stem die gebruikt is voor de vocalen. Klinkt nogal dof / teveel lage tonen.
-
MHardtraxx Veteran
Volgens mij heeft Atmozfears de vocals zelf gedaan? Las ik volgens mij ergens. Not sure tho