Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:02 
 
Hardtraxxer

Aah eindelijk de release. Ik vind dit zo'n lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat zeg :loving: Die mid-intro kick klapt er ook zo heerlijk op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:53 
 
Hardtraxx Addict

Dat Hehehehejahejahejaho zit al sinds The Gathering in m'n hoofd :lol: . Wel een prima remix ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat! Is me vooral sinds Defqon zondag blijven hangen bij Audiotricz & Adrenalized. Daarvoor weinig aandacht aan besteed, maar hoe vaker ik hem hoor, hoe beter die wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n ontzettende fan van deze plaat, voor mij misschien wel de beste uit HWS #65. Hopelijk draait iemand hem morgen op Dreamfields (Audiotricz??) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit, wildstylez gaat gewoon rustig verder zonder zich iets van hype's aan te trekken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:47 
 
Hardtraxxer

Track of the year tot nog toe voor mij, heerlijke kicks zeg, en wat een drive :worship: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat (L). De melodie en die aparte vocalen blijve ook zo fijn hangen in hoofd :loving:. Plus dat deze synth ook echt goud blijft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e gedeelte van de mid vind ik minder, maar vind hem best leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Sounds zijn tof, melodie ook prima. Kicks zijn niet helemaal mijn ding en die vocalen vind ik echt verschrikkelijk. Al met al een degelijk plaatje, maar zou hem niet uit mezelf opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
25 seconden climax, doe ff normaal

:lol:

Bass Modulators schreef:
2. We merken dat de spanningsboog van mensen op de dansvloer een stuk korter is. Sowieso is de mixintro van 50sec. naar 25sec. gegaan. De midintro's bestonden vroeger al gauw uit 2x 3 parts. Dit doen wij tegenwoordig niet meer, simpelweg omdat we merken dat als we een lange midintro draaien, mensen na 2 parts al stil beginnen te staan. Hetzelfde verhaal voor de breaks en de melodie parts. Als parts sneller opgevolgd worden, blijven mensen wat meer geboeid.


We zijn inmiddels al een stapje verder zie ik. Tekenend ook trouwens dat artiesten daar het publiek voor verantwoordelijk houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
25 seconden climax, doe ff normaal

:lol:

Bass Modulators schreef:
2. We merken dat de spanningsboog van mensen op de dansvloer een stuk korter is. Sowieso is de mixintro van 50sec. naar 25sec. gegaan. De midintro's bestonden vroeger al gauw uit 2x 3 parts. Dit doen wij tegenwoordig niet meer, simpelweg omdat we merken dat als we een lange midintro draaien, mensen na 2 parts al stil beginnen te staan. Hetzelfde verhaal voor de breaks en de melodie parts. Als parts sneller opgevolgd worden, blijven mensen wat meer geboeid.


We zijn inmiddels al een stapje verder zie ik. Tekenend ook trouwens dat artiesten daar het publiek voor verantwoordelijk houden.

Het is toch wel zo volgens mij dat tegenwoordig mensen al snel naar hun telefoon grijpen als een break te lang duurt.
Vroeger was er weinig anders dan je handen in de lucht steken of klappen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net door Project One op Electric Love gedraaid als mash-up met hun TBA track (Virus - How about now) vocals :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 09:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat een cringey filmpje van toen Armin hem draaide. :lol:

Los daarvan leuke remix. Vind de Michael Phase Bootleg ook leuk trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TOTY materiaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zo'n ontzettende fan van deze plaat, voor mij misschien wel de beste uit HWS #65. Hopelijk draait iemand hem morgen op Dreamfields (Audiotricz??) :loving:

3 keer zelfs :P

Heerlijke melodie maar idd zonde dat ie maar één climax heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtige plaat! :loving:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle