C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Aah eindelijk de release. Ik vind dit zo'n lekkere plaat :thumbsup:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Wat een plaat zeg :loving: Die mid-intro kick klapt er ook zo heerlijk op!
Last edited by Japper28 on 07 Jul 2017 13:55, edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Dat Hehehehejahejahejaho zit al sinds The Gathering in m'n hoofd :lol: . Wel een prima remix ^^ .
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hele fijne plaat! Is me vooral sinds Defqon zondag blijven hangen bij Audiotricz & Adrenalized. Daarvoor weinig aandacht aan besteed, maar hoe vaker ik hem hoor, hoe beter die wordt ^^
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Zo'n ontzettende fan van deze plaat, voor mij misschien wel de beste uit HWS #65. Hopelijk draait iemand hem morgen op Dreamfields (Audiotricz??) :loving:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 25 minutes ago
Heerlijke plaat dit, wildstylez gaat gewoon rustig verder zonder zich iets van hype's aan te trekken :worship:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Track of the year tot nog toe voor mij, heerlijke kicks zeg, en wat een drive :worship: :clap:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Geweldige plaat (L). De melodie en die aparte vocalen blijve ook zo fijn hangen in hoofd :loving:. Plus dat deze synth ook echt goud blijft :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
2e gedeelte van de mid vind ik minder, maar vind hem best leuk :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Sounds zijn tof, melodie ook prima. Kicks zijn niet helemaal mijn ding en die vocalen vind ik echt verschrikkelijk. Al met al een degelijk plaatje, maar zou hem niet uit mezelf opzetten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PNXRMX wrote:25 seconden climax, doe ff normaal
:lol:
Bass Modulators wrote:2. We merken dat de spanningsboog van mensen op de dansvloer een stuk korter is. Sowieso is de mixintro van 50sec. naar 25sec. gegaan. De midintro's bestonden vroeger al gauw uit 2x 3 parts. Dit doen wij tegenwoordig niet meer, simpelweg omdat we merken dat als we een lange midintro draaien, mensen na 2 parts al stil beginnen te staan. Hetzelfde verhaal voor de breaks en de melodie parts. Als parts sneller opgevolgd worden, blijven mensen wat meer geboeid.
We zijn inmiddels al een stapje verder zie ik. Tekenend ook trouwens dat artiesten daar het publiek voor verantwoordelijk houden.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
TiMOTHYb wrote:
PNXRMX wrote:25 seconden climax, doe ff normaal
:lol:
Bass Modulators wrote:2. We merken dat de spanningsboog van mensen op de dansvloer een stuk korter is. Sowieso is de mixintro van 50sec. naar 25sec. gegaan. De midintro's bestonden vroeger al gauw uit 2x 3 parts. Dit doen wij tegenwoordig niet meer, simpelweg omdat we merken dat als we een lange midintro draaien, mensen na 2 parts al stil beginnen te staan. Hetzelfde verhaal voor de breaks en de melodie parts. Als parts sneller opgevolgd worden, blijven mensen wat meer geboeid.
We zijn inmiddels al een stapje verder zie ik. Tekenend ook trouwens dat artiesten daar het publiek voor verantwoordelijk houden.
Het is toch wel zo volgens mij dat tegenwoordig mensen al snel naar hun telefoon grijpen als een break te lang duurt.
Vroeger was er weinig anders dan je handen in de lucht steken of klappen xd
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Net door Project One op Electric Love gedraaid als mash-up met hun TBA track (Virus - How about now) vocals :love:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Jezus wat een cringey filmpje van toen Armin hem draaide. :lol:

Los daarvan leuke remix. Vind de Michael Phase Bootleg ook leuk trouwens.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
TOTY materiaal :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
MelvinFR wrote:Zo'n ontzettende fan van deze plaat, voor mij misschien wel de beste uit HWS #65. Hopelijk draait iemand hem morgen op Dreamfields (Audiotricz??) :loving:
3 keer zelfs :P

Heerlijke melodie maar idd zonde dat ie maar één climax heeft.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Prachtige plaat! :loving: