Het origineel is progressive psytrance, aanradertjeRoyAPO wrote:Erg leuke vocals ja! Melo doet me helaas niet zoveel. Vind het niet zo bijzonder
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Eindelijk nieuwe muziek van Wildstylez
. Fk vette plaat dit. Die melodie in combinatie met de kick en synth

Wildstylez stelt mij eigenlijk nooit teleur! 
Dit is de Wildstylez die ik graag hoor
die melodie 
25 seconden climax, doe ff normaal
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Inderdaad wel erg kort en ook jammer dat er geen 2e climax isPNXRMX wrote:25 seconden climax, doe ff normaal
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Wel een vette plaat. Idd jammer dat er maar 1 korte climax is, maar de mid maakt dat wel goed. 
Dit. Maar verder wel een top nummerPNXRMX wrote:25 seconden climax, doe ff normaal
Chrypt0n wrote:Wel een vette plaat. Idd jammer dat er maar 1 korte climax is, maar de mid maakt dat wel goed.
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Net genoeg om de volgende plaat in te mixenivo024 wrote:Inderdaad wel erg kort en ook jammer dat er geen 2e climax isPNXRMX wrote:25 seconden climax, doe ff normaal
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Gisteren 3 keer gehoord. Doet het wel goed 
Vind het vooral leuk dat hij in de tijd van de 'psytrance-kick hype' precies het tegenovergestelde doet van wat je zou verwachten.. 
Top plaat!
Melodie is weer de ouwe wildstylez sound
Melodie is weer de ouwe wildstylez sound
Ja!!
Heerlijke plaat! Origineel behouden en zeer sterke melodie erbij gezet, top.
Vind hem echt heel vet[+_+] wrote:Chrypt0n wrote:Wel een vette plaat. Idd jammer dat er maar 1 korte climax is, maar de mid maakt dat wel goed.
Op Dance4Liberation 2x live gehoord en die klonk dik! Ik hou van deze korte melodielijn 
heerluk, lekker lange opbouw naar een donders fijne qlimax... 
Met bevrijdingsdag live gehoord. Super gave plaat en ook weer de eerste plaat sinds tijden van wildstylez waar ik kippenvel van krijg!