Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:55 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.

Ik denk dan niet aan een curcus beatmatchen, aangezien er niet veel valt te beatmatchen als tegenwoordig bijna alles op hetzelfde bpm uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Division schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.

Ik denk dan niet aan een curcus beatmatchen, aangezien er niet veel valt te beatmatchen als tegenwoordig bijna alles op hetzelfde bpm uitkomt.

Daar heb je een punt. Des te slechter dat ze op Q-Base alleen maar scheve mixen hadden. Scantraxx gehoorapparaat misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoedcursus timen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:32 
 
Hardtraxxer

Fear no more :cool: lekkere plaat hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was hier zelf niet bij aanwezig op Q-Base. Wel jammer dat je gelijk zo'n grote boeking hebt en niet eens een beetje deftig draaien. Zonde zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 15:19 
 
Artiest

Lowrenz schreef:
Ik was hier zelf niet bij aanwezig op Q-Base. Wel jammer dat je gelijk zo'n grote boeking hebt en niet eens een beetje deftig draaien. Zonde zoiets


kunnen de zenuwen zijn he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Spoedcursus draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lowrenz schreef:
Ik was hier zelf niet bij aanwezig op Q-Base. Wel jammer dat je gelijk zo'n grote boeking hebt en niet eens een beetje deftig draaien. Zonde zoiets


kunnen de zenuwen zijn he :thumbup:


Ookal ben je zenuwachtig, dan moet je nog fatsoenlijk kunnen draaien als je op Q-Base staat vind ik, dan moet je op een niveau zitten dat je het met je ogen dicht kan (bij wijze van spreken).

En ook heel raar dat als je met z'n drieën optreed, dat dan niemand effe de plaat recht legt/hoort dat ie verkeerd ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:41 
 
Artiest

Kan me best voorstellen dat op een moment dat alles zo snel gaat zoals bij hun dat je zenuwachtig bent op dat moment hoor. Zoals Titan emotioneel was door technische fouten tijdens zijn set, die jongens zijn jong, opeens Scantraxx en bekendheid, alles gaat zo snel. Dan kan zoiets gebeuren vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat zo snel als je het zelf wil. Als jij zegt dat je niet kunt draaien en daarom liever (nog) niet geboekt wil worden zal er niemand zijn die je dwingt.

Sommigen willen echter teveel, maar er zit altijd nog een verschil tussen willen en kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het scheve mixen niet zo gemerkt eigenlijk. Het was wel een energievolle set, niet simpel de outro wegdraaien en de intro erin faden zoals ik bij de grotere namen hoorde, maar gewoon doorbeuken. Vooral de niet-tweelingkerel was daar erg prettig mee. Maar ze hebben nog wel wat te leren, zowel met draaien als met producen, maar ze zijn heel erg leuk op weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nu al vetter als pp ?

zeker dikke tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:14 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Heb het scheve mixen niet zo gemerkt eigenlijk. Het was wel een energievolle set, niet simpel de outro wegdraaien en de intro erin faden zoals ik bij de grotere namen hoorde, maar gewoon doorbeuken. Vooral de niet-tweelingkerel was daar erg prettig mee. Maar ze hebben nog wel wat te leren, zowel met draaien als met producen, maar ze zijn heel erg leuk op weg.


Die niet tweeling kerel(Jim) is ook degene met de meeste draai ervaring van de 3 dus verklaart al veel :P.
Voor de rest vind ik het zeker een geslaagde release :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heb het scheve mixen niet zo gemerkt eigenlijk. Het was wel een energievolle set, niet simpel de outro wegdraaien en de intro erin faden zoals ik bij de grotere namen hoorde, maar gewoon doorbeuken. Vooral de niet-tweelingkerel was daar erg prettig mee. Maar ze hebben nog wel wat te leren, zowel met draaien als met producen, maar ze zijn heel erg leuk op weg.

Ik heb 0 normale mixen gehoord, alles lag scheef, er werd tijdens Little Red Noisy Thing op de cue gedrukt en bij 1 plaat werd de outro halverwege de mix al weggehaald terwijl de andere intro nog 25 seconden duurde. (Volgens mij bij Traveling of Shine) dus als je dat niet hebt gehoord vraag ik me af of je uberhaupt wel geluisterd hebt of te scheel was om het te merken xd

Verder is het natuurlijk belachelijk om DJ's in de hangar te laten draaien als ze nog geen draai ervaring hebben. Die plek is gewoon gekocht door Scantraxx en deze jochies worden voor de leeuwen gegooid omdat ze 4 leuke liedjes hebben gemaakt. Wat een scene. >.<
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle