Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Is er nog niet wat ouder spul klaar? Heb het idee dat bijvoorbeeld Wasted Penguinz veel meer releasen in korte tijd. Maar kan aan mij liggen natuurlijk.

Vind Fear no more erg leuk!


Ik krijg t idee dat scantraxx gewoon releaset wat er opgestuurd wordt. WP en Arkaine willen hun tracks wss veel sneller releasen om sneller in bekendheid te groeien, terwijl een Headhunterz/Wildstylez wel ff wacht met het opsturen van Doomed/tonight remix omdat ze m wat langer exclusief willen houden. Ook zoals je in een recente tweet van bob kon lezen, duurt het vaak lang voordat een track echt wordt afgemaakt. Symphonic Sound werd op Hardbass al gedraaid (of nog eerder?) maar is nu pas af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Lost In Eternity :thumbsup:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fear no More :worship: :worship:

Als die kicks niet zo overdreven hadden gepitcht, was dit echt een dikke 9 waard.
Kicks op zich zijn prima, maar die verneukte pitchkicks maken dit een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begrijp niet wat iedereen zo mooi vindt aan fear no more, vind het echt bagger :p

Lost in eternity vindk zelfs beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Scantraxx zelfs, die jongens hebben snel een groot label te pakken! Dat is ook wel terecht, want bijvoorbeeld Voice Of Desire is echt een goede plaat! Ik vind deze minder dan die plaat, maar niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat hun kicks zo vreselijk zijn, want dit zijn echt getalenteerde gasten. Ondanks dat dit niet zo mijn ding is vind ik het wel een goede aanwinst voor een groot label als Scantraxx. Die jongens gaan het wel maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:08 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Op Scantraxx zelfs, die jongens hebben snel een groot label te pakken! Dat is ook wel terecht, want bijvoorbeeld Voice Of Desire is echt een goede plaat! Ik vind deze minder dan die plaat, maar niet verkeerd.

Denk nu alleen wel dat er een beetje hetzelfde gaat gebeuren als met WP. Nu ze op Scantraxx zitten wordt er meteen erg veel verwacht omdat het zo'n groot label is en maar denk dat ze nog niet de kwaliteit kunnen bieden die de grotere artiesten op dit label wel hebben. De eerste WP releases waren imo kwalitatief ook nog niet om te juichen maar ze maken de laatste tijd grote stappen vooruit :thumbup:
Maargoed, kan hier ook compleet naast zitten maar dacht er een beetje aan. Vind dit zelf toch ook echt super lekkere en originele platen en stukken origineler als die zooi die Brennen Heart tegenwoordig uitkotst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Khadber schreef:
Op Scantraxx zelfs, die jongens hebben snel een groot label te pakken! Dat is ook wel terecht, want bijvoorbeeld Voice Of Desire is echt een goede plaat! Ik vind deze minder dan die plaat, maar niet verkeerd.

Denk nu alleen wel dat er een beetje hetzelfde gaat gebeuren als met WP. Nu ze op Scantraxx zitten wordt er meteen erg veel verwacht omdat het zo'n groot label is en maar denk dat ze nog niet de kwaliteit kunnen bieden die de grotere artiesten op dit label wel hebben. De eerste WP releases waren imo kwalitatief ook nog niet om te juichen maar ze maken de laatste tijd grote stappen vooruit :thumbup:


Tja, je zou ook gek zijn om hen niet te contracteren op het moment. Gewoon heel veel potentie. Maar goed, bij andere talenten heeft dat ook wel eens langer geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:45 
 
Hardtraxxer

Dat is ook zeker waar, deze jongens hebben erg veel talent en ik weet ook zeker dat ze het ver gaan schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Lost In Eternity is wel oke, maar Fear No More is heerlijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.


Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

Lost in Eternity is wel een dikke track. :bomb: :bomb:
Helaas word ik van Fear No More niet zo vrolijk,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.


Wat dan?

Ze kunnen niet draaien, was gister op Q-Base vrij slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fear No More _0_ Op een of andere manier vind ik de pitch kicks in de climax erg goed bij de climax zelf passen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Jolle schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoop dat iemand binnen scantraxx deze jongens een spoedcursus beatmatchen kan geven.


Wat dan?

Ze kunnen niet draaien, was gister op Q-Base vrij slecht.


:lol: En toch worden ze dan geboekt, vraag me af hoe dat komt xd Te triest eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:14 
 

Festuca schreef:
@Hardstyle.com

volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:55 
 

DarkestSymphony schreef:
Festuca schreef:
@Hardstyle.com

volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
DarkestSymphony schreef:
Festuca schreef:
@Hardstyle.com

volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P

Ja.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fear No More is heel vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SUPERR release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
DarkestSymphony schreef:
Festuca schreef:
@Hardstyle.com

volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P

Ja.


Hij heeft een botje gebouwt dat om 12 uur zegt

@hardstyle.com

Vind het trouwens wel heel handig! Misschien moeten ze in de openings post ook wat duidelijker zijn met of een plaat uit is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Vind het trouwens wel heel handig! Misschien moeten ze in de openings post ook wat duidelijker zijn met of een plaat uit is of niet.


In de beginpost staat altijd een releasedatum(voor zover bekend), en onderin jouw beeldscherm staat de datum van vandaag. Met een beetje moeite moet het je dan zelf ook lukken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
DarkestSymphony schreef:
Festuca schreef:
@Hardstyle.com

volgens mij blijf je speciaal op om te zeggen dat die uit is ofniet? :P zo indruk wek je bij mij op :P

Ja.

We weten nu ook wel dat je het irritant vindt dat Festuca dat blijft zeggen Almighty.
Laat hem lekker :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle