Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de niet spotify gebruikers:



Vind het een heel vet album geworden! Heel benieuwd hoe het zaterdag op Loudness allemaal live gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Cleansing is wel dik met die gated kicks. Cold Steel is live nog wel leuk, maar de rest is niet aan mij besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Hit 'Em heb ik helemaal niks mee. Voor de rest super dik album :thumbsup:. Cold Steel en I Go Insane toch wel favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk nooit naar Apexx geluisterd. Dit album toch maar eens gaan checken na de reacties hier. ^^ Staat nu aan. Eerste 3 tracks. :worship:
Rough Recruits is een behoorlijk dikker label dan het hoofdlabel aan het worden. :x

Edit: wel paar tracks waarbij de kicks niet helemaal mijn ding zijn. En die laatste track. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 17:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dik album! Vooral 'I Go Insane', wat een plaat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: Net geluisterd, experimenteel maar toch lekker herkenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I Go Insane vind ik erg vet, de rest is me toch tegengevallen. Komt voornamelijk omdat het klinkt als Phuture Noize, maar lang zo goed niet is imo. Phuture Noize platen weten me ook echt te raken, en op I Go Insane na raken al deze platen me niet. De melodieën zijn het in vergelijking met PN ook allemaal net niet voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict

I Go Insane en The Cleaning steken er met kop en schouders boven uit ^^ Dat gezegd hebbende, ik vind de afwerking (wederom) matig, heb het gevoel dat sommige elementen enorm weggedrukt worden bij Phuture Noize terwijl andere artiesten vaak wel een goede balans weten te vinden. Geeft met toch het gevoel dat het het nét niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze ook binnen gekregen en vandaag geluisterd. Wat een gruwelijk fijn album ^^ Vind dit zo'n fijne stijl. Staan meerdere hele gave nummers op (The Resurrection, Machines Don't Bleed & Hit 'em (kicks :drool: )), maar Cold Steel steekt er wel echt heel ver bovenuit. Wat een bazenplaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-The Resurrection. Wat een plaat. Fijne melodie en vooral de lange uithalen in de 2e climax doen het voor mij heel goed. Fijn afgewerkt ook! :loving:
-Machines Don't Bleed. Wat een melodie en stevige kicks worden hier toch gebruikt. Heerlijk! De vocals passen er ook precies bij. Tot nu toe mijn favoriet. :drool:
-I Go Insane. Bazenplaat. De lead die hierin gebruikt word.. Zo apart, maar goed. Deze plaat is ook weer zo goed afgewerkt. De kicks passen precies bij de melodie. Toch springt de 'mid' er in deze track wel heel erg uit. Geweldig gedaan.
-Painkiller. Mhwa, niet helemaal mijn ding.
-The Cleansing. Pff, wat een melodie. Ongekend hoog niveau. Lekker zweverig en wat een kick! Na Machines Don't Bleed mijn favoriet van het album.
-Transistor. Gaaf hoe er gespeeld word met de kicks in het begin. Lekkere beukplaat is dit geworden. :bomb:
-Execute The plan. Fijne melodie, stevige kicks. Leuk plaatje wel, maar niet meer dan dat. Mist toch even net wat meer specialiteit wat andere platen wel hebben.
-Hit 'Em. Hoe deze plaat begint is echt heerlijk. Wat een fijne opbouw. Die stevige kicks doen het ook zo goed :drool: , kan dat wel waarderen in deze stijl. Doet me een beetje aan Crypsis denken. Enige jammere aan de track is dat het niet echt een climax bevat. Had er nog wel aan toegevoegd mogen worden.
-Cold Steel. Heeeeerlijk! Daar komt me een bak met drive mee, prachtig! Alleen die laatste kick had Apexx wel achterwegen mogen laten.
-The Summit. Jaaa, lekker man. Hakkuhh.. Nee, leuke plaat. Prima als afsluiter van het album. Klinkt goed!

Eigenlijk vind ik elke plaat wel leuk en goed klinken op Painkiller na. Daar kan ik niks mee. Goed album en gaat zeker vaker opgezet worden! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 02:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zijn stuk voor stuk eigenlijk prima platen op de afsluiter na. Het is Phuture Noize 2 maar dan de iets stevigere kant.

I Go Insane, Machines Don't Bleed, The Resurrection, Cold Steel en Execute The Plan steken er voor mij bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt helemaal top. Waar ik Phuture Noize soms wat te rustig en zweverig vindt, is dit echt top. Lekker stevig maar met melodie, gevoel en afwisseling. Top combinatie van deze twee producers! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 00:25 
 
Hardtraxx Elite

Wat is dit voor een goed album dan waarom hoor ik dit nu pas hit ‘em :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle