Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ook besteld. Doet me heel erg denken aan Pursuit of Thunder, wat voor mij nog steeds het beste album van PN is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Helicaze schreef:
Vind het allemaal net niet eerlijk gezegd...


Dit, Phuture Noize light inderdaad. Er wordt geprobeerd een goede sfeer neer te zetten, maar het weet mij nergens te pakken.


Eerder Phuture Noize extra strong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Helicaze schreef:
Vind het allemaal net niet eerlijk gezegd...


Dit, Phuture Noize light inderdaad. Er wordt geprobeerd een goede sfeer neer te zetten, maar het weet mij nergens te pakken.


Dit, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heelûk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Heelûk


Hey Dave :clap:

OT: Fan van deze PN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Interesse is wel gewekt voor dit album na het horen van The Ressurection, Machines Don't Bleed, Cold Steel en I Go Insane. Zoals al meerdere hier hebben aangekaart, het heeft bij sommige platen echt veel weg van Phuture Noize zijn stijl in 2017 en dat ligt mij wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=e6gcG0ymakQ



Die tweede climax / outtro is wel erg jammer, klopt niet met de rest van de plaat.

Desalniettemin heb k het album gepreorderd. Vind dit stijltje erg gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



hakke
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut net te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die maar skippen. Is gewoon Sefa/Peacock achtige plaat nummer zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel geinig, maar dit happy stijltje vind ik sowieso wel leuk. PN werkt 2x samen met sefa en denkt, dit wil ik ook wel keer proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m ook wel leuk, zolang het hierbij blijft tho. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-n-n-nothing like the oldschool
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Toch maar besteld :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mail gehad dat ie verzonden is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit nou echt 100% PN die dit produceert of doet de dj Apexx hier ook nog aan mee? Vrijwel alle tracks zijn voor mij 100% gebaseerd op PN sounds..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit de Hardtraxx Q&A:
Phuture Noize schreef:
Ik ben hele goede vrienden met Ross (Apexx) sinds 2012. We spreken elkaar bijna elke dag, ik help hem daarom ook wel eens mee met zijn career, want dat vind ik tof om te doen als vrienden. We staan hetzelfde in de muziek en goede vrienden helpen elkaar in goede en slechte tijden toch.


Verder vind ik het grappig dat Phuture Noize had aangekondigd om een pauze te houden met produceren, en precies in die periode komt er een Apexx album xd
Maar goed, hoe het verder echt zit zullen we nooit weten, dus ik zal er ook over ophouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 13:44 
 
Artiest

Chroman schreef:
Uit de Hardtraxx Q&A:
Phuture Noize schreef:
Ik ben hele goede vrienden met Ross (Apexx) sinds 2012. We spreken elkaar bijna elke dag, ik help hem daarom ook wel eens mee met zijn career, want dat vind ik tof om te doen als vrienden. We staan hetzelfde in de muziek en goede vrienden helpen elkaar in goede en slechte tijden toch.


Verder vind ik het grappig dat Phuture Noize had aangekondigd om een pauze te houden met produceren, en precies in die periode komt er een Apexx album xd
Maar goed, hoe het verder echt zit zullen we nooit weten, dus ik zal er ook over ophouden.


Ik wil best wat duidelijkheid geven hoor, ik werk samen met Ross aan de tracks als co-producer voor dit album. Veel mensen denken dat er alleen iets bestaat als "producer" en "ghost-producer", maar in andere (pop) genres is het heel normaal dat een artiest met een idee komt en die samen met een team uitwerkt. Dus het komt er op neer dat Ross zelf met de ideeën komt en wij samen in de studio gaan zitten om er aan te werken. Ik vind dit gewoon dope om te doen met hem omdat we het gewoon naar onze zin hebben tijdens z'n project, een beetje een hobby side-project voor mij zeg maar.

Daarbij heeft dit niks met mijn pauze te maken want ik heb juli en augustus vrij genomen van de studio en dit project valt daar helemaal buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je hierover wat meer openheid komt geven :D
Stijltje blijft heel vet (zeker aangezien je met je eigen project wat meer de melodieuze kant op gegaan bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks voor de opheldering, word altijd gewaardeerd :thumbup:

Hardcopy net binnen, gaat aan nu :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thnx voor de opheldering @PN!
Is overigens een heel vet album geworden :worship:

Heb de hardcopy besteld (en is binnen) maar besefte toen even dat ik geen CD speler in huis heb :lol:

Net even in de auto de tracks geluisterd die nog niet elders te beluisteren zijn (Transistor, Execute en Hit em) en wauw :worship:

8/10 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 19:33 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Chroman schreef:
Uit de Hardtraxx Q&A:
Phuture Noize schreef:
Ik ben hele goede vrienden met Ross (Apexx) sinds 2012. We spreken elkaar bijna elke dag, ik help hem daarom ook wel eens mee met zijn career, want dat vind ik tof om te doen als vrienden. We staan hetzelfde in de muziek en goede vrienden helpen elkaar in goede en slechte tijden toch.


Verder vind ik het grappig dat Phuture Noize had aangekondigd om een pauze te houden met produceren, en precies in die periode komt er een Apexx album xd
Maar goed, hoe het verder echt zit zullen we nooit weten, dus ik zal er ook over ophouden.


Ik wil best wat duidelijkheid geven hoor, ik werk samen met Ross aan de tracks als co-producer voor dit album. Veel mensen denken dat er alleen iets bestaat als "producer" en "ghost-producer", maar in andere (pop) genres is het heel normaal dat een artiest met een idee komt en die samen met een team uitwerkt. Dus het komt er op neer dat Ross zelf met de ideeën komt en wij samen in de studio gaan zitten om er aan te werken. Ik vind dit gewoon dope om te doen met hem omdat we het gewoon naar onze zin hebben tijdens z'n project, een beetje een hobby side-project voor mij zeg maar.

Daarbij heeft dit niks met mijn pauze te maken want ik heb juli en augustus vrij genomen van de studio en dit project valt daar helemaal buiten.


Top dat hier wat meer duidelijkheid over komt, (hoef je natuurlijk niet te doen, dus daarom +1).

Het is inderdaad heel normaal in andere genres (soms zitten er echt hele teams achter 1 nummer), voor mij persoonlijk is het belangrijkste dat artiesten er eerlijk over zijn, verder draait het er uiteindelijk om of de muziek goed is.

Het naar je zin hebben + meer goeie muziek voor ons ( + eerlijkheid ), kan ik alleen maar toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een aantal keer geluisterd nu, wat een album :drool:

The Resurrection zoals verwacht mijn favoriet. Die viool achtige sounds op het begin zijn erg vet gedaan en de melodie zit al tijden in mijn hoofd.

The Cleansing, Machines Don't Bleed en Cold Steel ook erg sterk

I Go Insane, Painkiller, Transistor en Execute The Plan zijn prima tracks maar doen me net wat minder. Kan misschien nog komen.

Hit 'Em vind ik te druk, luistert niet lekker weg.

The Summit is op zich wel leuk gedaan maar van mij hoeft het niet.


Gaat nog vaak aan dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dan, The Cleansing. Dacht even rustig naar een interlude te luisteren, knalt opeens die kick in zeg :surrender:
Vind het gehele album lekker weg luisteren en vind het ook vrij origineel allemaal. Voor mij wel het één na beste album van het jaar na Rise of Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Transistor (alleen jammer dat ie zo abrupt eindigt) en Cold Steel zijn toch wel mijn favorieten :worship:
Eigenlijk staat er geen een slechte plaat op dit album :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle