Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaa zoiets bedoel ik, i kbedoel meer, hij heeft wel een intro, maar als je 'm in zou mixen kom je daarna direct op de break. Het zou (naar mijn mening) best vet zijn als hij gewoon dan idd een mid intro zou hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dans, voor je plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoorde atrocious vandaag voor t eerst egt goed op de bassleader cd

wat een wereld track :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Alpha² & Wildstylez zijn geniale combinatie! mogen van mij vaker dit soort tracks in elkaar zetten. Ik hoop dat dit ook gaat gebeuren scantraxx heeft dat echt nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Alpha² & Wildstylez zijn geniale combinatie! mogen van mij vaker dit soort tracks in elkaar zetten. Ik hoop dat dit ook gaat gebeuren scantraxx heeft dat echt nodig!

Waarom heeft Scantraxx persé zo'n combinatie nodig als dat label vooral om de melodieuze kant draait? Alsof een label alles moet bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Alpha² & Wildstylez zijn geniale combinatie! mogen van mij vaker dit soort tracks in elkaar zetten. Ik hoop dat dit ook gaat gebeuren scantraxx heeft dat echt nodig!

Waarom heeft Scantraxx persé zo'n combinatie nodig als dat label vooral om de melodieuze kant draait? Alsof een label alles moet bevatten.


Omdat scantraxx inmiddels al wat langer geleden echt dikke tracks neerzetten. De laatste tijd is dat een stuk achteruit gegaan. Ik vind dat scantraxx de laatste tijd gewoon achteruit is gegaan. Dus om mijn hart om het zo maar te noemen weer te stelen moet ze echt weer wat dikke plaatjes gaan uitbrengen. En melodieus kan ook zeker goed zijn, kijk naar fusion die doen dat wel goed, wat scantraxx betreft valt dat de laatste tijd tegen! Maargoed gelukkig zijn er nog zat mensen die wel achter scantraxx blijven staan (ik ook wel alleen minder als voorheen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Alpha² & Wildstylez zijn geniale combinatie! mogen van mij vaker dit soort tracks in elkaar zetten. Ik hoop dat dit ook gaat gebeuren scantraxx heeft dat echt nodig!

Waarom heeft Scantraxx persé zo'n combinatie nodig als dat label vooral om de melodieuze kant draait? Alsof een label alles moet bevatten.

Nou met zowat 10 sublabels zou een beetje variatie binnen de stijl wel leuk zijn hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 20:10 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
sanderovic schreef:
Alpha² & Wildstylez zijn geniale combinatie! mogen van mij vaker dit soort tracks in elkaar zetten. Ik hoop dat dit ook gaat gebeuren scantraxx heeft dat echt nodig!

Waarom heeft Scantraxx persé zo'n combinatie nodig als dat label vooral om de melodieuze kant draait? Alsof een label alles moet bevatten.

Nou met zowat 10 sublabels zou een beetje variatie binnen de stijl wel leuk zijn hoor.

Inderdaad.
En zou wel fijn zijn als Brennan Heart en Wildstylez wat meer samen gaan doen want Reputation Game beukt echt goed door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
dawasiknie schreef:
sanderovic schreef:
Alpha² & Wildstylez zijn geniale combinatie! mogen van mij vaker dit soort tracks in elkaar zetten. Ik hoop dat dit ook gaat gebeuren scantraxx heeft dat echt nodig!

Nou met zowat 10 sublabels zou een beetje variatie binnen de stijl wel leuk zijn hoor.

Inderdaad.
En zou wel fijn zijn als Brennan Heart en Wildstylez wat meer samen gaan doen want Reputation Game beukt echt goed door!

dus omdat ze 1 goed nummer hebben gemaakt gelijk samen doen?? nouw dan liever B-front & frontliner dat is de samenwerking tot nu toe :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
dus omdat ze 1 goed nummer hebben gemaakt gelijk samen doen?? nouw dan liever B-front & frontliner dat is de samenwerking tot nu toe :worship: :thumbsup:


B-Front en Frontliner zijn vast ook met 1 nummer begonnen. En die was goed. Dus gingen ze meer samen doen. Er kan ook meer dan 1 samenwerking bestaan. Ff dat je t weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Donkey controller schreef:
dus omdat ze 1 goed nummer hebben gemaakt gelijk samen doen?? nouw dan liever B-front & frontliner dat is de samenwerking tot nu toe :worship: :thumbsup:


B-Front en Frontliner zijn vast ook met 1 nummer begonnen. En die was goed. Dus gingen ze meer samen doen. Er kan ook meer dan 1 samenwerking bestaan. Ff dat je t weet.

kut volgens mij klopt dat wel ja haha! :$ ik heb niks gezegd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:10 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Donkey controller schreef:
dus omdat ze 1 goed nummer hebben gemaakt gelijk samen doen?? nouw dan liever B-front & frontliner dat is de samenwerking tot nu toe :worship: :thumbsup:


B-Front en Frontliner zijn vast ook met 1 nummer begonnen. En die was goed. Dus gingen ze meer samen doen. Er kan ook meer dan 1 samenwerking bestaan. Ff dat je t weet.


B-front en frontliner zijn wel een leuke combinatie. Maar ik was wel snel klaar met magic.. Maar ik zie liever alpha2 en wildstylez nog een keer samen. BH en Wildstylez was ook een goede combinatie. En ran-d met wildstylez lijkt me ook niet verkeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
PNXRMX schreef:
Donkey controller schreef:
dus omdat ze 1 goed nummer hebben gemaakt gelijk samen doen?? nouw dan liever B-front & frontliner dat is de samenwerking tot nu toe :worship: :thumbsup:


B-Front en Frontliner zijn vast ook met 1 nummer begonnen. En die was goed. Dus gingen ze meer samen doen. Er kan ook meer dan 1 samenwerking bestaan. Ff dat je t weet.


B-front en frontliner zijn wel een leuke combinatie. Maar ik was wel snel klaar met magic.. Maar ik zie liever alpha2 en wildstylez nog een keer samen. BH en Wildstylez was ook een goede combinatie. En ran-d met wildstylez lijkt me ook niet verkeerd ^^


Zoek maar wat Outsiders platen op voor WSZ en A2 samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
zoek maar wat Outsiders platen op voor WSZ en A2 samen.

Infectious wildstylez rmx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Infectious :love:

On: lekkere tracks hoor, allebei :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
zoek maar wat Outsiders platen op voor WSZ en A2 samen.

Infectious wildstylez rmx :D

Alpha² mix juist :P

Ja die gasten weten wel wat vette muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
zoek maar wat Outsiders platen op voor WSZ en A2 samen.

Infectious wildstylez rmx :D

Alpha² mix juist :P

Ja die gasten weten wel wat vette muziek is.


Seizure remix heeft lekkerste melo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan me nog herinneren, was in 2003 ofzo q dance radio seizure (wat een set was dat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Sunboom schreef:
PNXRMX schreef:
Infectious wildstylez rmx :D

Alpha² mix juist :P

Ja die gasten weten wel wat vette muziek is.


Seizure remix heeft lekkerste melo. :D

Ik vind bij de Seizure mix vooral vet hoe de gechopte vocal overgaat in de melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goeie combinatie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Atrocious is toch een GE-NI-ALE plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Endlich!

Heerlijke tracks...allebei! Die 1e is natuurlijk al tijdje bekend...maar nog steeds goed!
Die 2e is wat nieuwer en best wel goed gelukt :) Echte hardcore liefhebbers zullen hier misschien niet op kapot gaan, maar ik ben toch meer van de hardstyle-stuff... dus voor mij een topper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
Seizure remix heeft lekkerste melo. :D

Ik vind bij de Seizure mix vooral vet hoe de gechopte vocal overgaat in de melodie!

Seizure remix? Staat gewoon wildstylez op die plaat hoor. Of is er een derde mix die hij onder die naam heeft gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
Seizure remix heeft lekkerste melo. :D

Ik vind bij de Seizure mix vooral vet hoe de gechopte vocal overgaat in de melodie!

Seizure remix? Staat gewoon wildstylez op die plaat hoor. Of is er een derde mix die hij onder die naam heeft gedaan?


Seizure remix die nooit is uitgebracht, alleen op een Sensation Black CD geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:00 
 
Hardtraxxer

Seizure is/was toch een alias van Wildstylez??
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle