Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:38 
 
Hardtraxx Addict

DJ D'Railed schreef:
Vind die kick verandering niet zo geslaagd eigenlijk :$

Ik vond die andere kicks er veel mooier bij passen :O


x2. Ik vond die andere kick ook mooier. Maargoed het blijft nogsteeds één van de betere releases dit jaar voor mij. De kasparov remix doet me weinig. Ja ik luister regelmatig ook hardcore en dit vind ik dus niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet mij meer als de Reputation Game.. Vind ook dat de hardcore remix weinig toevoegt. Wordt waarschijnlijk toch wel weer even wachten op deze release. A² Records is daar volgens mij niet zo snel mee ofwel? Had ook liever de Ran-D eerder gezien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Alpha Twins :worship:

Na Unleashed eindelijk weer eens een goeie track van hun :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:woot: Atrocious heeft echt een heerlijke melodie. Kasparov remix ben ik wel benieuwd naar maar ik heb nu geen geluid, morgen ff kijken.

Edit: heb net die Kasparov mix gehoord maar die vind ik toch echt tegenvallen vergeleken met het origineel. Kasparov heeft af en toe wel vette Hardcore tracks maar dit doet me toch helemaal niets. :x

Oja ik vind dat die andere 2 van Wildstylez nou ook wel eens uit mogen komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vond de vorige kick vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

A1 is, ondanks dat de vorige kick net wat dikker was, nog steeds een topplaat. Lekkere climax die wordt opgevolgd door een fantastische outro!

B1 is voor een hardcore-track veel te soft in mijn ogen. Zelfs de onderlaag van soft binnen de HC is nog stukken harder dan dat, die kicks zijn echt niks. Gemiste kans, concept is namelijk wel gaaf van dit nummer. En Kasparov heeft al bewezen stukken beter te kunnen dan dit, die kan echt hele lekkere maar ook harde hardcore produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is al de ZOVEELSTE track van Wildstylez waarbij de kick is verandert net voor de release :nono: net als The Moon, die track was helemaal verkracht door die nieuwe kick...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 21:43 
 
Hardtraxxer

alleen op feesten gehoord en wat een vette platen zijn dit zeg!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:02 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme, ik luister veel HC maar deze remix vind ik heel erg slecht. Veels te licht geremixed, had wel wat leuks gedaan mee kunnen worden. A-kant is echt super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die remix voegt echt niks toe xd

Maarja A1 is nog steeds wel netjes, heb 'm niet zo heel veel geluisterd, maar ben 'm toch wel bijna zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind de remix ook maar niks , intro is saai en de screeches zijn te soft
het origineel daarentegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Godverdomme, ik luister veel HC maar deze remix vind ik heel erg slecht. Veels te licht geremixed, had wel wat leuks gedaan mee kunnen worden. A-kant is echt super vet!

Waarom zijn wij het zo vaak met elkaar eens haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Dit is al de ZOVEELSTE track van Wildstylez waarbij de kick is verandert net voor de release :nono: net als The Moon, die track was helemaal verkracht door die nieuwe kick...

De huidige The Moon kick is heerlijk, lekkere reverse bass :thumbsup: heb de vorige nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:41 
 
Hardtraxxer

Op dit nummer en Reputation Game ben ik dit jaar het meeste zweet verloren denk ik dus hij gaat zeker komen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prachtige plaat! Fijn dat ie er eindelijk aankomt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

koningplaat!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Atroucious!! :loving: eindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 08:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel jammer dat Wildstylez en A2 niet nog een B-kant gemaakt hebben. Hopelijk brengen ze in de toekomst wel vaker releases uit. Perfecte match de rauwe kant van A2 en de melodien van Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Door mij niet kapot geluisterd, dus heel interessant!


Ik heb hem nog nooit gehoord zelfs. Of hij zou een keer op een feestje zijn voorbij moeten gekomen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Atroucious!! :loving: eindelijk

Idd! eerste keer gehoort op de hardbass 10 cd maar kword nog altijd gek als ik hem hoor! :P
Atrocious is voor mij 1 van de beste hs-platen van de afgelopen maanden! a true :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 16:48 
 

Kut kick geworden. (Vergeleken met de vorige, hij is nog steeds aardig :D )

DIKKE PLAAT BOEM
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Atrocious! Hele mooie plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
vind de remix ook maar niks , intro is saai en de screeches zijn te soft
het origineel daarentegen :love:


toen ik die remix liet horen op me mobiel vond je hem vet.... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

toen klonk die anti climax wel vet ja, vooral omdat je dit niet zo snel in een hardcore track hoort maar hier achter me computer na nog een keer luisteren vind ik dat hij er wel wat beters van had kunnen maken. Die climax vind ik gewoon veel te soft

ach het origineel is wel vet en het word is tijd dat ik me shirt van alpha twins krijg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
toen klonk die anti climax wel vet ja, vooral omdat je dit niet zo snel in een hardcore track hoort maar hier achter me computer na nog een keer luisteren vind ik dat hij er wel wat beters van had kunnen maken. Die climax vind ik gewoon veel te soft

ach het origineel is wel vet en het word is tijd dat ik me shirt van alpha twins krijg :/


Heb je hem nog steeds niet. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle