Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Kwisniks schreef:
Zeker een opkomend talent maar erg jammer hoe Scantraxx dan weer iemand zijn vrijheid inperkt door vocals op te leggen. Laat een artiest toch een artiest zijn en zeker zo'n jong persoon. Dit bevestigd voor mij ook mijn vermoeden van de verkrachting van de kicks van Battlescarz met The Anarchist toendertijd. Maargoed, dat terzijde. Leuke tracks maar tippen voor mij niet aan het niveau van Forest Interlude. :)


Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten

vooral bij wasted penguinz (nee is niet grappig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Kwisniks schreef:
Zeker een opkomend talent maar erg jammer hoe Scantraxx dan weer iemand zijn vrijheid inperkt door vocals op te leggen. Laat een artiest toch een artiest zijn en zeker zo'n jong persoon. Dit bevestigd voor mij ook mijn vermoeden van de verkrachting van de kicks van Battlescarz met The Anarchist toendertijd. Maargoed, dat terzijde. Leuke tracks maar tippen voor mij niet aan het niveau van Forest Interlude. :)


Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten

vooral bij wasted penguinz (nee is niet grappig)


Vocals in die track hadden een vervelend accent. 100% terecht dat die geweigerd werd. Nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten

vooral bij wasted penguinz (nee is niet grappig)


Vocals in die track hadden een vervelend accent. 100% terecht dat die geweigerd werd. Nuff said.

vind jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:21 
 
Hardtraxxer

Lihanboutje schreef:
LaBierre schreef:
Lyst schreef:
Alpha Twins & A-lusion erbij en je kunt een X-Qlusive Scantraxx Artists with an A organiseren.


Als ik DJ zou zijn zou ik ook een naam die met de A begint nemen, mochten festivals alfabetische volgorde gebruiken sta je dus altijd bovenaan. Omdat er nu al zoveel met de A beginnen, zou ik op safe spelen en iets met Aa nemen.



Vandaar dat Zatox ook zo onbekend is. :P


Zo'n grote invloed heeft het nu ook weer niet, maar als nog niemand je kent is het fijner om bovenaan een lijstje te staan, dan in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk al die verhalen over anderen, maar het gaat hier wel om deze platen :). Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag ontopic ja want we vinden het allemaal interessanter om reacties als

Festuca schreef:
heerlijk!


te lezen dan een discussie. Het ging toch trouwens over de release zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 01:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/adrenalize/voi ... iginal-mix
http://www.hardstyle.com/adrenalize/mys ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten

Terwijl de grote baas zelf wel de grootste bende mag releasen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:13 
 
Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
Melodie is wederom lekker maar er komt weer een donkey kong gevoel naar boven xd .


Melodie komt ook van donkey kong :D

http://www.youtube.com/watch?v=8tffqG3zRLQ Vanaf 0:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voices Of Passion melodie heeft echt geniale stukken, maar het loopt zo uit op niks op het eind, dat vind ik jammer. Is ook in een vrij standaard jasje gestoken, had veel meer epic gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:47 
 
Hardtraxxer

Voices op Passion pakt mij niet zo eigenlijk, wel vraag ik me af waar ik dat pianostukje van ken? :huh: Mystical Universe vind ik wel heel dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

DaBerry schreef:
Voices op Passion pakt mij niet zo eigenlijk, wel vraag ik me af waar ik dat pianostukje van ken? :huh: Mystical Universe vind ik wel heel dik :)

voices of passion is ook van donkey kong ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:17 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
DaBerry schreef:
Voices op Passion pakt mij niet zo eigenlijk, wel vraag ik me af waar ik dat pianostukje van ken? :huh: Mystical Universe vind ik wel heel dik :)

voices of passion is ook van donkey kong ;)


Nee dat is het niet, maar waar ik het wel van ken? Het is van een nummer sowieso...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heerlijk label dat scantraxx :lol: Snap niet dat artiesten daar überhaupt nog willen tekenen, is al jaren een zinkend schip.

ik weet het wel, het is de grootste en bekendste maatschappij van de wereld. En denk ik ook erg close met Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardlover15 schreef:
het is de grootste en bekendste maatschappij van de wereld.


lolwut
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:45 
 

Dakpan schreef:
Hardlover15 schreef:
het is de grootste en bekendste maatschappij van de wereld.


lolwut

Leeftijd: 15. joenozelluf
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dankzij die vocals in Voices Of Passion hoef ik 'm niet meer.. -.-
Track was veel beter zonder die random tekst met een stem die er niet bij past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict

vind ze ook allebei niet veel aan.
gaan niet gehaald worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Waarom geeft hij Scantraxx dan ook gelijk? Als ik het was had ik tegen Dov gezegd dat hij kon opflikkeren als hij er vocals in wilde, dan maar gratis weggeven. :mad:

Overigens beide prima tracks, vooral Voices of Passion :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Als ik het was had ik tegen Dov gezegd dat hij kon opflikkeren als hij er vocals in wilde, dan maar gratis weggeven. :mad:



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

@Joykill Inperking van creativiteit... Vind het belachelijk van Scantraxx, snap ook niet dat hij erbij is gegaan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met jou kan ik praten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:47 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Met jou kan ik praten :thumbup:


Klinkt vreemd maar ik kan zo pissig om dit soort zaken worden, echt niet normaal. Begin Scantraxx meer en meer een pauperlabel te vinden. Ik vraag me af of het ook echt Dov is die het Malte oplegt of dat het de musicmanager is, of iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Lyst schreef:
Met jou kan ik praten :thumbup:


Klinkt vreemd maar ik kan zo pissig om dit soort zaken worden, echt niet normaal. Begin Scantraxx meer en meer een pauperlabel te vinden. Ik vraag me af of het ook echt Dov is die het Malte oplegt of dat het de musicmanager is, of iemand anders.

wss roland van bass modulators of heeft hij er niks mee te doen? hij keurt wel alle tracks af oa die van wasted penguinz toen of zit ik fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:17 
 

Denk dat het eerder bij Roland zit, dan bij Dov
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle