Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende baas dat hij gewoon ervoor uit komt wat voor zielig pleurislabel Scantraxx is. Ze wilden het niet releasen zonder vocals... Bwaaaahahaha. Is natuurlijk niet catchy genoeg en anders kan de moeder van Wildstylez niet meezingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een ontzettende baas dat hij gewoon ervoor uit komt wat voor zielig pleurislabel Scantraxx is. Ze wilden het niet releasen zonder vocals... Bwaaaahahaha. Is natuurlijk niet catchy genoeg en anders kan de moeder van Wildstylez niet meezingen...


:lol: Tranen. De plaat mist wel wat aan de afwerking vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Wat een ontzettende baas dat hij gewoon ervoor uit komt wat voor zielig pleurislabel Scantraxx is. Ze wilden het niet releasen zonder vocals... Bwaaaahahaha. Is natuurlijk niet catchy genoeg en anders kan de moeder van Wildstylez niet meezingen

whaha :lol:
Je hebt btw wel gelijk. Vind het ook heul dikke onzin dat Scantraxx deze jongen hebben verplicht vocals in zijn track te implanteren. :list:
Wel heerlijk dat hij er zo simpel een tweet uitgooit over hoe egoïstisch Scantraxx eigenlijk is met hun gezeur ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:46 
 
Hardtraxx Elite

Wie weet zijn de eisen bij fusion ook hoog. Maar omdat het scantraxx is gaat iedereen hier gelijk ragen :P

Ik persoonlijk vond de versie zonder vocals ook beter uit de verf komen maar ik vind hem met vocals niet ineens heel slecht ofzo. Ligt ook niet geheel aan scantraxx, Adrenalize had de vocals beter in de track kunnen verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een ontzettende baas dat hij gewoon ervoor uit komt wat voor zielig pleurislabel Scantraxx is. Ze wilden het niet releasen zonder vocals... Bwaaaahahaha. Is natuurlijk niet catchy genoeg en anders kan de moeder van Wildstylez niet meezingen...

Wat kun jij dit soort dingen toch altijd heerlijk verwoorden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Hij had gewoon lekker naar DirtyWorkz moeten gaan, ik denk dat ze daar niet zo hadden lopen zeiken over vocals.

Alsof Dirty Workz zoveel beter is, die releasen echt alles wat ze aangeleverd krijgen. Ongelofeloos meuklabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Cruelty schreef:
Hij had gewoon lekker naar DirtyWorkz moeten gaan, ik denk dat ze daar niet zo hadden lopen zeiken over vocals.

Alsof Dirty Workz zoveel beter is, die releasen echt alles wat ze aangeleverd krijgen. Ongelofeloos meuklabel.


Idd die zijn wel heel laagdrempelig. Die proberen allerlei matige artiesten bij elkaar te sprokkelen in de hoop groot te worden. Dan zit je bij scantraxx beter. Die stellen nog eisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Cruelty schreef:
Hij had gewoon lekker naar DirtyWorkz moeten gaan, ik denk dat ze daar niet zo hadden lopen zeiken over vocals.

Alsof Dirty Workz zoveel beter is, die releasen echt alles wat ze aangeleverd krijgen. Ongelofeloos meuklabel.


Idd die zijn wel heel laagdrempelig. Die proberen allerlei matige artiesten bij elkaar te sprokkelen in de hoop groot te worden. Dan zit je bij scantraxx beter. Die stellen nog eisen.

Haha ja, en wat voor eisen.
Vocals en anders geen release!
Haal meer punch uit je kicks en anders geen release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal als The Anarchist die opeens andere kicks onder zijn nummer moest zetten :lol:
Trieste bende :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom gaan ze überhaupt nog naar Scantraxx en blijven ze gewoon niet bij X-Bone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:58 
 

Fusionmania schreef:
Waarom gaan ze überhaupt nog naar Scantraxx en blijven ze gewoon niet bij X-Bone?

Meer bekendheid = meer boekingen = meer downloads = meer geld in het laatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 02:11 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Waarom gaan ze überhaupt nog naar Scantraxx en blijven ze gewoon niet bij X-Bone?

x-bone = scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 08:33 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Wie weet zijn de eisen bij fusion ook hoog. Maar omdat het scantraxx is gaat iedereen hier gelijk ragen

haha tuurlijk, meneertje Ik-Lik-Het-Kontje-Van-Scantraxx :innocent:
Scantraxx was voor mij wel het eerste em vrijwel beste label dat ik kende, en dus respect voor dit label.
Maar ik snap best dat mensen nu een beetje zat van Scantraxx worden, en dan heb ik het niet alleen over de kwaliteit.
Ten eerste, ze releasen vaak hun shit vaak erg laat en daar erger ik me wel aan.
Ten tweede, ze stellen ontzettende stomme eisen aan hun artiesten, over 'vocals' en dat soort bullshit.
En ja, misschien zijn de eisen bij Fusion ook hoog, maar ik hoor geen artiest klagen?
Waarom zouden we dan allemaal op Fusion gaan ragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 08:47 
 
Hardtraxx Elite

hsgroningen schreef:
emmerick schreef:
Wie weet zijn de eisen bij fusion ook hoog. Maar omdat het scantraxx is gaat iedereen hier gelijk ragen

haha tuurlijk, meneertje Ik-Lik-Het-Kontje-Van-Scantraxx :innocent:
Scantraxx was voor mij wel het eerste em vrijwel beste label dat ik kende, en dus respect voor dit label.
Maar ik snap best dat mensen nu een beetje zat van Scantraxx worden, en dan heb ik het niet alleen over de kwaliteit.
Ten eerste, ze releasen vaak hun shit vaak erg laat en daar erger ik me wel aan.
Ten tweede, ze stellen ontzettende stomme eisen aan hun artiesten, over 'vocals' en dat soort bullshit.
En ja, misschien zijn de eisen bij Fusion ook hoog, maar ik hoor geen artiest klagen?
Waarom zouden we dan allemaal op Fusion gaan ragen?


Ik probeer de boel gewoon te nuanceren. Dus dat soort opmerkingen zijn niet nodig.
Ik vind dat een label wel eisen moet stellen aan zijn artiesten. Dirty Workz doet dat soms te weinig. Dat neemt niet weg dat dit uiteraard een vreemde eis is van scantraxx, maar er zal vast wel een gedachte achter zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja er is maar wat je hoge eisen noemt. Als ik
Zie wat voor stront Omegatypez gaat releasen op Fusion (The spirit) dan vraag ik me ook serieus af wat ze daar aan t doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 09:18 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Achja er is maar wat je hoge eisen noemt. Als ik
Zie wat voor stront Omegatypez gaat releasen op Fusion (The spirit) dan vraag ik me ook serieus af wat ze daar aan t doen zijn.

Klopt. En tuurlijk hoort een label eisen te stellen, en dat mag soms wel wat meer gedaan worden (zoals Dirty Workz etc)
maar ik vind dit wel best belachelijk van Scantraxx hoor. Iig, laten we weer ontopic gaan :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is een verschil tussen eisen stellen op kwalitatief gebied en eisen stellen zodat er zoveel mogelijk mensen naar gaan luisteren. Dat laatste is gewoon walgelijk en heeft niets meer met de muziek zelf te maken, maar alleen maar met groter, beroemder en/of rijker willen zijn. Een typerende omschrijving voor Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 11:14 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Er is een verschil tussen eisen stellen op kwalitatief gebied en eisen stellen zodat er zoveel mogelijk mensen naar gaan luisteren. Dat laatste is gewoon walgelijk en heeft niets meer met de muziek zelf te maken, maar alleen maar met groter, beroemder en/of rijker willen zijn. Een typerende omschrijving voor Scantraxx.

Dit dus. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 11:45 
 

Ultraterrorloudsound schreef:
Fusionmania schreef:
Waarom gaan ze überhaupt nog naar Scantraxx en blijven ze gewoon niet bij X-Bone?

x-bone = scantraxx


Dit, X-Bone is een soort van jeugdopleiding van Scantraxx, als de jongetjes rijp genoeg zijn voor het echte harde werk, dan gaat onze Dov ze eens flink remuxxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Dit, X-Bone is een soort van jeugdopleiding van Scantraxx, als de jongetjes rijp genoeg zijn voor het echte harde werk, dan gaat onze Dov ze eens flink remuxxen.

haha, mooi verwoord. Voices of Passion is gewoon heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:13 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Er is een verschil tussen eisen stellen op kwalitatief gebied en eisen stellen zodat er zoveel mogelijk mensen naar gaan luisteren. Dat laatste is gewoon walgelijk en heeft niets meer met de muziek zelf te maken, maar alleen maar met groter, beroemder en/of rijker willen zijn. Een typerende omschrijving voor Scantraxx.

Dit is een talent ja, je kan niet zomaar op top niveau zitten. Zelf ben ik ook niet kapot van scantraxx maar snap niet dat je kan zeggen dat dit niks met muziek te maken heeft.. Terwijl het niveau 10x hoger ligt dan de troep die jij luistert ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
Terwijl het niveau 10x hoger ligt dan de troep die jij luistert ;)


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij zal vast een mainstream talent zijn, tis niet mijn soort muziek. En de troep die ik luister is toch nog altijd wel 10x beter dan dit, zeker qua afwerking etc.
Maar daar heb ik het helemaal nooit over gehad, dus ik heb geen idee waar je mij op probeert te weerleggen.

Ik zeg dat er een verschil is tussen eisen stellen op kwalitatief gebied en eisen stellen zodat er zoveel mogelijk mensen naar gaan luisteren, oftewel het toegankelijker maken. Een track zonder vocals niet releasen is overduidelijk een vorm van dat laatste en heeft niets met een muzikaal gebrek van de oorspronkelijke plaat te maken, maar met het aanspreken van zoveel mogelijk mensen, dus het groter/beroemder en/of rijker willen worden. En dat is de instelling van Scantraxx, ik wil Adrenalize best het voordeel van de twijfel geven, dat hij als 15 jarige weinig keus heeft, wil hij bij Scantraxx blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Zeker een opkomend talent maar erg jammer hoe Scantraxx dan weer iemand zijn vrijheid inperkt door vocals op te leggen. Laat een artiest toch een artiest zijn en zeker zo'n jong persoon. Dit bevestigd voor mij ook mijn vermoeden van de verkrachting van de kicks van Battlescarz met The Anarchist toendertijd. Maargoed, dat terzijde. Leuke tracks maar tippen voor mij niet aan het niveau van Forest Interlude. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Zeker een opkomend talent maar erg jammer hoe Scantraxx dan weer iemand zijn vrijheid inperkt door vocals op te leggen. Laat een artiest toch een artiest zijn en zeker zo'n jong persoon. Dit bevestigd voor mij ook mijn vermoeden van de verkrachting van de kicks van Battlescarz met The Anarchist toendertijd. Maargoed, dat terzijde. Leuke tracks maar tippen voor mij niet aan het niveau van Forest Interlude. :)


Doen ze bij meer artiesten als Adrenalize en The Anarchist, heb gehoord dat ze daar altijd zwaar moeilijk doen over tracks en vrijwel nooit tevreden zijn over het resultaat van upcoming artiesten
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle