Na Circus of Insanity alweer een hele fijne plaat! Voor mij overtreft nog niets Haunter Of The Dark van hem, maar dit is zeker ook goed.
Last edited by ThaBomba. on 29 Jul 2017 18:01, edited 2 times in total.
Ik hoop nog altijd op een plaat in de trend van HotD inderdaad. Ook No Time To Sleep vind ik nog altijd heerlijke een plaatThaBomba. wrote:Na Circus of Insanity alweer een hele fijne plaat! Voor mij overtreft nog niets Haunter Of The Dark van hem, maar dit is zeker ook goed.
Re-vamp wrote:Sinds lange tijd een vette plaat van deze man. Nice!
STVK wrote:Het heeft idd een tijdje geduurd maar deze is weer ouderwets vet
JeftaElachouri wrote:Voor mij de eerste lekkere plaat in een lange tijd van deze man! Zo op het eerste gehoor geen overdreven (of geforceerd) harde kicks. Hou ik van. Lekker drive ook in de gehele plaat!
Vond persoonlijk SMACK en Legs In The Air ook best lekker!G1LL wrote:Leuke plaat, stuk beter dan de rest wat hij afgelopen jaren heeft gemaakt zoals ik hier al meer lees! Maar hij heeft nog steeds niet zijn oude niveau helaas..
Dat is een ander verhaal. Het is bijzonder dat Adaro eindelijk weer eens een echt goede soloplaat heeft.Hardstylahr wrote:Vond persoonlijk SMACK en Legs In The Air ook best lekker!
G1LL wrote:Leuke plaat, stuk beter dan de rest wat hij afgelopen jaren heeft gemaakt zoals ik hier al meer lees! Maar hij heeft nog steeds niet zijn oude niveau helaas..![]()
Goede predator wel op 00:17 zegSouter W. wrote:Videoclip
View on YouTube
Klinkt imo totaal niet als Ran-D, vooral als je het naast Band Of Brothers, Victorious en die nieuwste van hem legt.Daveytl wrote:Als er Ran-D - The Sky is the Limit had gestaan had ik het ook geloofd. Prima nummer wel.
Je hebt gelijk. Klonk in de LQ versie anders voor mijn gevoel, meer naar Ran-D. Zal wel door de kwaliteit komen.Broken Balance wrote:Klinkt imo totaal niet als Ran-D, vooral als je het naast Band Of Brothers, Victorious en die nieuwste van hem legt.Daveytl wrote:Als er Ran-D - The Sky is the Limit had gestaan had ik het ook geloofd. Prima nummer wel.
Heb ik dus ook.InfinI wrote:Helaas niks voor mij dit. Heb liever dat er wat meer ritme in zit wat betreft de samenhang tussen de kick en de lead.