Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
A-RIZE - Heartbreak (ETY010)

Label: Art of Creation: Eternity
WEB release: 09/11/2021

Tracks:
A-RIZE - Heartbreak

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
View on YouTube

Lekkere track! :D :thumbsup: Fijne melodie :loving: , lekkere kicks!
Ben wel fan van A-Rize geworden :$
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
A-Rize is wel de meest interessante van de AOC talenten, maar ook dit blijft een plaat die ik niet vaker dan 1 keer zou opzetten. Mist echt iets speciaals.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Heel lekker nummer ! :woot: Als hij nu al zulke platen maakt dan ben ik benieuwd waar hij over een jaar of 2 staat met nog meer een eigen draai eraan. Niet specifiek voor hem, maar hardstyle klinkt de laatste jaren wel heel erg hetzelfde.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
hurricane wrote:lekkere kicks!
Nog steeds onbegrijpelijk. Hoe dan? Kun je dit uitleggen? Waarom zou je hier niet gewoon een volle drumkick onder willen in plaats van een hoog gepitchte tok-punch gevolgd door een oversture basswall? Of is het dan niet 'hard' genoeg meer?

Ook ben ik benieuwd wat er na al die jaren nog steeds zo interessant is aan dit soort kicks? Zitten werkelijk in elke mainstream plaat. Echt al jaren.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
InfinI wrote:
hurricane wrote:lekkere kicks!
Nog steeds onbegrijpelijk. Hoe dan? Kun je dit uitleggen? Waarom zou je hier niet gewoon een volle drumkick onder willen in plaats van een hoog gepitchte tok-punch gevolgd door een oversture basswall? Of is het dan niet 'hard' genoeg meer?

Ook ben ik benieuwd wat er na al die jaren nog steeds zo interessant is aan dit soort kicks? Zitten werkelijk in elke mainstream plaat. Echt al jaren.
Voor mij is het dan ook een formule die werkt. Het geeft me bijvoorbeeld op een feest met een goed PA systeem echt het gevoel dat bass over je heen wordt gestort. Basswall is wel een mooi begrip ja ;) Bombastisch noem kk het ook wel eens. Deeper than the ocean van Wildstylez heeft ook zo’n fijne kick. Maar het is grotendeels een persoonlijk gevoel en smaak natuurlijk. Ik begrijp dan weer niet wat hele volksstammen zo mooi vinden aan raw kicks. Maar maakt mij verder niet uit, ieder zn ding en zo lang er muziek wordt gemaakt wat in iemands straatje past dan prima.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dat stuk na de laatste climax is echt heerlijk. Voor de rest is het wel een fijn nummer, maar niet spectaculair.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Fijne plaat dit, heerlijke melodie ook :loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Niks mis mee, maar vind het allemaal niet zo spannend. Zou deze niet weer opzetten.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Hoe die 2e climax erin komt is wel echt heerlijk hoor :loving:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Magnetron wrote:Niks mis mee, maar vind het allemaal niet zo spannend. Zou deze niet weer opzetten.
Dit.