Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 22:56 
 
Hardtraxx Crew

A-RIZE - Heartbreak (ETY010)

Label: Art of Creation: Eternity
WEB release: 09/11/2021

Tracks:
A-RIZE - Heartbreak

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Lekkere track! :D :thumbsup: Fijne melodie :loving: , lekkere kicks!
Ben wel fan van A-Rize geworden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Rize is wel de meest interessante van de AOC talenten, maar ook dit blijft een plaat die ik niet vaker dan 1 keer zou opzetten. Mist echt iets speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 21:29 
 
Hardtraxxer

Heel lekker nummer ! :woot: Als hij nu al zulke platen maakt dan ben ik benieuwd waar hij over een jaar of 2 staat met nog meer een eigen draai eraan. Niet specifiek voor hem, maar hardstyle klinkt de laatste jaren wel heel erg hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 13:23 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
lekkere kicks!

Nog steeds onbegrijpelijk. Hoe dan? Kun je dit uitleggen? Waarom zou je hier niet gewoon een volle drumkick onder willen in plaats van een hoog gepitchte tok-punch gevolgd door een oversture basswall? Of is het dan niet 'hard' genoeg meer?

Ook ben ik benieuwd wat er na al die jaren nog steeds zo interessant is aan dit soort kicks? Zitten werkelijk in elke mainstream plaat. Echt al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
hurricane schreef:
lekkere kicks!

Nog steeds onbegrijpelijk. Hoe dan? Kun je dit uitleggen? Waarom zou je hier niet gewoon een volle drumkick onder willen in plaats van een hoog gepitchte tok-punch gevolgd door een oversture basswall? Of is het dan niet 'hard' genoeg meer?

Ook ben ik benieuwd wat er na al die jaren nog steeds zo interessant is aan dit soort kicks? Zitten werkelijk in elke mainstream plaat. Echt al jaren.

Voor mij is het dan ook een formule die werkt. Het geeft me bijvoorbeeld op een feest met een goed PA systeem echt het gevoel dat bass over je heen wordt gestort. Basswall is wel een mooi begrip ja ;) Bombastisch noem kk het ook wel eens. Deeper than the ocean van Wildstylez heeft ook zo’n fijne kick. Maar het is grotendeels een persoonlijk gevoel en smaak natuurlijk. Ik begrijp dan weer niet wat hele volksstammen zo mooi vinden aan raw kicks. Maar maakt mij verder niet uit, ieder zn ding en zo lang er muziek wordt gemaakt wat in iemands straatje past dan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat stuk na de laatste climax is echt heerlijk. Voor de rest is het wel een fijn nummer, maar niet spectaculair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 17:32 
 
Hardtraxx Crew

Fijne plaat dit, heerlijke melodie ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 12:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niks mis mee, maar vind het allemaal niet zo spannend. Zou deze niet weer opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe die 2e climax erin komt is wel echt heerlijk hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Niks mis mee, maar vind het allemaal niet zo spannend. Zou deze niet weer opzetten.

Dit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle