Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phuture Noize - Esc. (Electronic Heartbreak Vol 002) (BMS010)

Label: Black Mirror Society
WEB release: 20/08/2021

Tracks:
1. Phuture Noize - Pretty Poison
2. Phuture Noize - Memories
3. Phuture Noize - Keep Loving Me (Tonight)
4. Phuture Noize - Blame Game

Samples:








Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 20:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Memories is prima, maar holy shit wat is Pretty Poison een plaat! Zoveel sfeer, gave melodie, kicks en vocals :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vind Keep Loving Me (Tonight) wat minder, maar de rest allemaal vette platen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 13:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die drive en kicks in Memories :love: Geweldige melodie en vocalen ook. Pretty Poison is ook geweldig. Ik vind hem zo top bezig zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het verhaal van deze (mini) albums niet zo gevolgd, maar wordt F5 dan het derde album met (wellicht) een vernieuwde sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Heb het verhaal van deze (mini) albums niet zo gevolgd, maar wordt F5 dan het derde album met (wellicht) een vernieuwde sound?


Hopelijk :D en dan waarschijnlijk Rfrsh. of iets anders hips
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pretty poison en Memories zijn echt heel goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 20:47 
 
Hardtraxx Newbie

Pohhh pretty poison. Hoe die 2e climax erin komt na die break is echt gruwelijk lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Keep Loving Me juist top, veel betere kicks dan zijn laatste platen. Memories heeft ook een paar goeie, en verder ook een uniek sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2021 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah, geen enkele plaat weet mij hier te overtuigen.. 'T mist allemaal wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Memories en Pretty Poison zijn allebei echt steengoed, de rest overtuigt me niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
'T mist allemaal wat..


Ik vind het juist de meest complete hardstyle wat ik in de afgelopen jaren heb gehoord! :D
Phuture Noize is met dit nieuwe album echt op een andere planeet lijkt het. Ik sla elke keer stijl achterover van de productiekwaliteit, harmonieën, soundsdesign, mijn god. Alles klopt. Echt een hele tijd geleden dat ik zo enthousiast ben geworden binnen dit genre :love: ongegeneerde fanboy modus, niks meer niks minder.

Beetje offtopic, maar wel geinig om te zien hoe de reacties zo uiteenlopen. Ook binnen mijn kring vinden mensen het fantastisch of verschrikkelijk. Geen 'mwoah' te bekennen. Moet wel zeggen dat ik er met een ander oor naar luister. Tijdens 'Violent Storm' zie ik mezelf nog wel in het publiek meeblearen ( :kiss2: ) en losgaan, maar met de solo's heb ik dat totaal niet. Gewoon lekker voor zitten met een goed glas whiskey of speciaalbiertje. Bijzonder hoor hoe je dat voor elkaar krijgt met een dansvloer gericht genre.

Sinds het succes van Year of Summer is menig producer opzoek geweest naar de pop formule binnen hardstyle maar ik geloof dat Phuture Noize hem eindelijk gekraakt heeft. Eigenzinnigheid, sterke vocalen, spannende arrangementen, geen hoofdletters ( xd ). Billie Eilish dingen. Mega tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Geen 'mwoah' te bekennen.

Juist wel. Hoor genoeg mensen, waaronder ikzelf, die in een plaat veel kan hebben, maar iets mis. Zoals Pretty Poison, waar ik een echte drive mis. Vind het een best oke nummer, maar het kan me niet volledig pakken. Alsof het nummer niet af is.

Memories vind ik dan weer wel top. Bevat goed wat drive.

Verder vind ik het wel jammer dat deze nummers voor mij geen vernieuwing hebben in de PN sound. Zelfde sounds en zelfde feelings als andere platen van hem. Tof dat hij 1 sound heeft, maar ik heb vaak het idee dat ik naar andere plaat van hem van een paar jaar geleden luister, wat weer afbreuk aan de ervaring doet.

Daarnaast, fanboy much.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 10:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pretty Poison is wel leuk, doet me eigenlijk enorm denken aan clubhouse, in de richting van KREWELLA oid.
Memories vind ik de beste van het EP, die snelle melodie zorgt weer voor wat power en drive wat ik bij veel Phuture Noize platen mis.
Keep Loving Me Tonight eigenlijk het zelfde verhaal als Pretty Poison
Blame Game moet wat lomper zijn maar vind het een beetje een krachtloze kick in de 2e climax, verder wat zeurderig.

Het is goed geproduceerd, dat wel, maar ik mis in bijna alle platen (inclusief het vorige EP) gewoon drive en kracht. Het klinkt allemaal heel dun en de kicks zijn behoorlijk futloos. Het is leuk voor thuis op een goede koptelefoon maar verder ook niet. Dus het mag dan allemaal wel goed in elkaar steken, maar het doet me niks.

Verder, voor hoe vernieuwend het zou moeten zijn, hoor ik niet enorm veel verschil met Silver Bullit. Veel spelen met harmonieën en andere genres. Dat was wel vet, maar onderhand ken ik dit trucje nu wel van PN. Heb persoonlijk juist liever dat hij een paar stappen terug doet naar waar de nummer misschien simpeler waren en minder goed geproduceerd, die platen waren veel completer imo, die deden je wat op een feest en thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pretty Poison is wel leuk, doet me eigenlijk enorm denken aan clubhouse, in de richting van KREWELLA oid.
Memories vind ik de beste van het EP, die snelle melodie zorgt weer voor wat power en drive wat ik bij veel Phuture Noize platen mis.
Keep Loving Me Tonight eigenlijk het zelfde verhaal als Pretty Poison
Blame Game moet wat lomper zijn maar vind het een beetje een krachtloze kick in de 2e climax, verder wat zeurderig.

Het is goed geproduceerd, dat wel, maar ik mis in bijna alle platen (inclusief het vorige EP) gewoon drive en kracht. Het klinkt allemaal heel dun en de kicks zijn behoorlijk futloos. Het is leuk voor thuis op een goede koptelefoon maar verder ook niet. Dus het mag dan allemaal wel goed in elkaar steken, maar het doet me niks.

Verder, voor hoe vernieuwend het zou moeten zijn, hoor ik niet enorm veel verschil met Silver Bullit. Veel spelen met harmonieën en andere genres. Dat was wel vet, maar onderhand ken ik dit trucje nu wel van PN. Heb persoonlijk juist liever dat hij een paar stappen terug doet naar waar de nummer misschien simpeler waren en minder goed geproduceerd, die platen waren veel completer imo, die deden je wat op een feest en thuis.


Volgens mij gaf hij tijdje terug aan in een post, nu alles langzaam weer op gang gaat komen weer dat soort platen te gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hoor ik niet enorm veel verschil met Silver Bullit.


Silver Bullit deed me dus niks en dit vind ik helemaal fantastisch. :lol: Smaken verschillen blijkt maar weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Memories :worship: :loving:

Die snelle melodie maakt het echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2021 09:42 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
hoor ik niet enorm veel verschil met Silver Bullit.


Silver Bullit deed me dus niks en dit vind ik helemaal fantastisch. :lol: Smaken verschillen blijkt maar weer


Op een enkele plaat van Silver Bullet na, doen deze platen me ook een stuk meer. Met Pretty Poison en vooral Memories als uitschieters :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2021 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groot fan van Phuture Noize, dus ook hier van :). Toffe keuze en klinkt prima in de stukjes die je hoort in de video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2021 22:13 
 
Hardtraxxer

Bijzonder dat bijna geen enkele plaat van de huidige Phuture Noize mij pakt. Het is niet mijn ding helaas
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle