Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:04 

Hardtraxx Veteran

Had er ook wel wat meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:55 

Hardtraxx Elite

Had meer van dit album verwacht, weinig interessante tracks. Ben het volledig eens met de conclusie van Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:45 

Kan me er ook goed in vinden. Zijn weinig platen die er echt bovenuitsteken. Veel van hetzelfde, en van vernieuwing is al helemaal geen sprake. Rebel to the grave vind ik dan nog wel wat beter dan dat Lyst t vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:06 

Hardtraxx Addict

Werkelijk geen enkele plaat die me ook maar iets doet... Had er ff als bonus The Resistance bij gedaan of zo, dan zat er in ieder geval nog EEN plaat (ookal is hij al compleet uitgemolken) bij die nog interessant is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:15 

Donateur

For the streets verreweg de vetste plaat van het album. Tweede deel van de mid is zo vet, opbouw naar climax trekt mij ook wel eigenlijk. Ben benieuwd maar resultaat in een grote zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 02:47 

Hardtraxx Addict

Ik hoopte vooral op wat leuks van Gunz for Hire, nouja The Massacre kennen we al en is al eerder gereleased en Bolivia remix.......ik zet nog liever Frans Bauer op, ik hoopte vooral op in ieder geval 1 nummer die niet in HD te horen is, Swagger bijvoorbeeld of Bassdrum Junkie, Inside my head etc. voor de rest op het album staan er leuke plaatjes tussen maar ook een hoop mindere, Freakz at night en Rebel to the grave vind ik wel erg dik, The boogeyman en Liberty zijn ook erg gaaf, de rest doet me niet veel. Mijn cijfer voor dit album is een 6je.
Ik vind dat E-force zo'n beetje de gene is die het wel het best gedaan heeft alleen hoop ik voor de toekomst wel veel variatie te zien van E-force, anders kan het snel vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:14 

Hardtraxx Veteran

Enige tracks die ik full ga meenemen zijn Liberty, The Message, For The Streets en Freakz at Night. De rest niet zo interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 10:58 

Hardtraxx Elite

Kunnen deze artiesten een schreeuw screech verbod krijgen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:10 

Hardtraxx Addict

Als ik "The Message" afspeel staat er "The Massage". Ran-D en B-Front zijn wel goede buddies neem ik dan maar aan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Vind eigenlijk alleen Freakz At Night écht vet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

The Message is echt belachelijk vet! Die vocals zijn gewoon geweldig en die melodie is prachtig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:55 

Hardtraxxer

Roebén schreef:
The Message is echt belachelijk vet! Die vocals zijn gewoon geweldig en die melodie is prachtig :love:

Touché. Geniale track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:

De vocals zijn zijn overplayed en met melodie neem ik aan dat je de screech bedoelt? :P Die ook echt veel minder is dan we van Bob gewend zijn.

Luca77 schreef:
Touché.

Normaal ben ik niet van de afbeelding reacties, maar...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:25 

Hardtraxxer

Op een enkele plaat na... GEEN RUK AAN :thumbdown: Weinig innoverend weer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:50 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Kunnen deze artiesten een schreeuw screech verbod krijgen :thumbdown:

"Ieder heeft zijn smaak dus niet zeuren mensen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 17:00 

Hardtraxx Veteran

01. Alpha² - Unleashed Once Again
Lekkere track, flinke portie drive, melodietje aan het begin een tikkeltje eentonig maar wordt verderop beter uitgewerkt. Lijkt trouwens wel veel op The Last City On Earth. Kicks mochten iets harder maar dit is niet verkeerd. 7,8
02. Ran-D - I Need You
Erg fijne track. Ran-D's tracks zijn meestal even wennen maar deze pakte me direct en naarmate ik vaker luister wordt ie nog vetter. Enorme drive, vocalen niet storend, screeches zijn erg vet gedaan, melodie is prima en kicks passen goed. 8,5
03. Digital Punk - The Revelation Ben niet helemaal weg van de mid intro, maar wat een dijk van een climax zeg! Digital Punk past goed bij A2records. 8
04. Adaro - History meh, vocals zijn irritant en klinkt allemaal niet zo bijzonder. Adaro kan beter.5
05. Artic - Future Best lekker trackje, kicks zijn niet helemaal mijn ding, gelukkig wel luisterbaar. 6,3
06. Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider remix) geen slechte remix. Vind dat het gevoel van het origineel ten dele behouden is. Kicks vallen in het niets met het origineel, maar in het origineel vond ik het stukje voor de tweede break altijd erg vervelend. Hier is dat stukje weggelaten. Geen remix die het origineel overtreft, maar het is op een goede manier in een 2013 jasje gestopt. 6,8
07. E-Force & X-Pander - Liberty Een E-Force track die ik voor het eerst hoorde in een van de eerste episodes van Digital Punk - Unleashed. Hij beviel toen helemaal niet. Nu wel. E-Force heeft in 2012 een typische stijl ontwikkelt die hem goed past. Elke track heeft een ontiegelijk vette sfeer, gruwelijke screeches en een overdosis drive. Dit is er ook weer zo eentje. Ik ken het werk van X-Pander niet dus ik kan niet beoordelen wat zijn invloed op deze track is. 8,5
08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction remix) Eh juist, zitten echt vette elementen in met name in intro en break, maar ik vind die brom melodie in combinatie met die kicks, die er niet bij passen en lelijk pitchen, helemaal niks. 5,5
09. Ran-D & B-Front - The Message saaie track. Vocals in Never Perish zijn beter uitgewerkt. Hier langdradig en saai. Nauwelijks sprake van drive, sfeer of emotie in deze track. Nee, Ran-D en B-front zijn goede producers, hebben allebei gruwelijke collabs op hun naam staan, zelfs twee collabs samen gedaan: Rebirth (bazenplaat van 2011) en Thorn ( :cry: ), maar hier mocht meer tijd en creativiteit aan besteed worden. 4
10. Artic - I A.M. Eternal Idee vet, uitwerking nog niet helemaal. Kicks zijn beter dan verwacht, maar het pitchen ervan is gewoon onacceptabel. 6
11. Alpha² & E-Force - The Boogeyman Paar keer luisteren toch een erg gave plaat! Alles klopt gewoon. 8
12. Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give A F*CK stoor me aan de vocals, ook had ik liever DP kicks gehoord. Verder wel lekker. 6,5
13. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street Prima track. Vocals misschien niet iets te langdradig. Ook is de pitchkick niet irritant :) 7,5
14. Alpha² - Kick Back (E-Force remix) Een van de platen waarvoor je het album aan zou schaffen! Echt hele dikke remix, blijft het origineel goed recht doen, wel in een nieuw jasje gestoken. Altijd lekkere E-Force drive en screeches :D enige minpuntje vind ik de stukken dat er wat langer een pitchkick in komt. 9
15. Artic & Desnar ft. Xaline - The Warriors Shit man, erg lekkere track. Stuk betere kicks dan ik gewend ben van Artic en er ziet hier een portie drive in waar je U tegen zegt. Als dit een E-Force plaat was geweest had ik het zo geloofd. 8
16. Gunz For Hire - The Massacre Tja, doe dan The Resistance er op. Best aardige track, maar je wordt er zo mee dood gegooid. En dat telefoongesprek duurt altijd veel te lang. 5
17. E-Force - Freakz at Night En weer een ontzettend dikke track. Man toen ie hier op HT stond als TBA zette ik hem al erg vaak op. Weer heerlijke sfeer en drive. 9,5
18. Digital Punk - Invasion Leuke track. Jammer van de pitchkicks. 7
19. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave Snap de ophef over deze plaat niet. Kicks vind ik niet lekker, ook niet als ze pitchen. Mid intro is saai. De rest is wel aardig. 6,5
20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion remix) Hou toch op. 2

Totaalcijfer album:
(7,8+8,5+8+5+6,3+6,8+8,5+5,5+4+6+8+6,5+7,5+9+8+5+9,5+7+6,5+2):20=6,77=6,8
Eindbeoordeling:
Over het algemeen lekker album, het vorige album was beter. Daar waren de tracks gewoon beter. Waar bijna elke track daar minstens een 7 scoorde is dat hier veel wisselvalliger. Paar echt slechte platen, paar echte toppers (I need you, Freakz at night, Kick back remix, The Warriors, Liberty) maar de meeste platen zijn gemiddeld.
+punten:
E-Force Die heeft als enige er echt werk van gemaakt.
Artic Vooral door The Warriors, maar andere 2 tracks zijn ook beter dan verwacht.

Minpunten:
Adaro. Had veel meer van hem verwacht. Valt heel erg tegen.
Alpha2. Maar 1 solo track en 1 collab. Beetje weinig terwijl hun platen vrijwel altijd goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:21 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
E-Force Die heeft als enige er echt werk van gemaakt.

de andere hebben er ook wel moeite voor gedaan, ik vond de andere ook wel heel goed, voor mij waren er maar een paar platen die ik wat minder vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:44 

Hardtraxx Addict

heel erg matig album, vorige album was beduidend beter. e-force redt het nog een beetje (vorige album juist niet). de nummers van adaro die t vorige album vet maakten, doen dat nu zeker niet. tracks van A2 zijn nu ietsje minder. Ran-D nog steeds erg slecht, dat rauw-schreech achtige is echt verschrikkelijk. Wat E-Force voor mij vorig album was, is Artic nu. alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:47 

Hardtraxxer

delange schreef:
heel erg matig album, vorige album was beduidend beter. e-force redt het nog een beetje (vorige album juist niet). de nummers van adaro die t vorige album vet maakten, doen dat nu zeker niet. tracks van A2 zijn nu ietsje minder. Ran-D nog steeds erg slecht, dat rauw-schreech achtige is echt verschrikkelijk. Wat E-Force voor mij vorig album was, is Artic nu. alles kut enter

kende je artic wel voor t album dan? ik vind dat hij dit album het voor zijn doen geweldig heeft gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:45 

Hardtraxx Addict

nee ben nieuw hier. vond in the night wel vet bedacht, maar verder bakt ie er weinig van imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:01 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Vond in the night wel vet bedacht, maar verder bakt ie er weinig van imo ;)

F#ck The Fake Shit :surrender: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 20:35 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
delange schreef:

en we get raw :surrender: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 20:36 

Hardtraxxer

delange schreef:
nee ben nieuw hier. vond in the night wel vet bedacht, maar verder bakt ie er weinig van imo ;)

bakt er niet veel van vind ik wel erg grote woorden, zeg dan gewoon dat het niet je smaak is want het is zeker niet slecht geproduceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 21:40 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
bRt_ schreef:
delange schreef:

en we get raw :surrender: (L)

We Get Raw vond ik kut. Fuck the fake shit was te doen, maar viel weg door de remix. De platen op dit album van hem vind ik ook weer weinig aan.

Eens met Kristian verder. E-Force vond ik het vorige album minder, maar nu is hij de enige die er echt bovenuit springt. Adaro juist net andersom
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 00:15 

Hardtraxx Veteran

Tracks:
01. Alpha² - Unleashed Once Again
Goed album nummer, prima in orde maar niet meer dan dat 6.5
02. Ran-D - I Need You
Typische Ran-D intro en midintro. Vocalen vind ik hier zeker niet storend en de climax vind ik erg lekker 7.5
03. Digital Punk - The Revelation
Prima wegluister nummer van Digital. Doet het goed op feesten en zit prima in elkaar 6.5
04. Adaro - History
Alleen de midintro vind ik wel wat lekkers hebben. Na een paar keer begint de climax wel te vervelen 6
05. Artic - Future
Artic vind ik 3x niks en totaal geen variatie of iets wat mij aantrekt ook dit niet 4
06. Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider remix)
Orginele is natuurlijk beter, maar toch aardige remix niet meer dan dat 5.5
07. E-Force & X-Pander - Liberty
Op Qapital voor het eerst gehoord en de sfeer in deze track is machtig. Lekker nummertje en vooral live doet die het goed 8
08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction remix)
Veel negatieve woorden maar ik vind het een prima remix. Orginele vind ik niet helemaal geweldig maar Chain Reaction heeft er een prima draai aangegeven 7
09. Ran-D & B-Front - The Message
Opbouw is geweldig echt heerlijk. De vocalen zijn prachtig en de climax vind ik ook lekker met die lange uithalen. 8
10. Artic - I A.M. Eternal
Zelfde verhaal Artic vind ik niks 4
11. Alpha² & E-Force - The Boogeyman
Intro is baas en lekkere bak met drive. E-force plaatje is live altijd goed 7.5
12. Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give A F*CK
Vocals vind ik kut. De mid intro is het beste van het hele nummer 6.5
13. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street
Teveel Answers vind ik dit. Nee sorry maar dit vind ik een 5
14. Alpha² - Kick Back (E-Force remix)
Door de vocalen dit nooit gewardeerd en nu nog steeds niet 5
15. Artic & Desnar ft. Xaline - The Warriors
Artic, nee! 4
16. Gunz For Hire - The Massacre
Nog steeds een prima plaat, komt alleen te laat. Ik zal hem beoordelen voor een half jaar geleden dus een 7.8
17. E-Force - Freakz at Night
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) 9
18. Digital Punk - Invasion
Lekker plaatje van de Punk 7
19. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
Beste nummer van het album. Alles klopt in dit nummer en is op dit moment een van me favoriete een dikke 10 :loving:
20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion remix)
Hoorde dit nummer op de Qontinent bij de preparty. Wat een schande en het was om te huilen dit. 1
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle