Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

01. Alpha² - Unleashed Once Again : Lekkere track, prima melodie. 8

02. Ran-D - I Need You : Leuke melodie en die uithalen zijn kippenvel! 8.5

03. Digital Punk - The Revelation : Leuke track om een keer te luisteren, maar doet me verder niet veel. 6
04. Adaro - History : Doet me helaas niet veel. Albumvullertje. 5

05. Artic - Future : Leuke mysterieuze melodie. 7

06. Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider Remix) : Ik ken het origineel niet goed genoeg, maar de melodie van deze track is heel lekker. 7.5

07. E-Force & X-Pander - Liberty : Wat wacht ik al lang op deze plaat. Geweldig! Die sfeer die gemaakt word in deze track is zo bizar goed! 9.5

08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix) : Saai, en vooral die rare trompet-synth klinkt totaal niet. 4

09. Ran-D & B-Front - The Message : Weer een heerlijke B-Front sfeer tijdens die break. Toch had ik er meer van verwacht. 6.5

10. Artic - I A.M. Eternal : Album vullertje. 6

11. Alpha² & E-Force - The Boogeyman : Nee, pak me lang niet zo goed als de andere E-Force tracks. Neemt niet weg dat ik deze track heel goed kan bekoren. 7.5

12. Digital Punk & Frequencerz feat. MC Nolz - We Don’t Give A Fuck : Zoals aangegeven door andere, kinderachtige vocalen. Het plaatje pakt me niet helemaal. Kan nog komen, of niet. 5

13. Adaro ft. Danny Scandal - For the Street : Leuke track, jammer dat de Answers sounds weer gebruikt worden. 7

14. Alpha²- Kick Back (E-Force Remix) : :thumbsup: Gelukkig de melodie in takt gelaten, de screeches zijn weer typisch E-Force. En laat ik dat nou erg fijn vinden! 8.5

15. Artic & Desnar feat. Xaline - The Warriors : Vette plaat! Had er eerst niet veel mee, maar kan er nu wel van genieten! 7.5

16. Gunz For Hire - The Massacre : Te vaak gehoord, maar wel een hele dikke track. Had van mij niet op het album gehoeven. 7

17. E-Force - Freakz at Night : :drool: Geen uitleg voor nodig. 10

18. Digital Punk - Invasion : Ja, dikke plaat! Samen met Oblivion de beste Digital Punk solo plaat die ik gehoord heb. 8.5

19. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave : Alles in deze track is dik! Kicks, vocalen, melodie, sounds! 9.5

20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix) : Virtual Dj aan, track naar de 160 bpm pitchen, opnemen en je heb een typische albumvuller. 2

Gemiddeld: 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 16:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

We Don't Give A Fuck :lol:

Edit: Jezus, NTTS Remix is zowaar nog slechter, lijkt wel een afgekeurd Super Mario deuntje. Onbegrijpelijk dat ze zoiets toelaten op het album bij A2R.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff snel een rapportje opgemaakt:

1. Alpha Twins - Unleashed once again ; 8
2. Ran-D - I need you ; 9
3. Digital Punk - The Revelation ; 8,5
4. Adaro - History ; 7,5
5. Artic - Future ; 7,5
6. Rock the Party (Waverider remix) ; 7 (remix voegt weinig toe aan een top origineel)
7. E-Force & X-Pander - Liberty ; 7,5
8. No time to sleep (Chain Reaction remix) ; 7 (Midintro :worship: )
9. Ran-D & B-Front - The Message ; 9,5
10. Artic - I.AM. eternal ; 9
11. Alpha Twins & E-Force - Boogyman ; 7
12. Digital Punk & FQ - Don't give a fuck ; 5,5 (blijft totaal niet hangen)
13. Adaro & Danny Scandal - For the Street ; 7,5
14. Kick Back (E-Force remix) ; 7 (stukken minder dan het origineel, helaas)
15. Artic & Desnar - The warriors ; 6,5
16. Gunz for Hire - The Massacre ; 7,5
17. E-Force - Freakz at night ; 9
18. Digital Punk - Invasion ; 7,5
19. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the grave ; 9
20. Bolivia (Endymion remix) ; 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, vind het toch redelijk tegenvallen en ook echt niet beter dan het eerste A² album.
Vooral de tracks van Artic en E-Force heb ik niet veel mee.
Unleashed Once Again, de tracks van Adaro, en die van Digital Punk zijn dan wel weer heel vet met als absolute uitschieter Rebel To The Grave wat voor mij de track van het jaar is!!
Al met al een magere voldoende, het volledige album zal ik denk ik nooit opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

01. Alpha² - Unleashed Once Again : 7,5. Vette melodie

02. Ran-D - I Need You : 6,5

03. Digital Punk - The Revelation : 6,5

04. Adaro - History : 5

05. Artic - Future : 6

06. Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider Remix) : 7.5. Melodie in tact gelaten gelukkig

07. E-Force & X-Pander - Liberty : 6. Het is me allemaal wat te eentonig

08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix) : 1. Schandalig dit

09. Ran-D & B-Front - The Message : 8,5. Lange break, maar die screeches in combinatie met de melodie zijn super.

10. Artic - I A.M. Eternal : 6,5

11. Alpha² & E-Force - The Boogeyman : 7

12. Digital Punk & Frequencerz feat. MC Nolz - We Don’t Give A Fuck : 3. Kutste vocals die je je maar kan bedenken en ook de rest is niet veel soeps.

13. Adaro ft. Danny Scandal - For the Street : 5. Adaro's tracks vallen me tegen dit album.

14. Alpha²- Kick Back (E-Force Remix) : 6,5

15. Artic & Desnar feat. Xaline - The Warriors : 7,5

16. Gunz For Hire - The Massacre : 7,5

17. E-Force - Freakz at Night : 9. EINDELIJK een echt vette plaat. Gelukkig wat andere sounds gebruikt dan al z'n andere recente tracks.

18. Digital Punk - Invasion : 7

19. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave : 9. Kicks :drool: Ik speel hem wel een aantal BPM hoger af.

20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix) : -10. Godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1. Alpha Twins - Unleashed Once Again: Sfeertje dat neergezet wordt in de break is heel gaaf gedaan. Ook de melodie (daarmee ook de opbouw naar de climax) vind ik echt heel lekker klinken en blijft lang hangen bij mij. Topplaatje, 8,5.

2. Ran-D - I Need You: Zoals ik al in het desbetreffende topic heb aangegeven vind ik dit veruit de beste plaat van Ran-D sinds hele lange tijd. De vocalen doen het bij mij heel goed en die uithalen in de melodielijn klinken echt bizar vet!! Die kickroll aan het einde van de 1e climax klinkt ook heerlijk 9

3. Digital Punk - The Revelation: Sounds in de mid klinken heerlijk, lekker sfeertje! Vocals en thema uit de break vind ik echt fijn klinken. Als die melodie er in komt bezorgt me dat echt kippenvel, heer-lijk :worship: Enige minpuntje is dat de kick over de hele track wel wat meer punch zou mogen hebben. 8,5

4. Adaro - History: Adaro tracks kan ik altijd pas na een flink aantal keren beoordelen. Weet niet wat dat is, maar dan pas weet ik of ik ze gaaf of niks aan vind. Zo op het eerste gehoor doet deze me niet veel (maar dat heb ik dus ook met eerdere tracks gehad die ik nu wel lekker vind). Mist door die onderbrekingen wat drive in de mid-intro. Vocalen doen me niet veel en de melodie klinkt wel leuk, maar zeker niks speciaals. 6

5. Artic - The Future: Kicks klinken me al meteen te hol, vind ze zeker niet fijn luisteren. Die scherpe screeches klinken wel lekker. Sfeertje is wel leuk neer gezet verder, maar die pitchkicks zorgen er voor dat ik deze niet vaak meer op zal zetten. 5

6. Digital Punk & Profyler - Rock The Party (Waverider): Ik had goede hoop na die geweldige remix van Intoxication, maar dat is na het luisteren van deze remix echt meteen weg. Kicks zijn echt veel en vele malen minder (slapper) dan in het origineel. Enige pluspuntje is dat de melodie van het origineel intact is gelaten. 4

7. E-Force & X-Pander: Drive, drive, drive :worship: Kicks klinken zo op het eerste gehoor lekker, en de vocalen passen goed in dit soort tracks. Die heerlijke drive zet zich ook voort in de climax, heerlijk gedaan!! 8

8. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix): kicks klinken veel te oppervlakking, zit totaal geen diepte in. Jammer, want in de mid zit best wel een portie drive. De climax komt bij mij echt heel slap en energieloos over, doet me echt helemaal niks. 5

9. Ran-D & B-Front - The Message: Ik weet het echt nog niet met dit nummer. Die typische, heerlijke B-Front sfeer klinkt natuurlijk weer gruwelijk. Maar beide climaxen bevatten voor mij denk ik te weinig energie en drive, alhoewel ik zo'n simplistische climax meestal wel kan waarderen. Denk dat dit voor mij echt een luisternummer voor thuis wordt. 7

10. Artic - I Am Eternal: Die Game Of Thrones vocals ^^ Is eigenlijk het enige echt positieve aan dit nummer. Kicks vind ik weer echt te hol klinken. De drive mist hier nogal in en kan verder ook niet echt boeiende sounds of elementen in vinden, typische albumvuller dit voor mij. 5,5

11. Alpha Twins & E-Force - The Boogeyman: Die screech doet me heel erg denken aan die van de Freqz, kicks hadden voller gemogen. Het idee van de melodie is hetzelfde als die van Unleashed Once Again, maar op de een of andere manier doet ie me hier niks. Leuk, maar niks speciaals. 6,5

12. Digital Punk & Frequencerz Ft. MC Nolz - We Don't Give A Fuck: Vocalen vind ik nogal kinderachtig overkomen en doen me verder ook niks. Die Frequencerz kicks vind ik nu onderhand ook wel mooi geweest, al heb ik ze nooit geweldig gevonden. Break en climax doen me helemaal niks. Jammer, had zeker meer in deze combinatie gezeten. 5,5

13. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Streets: Sounds van Answers zijn hier idd echt heel goed in te herkennen. Hoeft niks negatiefs te zijn verder, maar dit noemer doet me verder niet veel. En zoals gewoonlijk heb ik het niet echt op die Adaro kicks. 6

14. Alpha Twins - Kick Back (E-Force Remix) Het origineel heb ik door dat overmatig vocalen gebruik altijd een irritant nummer gevonden. Aangezien ze hier ook weer inzitten zal dat hier ook blijven. Kicks klinken me te hol, screeches van E-Force klinken wel weer heerlijk. Combinatie van heerlijke elementen met mindere in dit nummer. 6

15. Artic & Desnar Ft. Xaline - The Warriors: Track doet me vanaf het begin af aan al niks door de kicks. Kan de rest nog zo leuk klinken (vind het hier wel meevallen), maar dan is het nummer al meteen niet aan mij besteed. Klinkt voor mij te standaard dit allemaal, nummer springt op geen enkel element er bovenuit. 6

16. Gunz For Hire - The Massacre: Break van 1,5 minuut vind ik in zo'n nummer echt te lang. Voor de rest vind ik er ook niks aan, standaard G4H werk waar ik niet zo veel mee heb. 5,5

17. E-Force - Freaks At Night: Die screech :drool: man man man wat geil. Kicks hadden beter gekunnen, maar dat maakt die chaos aan screeches meer dan goed. 8,5

18. Digital Punk - Invasion. Doet me niet zo veel als The Revalation deze. De kick klinkt na dat 'DIE' best wel matigjes, had iets veel agressievers verwacht. Sfeertje in de break is wel gaaf gedaan. Ook de melodie in de climax doet me minder dan The Revalation, pitchkicks hadden niet gehoeven. 6,5

19. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave: Kicks klinken godsgruwelijk lekker, sounds klinken heerlijk, dikke vocalen. Toptrack dit :loving: 9

20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix): Ontzettend goedkoop scoren dit. Origineel altijd een verschrikkelijk nummer gevonden, maar ook dit vind ik barweinig (enkel tempo opgeschroefd met wat HC kicks er onder) toevoegen om het een interessant nummer te vinden. 4,5

Album met echte pareltjes afgewisseld met nummers die ik niet meer op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Even een globale review van het album, ik vind het album niet boeiend genoeg om het uitgebreid te beoordelen :$

01. Alpha2 - Unleashed Once Again:
Leuke track, de melodie doet me wel heel erg aan The Last City On Earth denken. De kicks klinken ook gewoon goed. Prima nummertje die lekker wegluistert.
6,5

02. Ran-D - I Need You:
Sinds tijden een lekkere track van Ran-D (uitgezonderd van Twilight Zone).
De vocals storen mij enigzins. Mid-intro zit prima in elkaar de screeches zijn helaas niet krachtig genoeg waardoor ik ze niet heel goed door de verf vind komen. De climax is niet op aan te merken.
Dikke 7

03. Digital Punk - The Revelation:
Doet me sterk aan Everyday denken wat ik overigens een goede track vind.
Goede mid met een sterke climax.
7

04. Adaro - History:
Vind dit een wat te standaard plaat van Adaro, verveelt ook echt ongeloofelijk snel.
Niet verkeerd, maar het mist gewoon een hele hoop onderscheid en creativiteit.
5,5

05. Artic - Future:
Melodie is aardig niet meer niet minder. De rest vind ik allemaal maar matig zoals vaak bij Artic. Albumopvullertje.
5

06. Digital Punk & Proflyer - Rock That Party (Waverider Remix):
Hij heeft het origineel goed in zijn waarde gehouden. Ik ben dan ook verrast door Waverider. De melodie is natuurlijk heerlijk, jammer van de kicks eronder, die eigenlijk toch wel de climax verpesten.
6

07. E-Force & X-Pander - Liberty:
Samen met Freakz At Night toch wel de tracks van het album. Heerlijke screeches van E-Force in een drivevol patroon. Kicks zijn voor hedendaagse begrippen dik in orde. De kickrolls in de mid ook erg goed verwerkt. Break geeft veel sfeer. Eigenlijk gewoon niets op aan te merken.
8

08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix):
Wat een boutplaat. Had beter verwacht van Chain Reaction
4,5

09. Ran-D & B-Front - The Message:
Had meer verwacht van deze track. Desalniettemin gewoon een solide track
7

10. Artic - I.A.M. Eternal:
Weer een albumopvuller van Artic. Niet slecht net als Future maar gewoon te standaard.
4,5

11. Alpha2 & E-Force - The Boogeyman:
Fijne track waar weinig op aan te merken valt. Toch pakken sommige elementen mij niet. Helaas zou ik hier niet vaak naar kunnen luisteren.
6

12. Digital Punk & Frequencerz Ft. MC Nolz - We Don't Give A Fuck:
Wat een kinderachtige vocals, track weet me ook totaal niet te boeien.
5

13. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Streets:
Weer niet wat ik zoek van Adaro ook hij begint nu in een herhaling van dezelfde sounds te komen. Het nummer is niet slecht en luistert best goed weg.
6

14. Alpha2 - Kick Back (E-Force Remix):
Goede plaat weinig op aan te merken, origineel op een juiste manier intact gelaten.
8

15. Artic & Desnar Ft Xaline - The Warriors:

Verwachte er bijna niets van, maar de track klinkt niet slecht. Zit tegen een albumopvuller aan. Mist allerlei elementen om een track interessant te maken.
5,5

16. Gunz For Hire - The Massacre:
Leuke track, maar komt veel te laat uit. Kan hem op zich nog wel waarderen.
7

17. E-Force - Freakz At Night:
Weer een goede track van E-Force, echt ongeloofelijk dat hij zo blijft presteren. Aan de andere kant ongeloofelijk dat hij een van de weinige is die boeiende tracks maakt op dit album -.-
8

18. Digital Punk - Invasion:
De mid-intro is echt gruwelijk dik en Digital Punk is goed op dreef, maar na de mid-intro is het voor mij ook wel gezegd. Alles daarna is 13/12 'raw.'
6

19. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave:
Heerlijke track, weinig op aan te merken. Minpuntje zijn de ietwat hardcore-achtige kicks.
7,5

20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix)

Hier wil ik geen woorden aan vuil maken.
2 voor de moeite.

Eindresultaat:
122 : 20 = 6,1

Erg matig album in mijn inziens alleen E-Force heeft er wat van gemaakt en enkele uitzonderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En why the fuck staat The Resistance hier nou weer niet op dan? Dat zou met straatlengtes voorsprong de vetste track van het album zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
En why the fuck staat The Resistance hier nou weer niet op dan?


Dat vind ik ook erg raar, had deze track graag op het album gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

Vind altijd wel leuk hoe mensen hier altijd cijfers geven... Ben ik nou de enige die Rebel to the grave nou niet zo veel aan vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite

Hieronder mijn mening:

01. Alpha2 - Unleashed Once Again:
Leuke track, lekkere melodie. alleen mist het rauwe tintje.
7

02. Ran-D - I Need You:
Ben deze al helemaal zat, omdat deze al vanaf Reverze bestaat. Voor de eerste paar keer vond ik hem nog leuk.
Maar nu? Mehh
6

03. Digital Punk - The Revelation:
Heerlijk plaatje! alleen kicks missen wat bass/punch. Maar voor de rest klinkt het heerlijk
8.5

04. Adaro - History:
Te standaard zoals meerdere mensen hier zeggen, ik wacht nog steeds op een track ala Haunter.
Kicks klinken prima. Alleen die early sounds had ie er uit mogen laten.
7

05. Artic - Future:
Album opvuller, A2 niet waardig Artic.
5

06. Digital Punk & Proflyer - Rock That Party (Waverider Remix):
Voegt helemaal niks toe, hadden ze beter iemand anders laten remixen...
4

07. E-Force & X-Pander - Liberty:
Heeerlijke track! Deze kicks blijven altijd nog 5 x beter als de nieuwe! Veel meer drive en kracht!
Heerlijke screeches ook, alles klopt.
9.5

08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix):
Verschrikkelijke remix dit, jeminee.. Toppunt hoe je een prachtige plaat kan verkrachten!!
Adaro had deze gewoon orgineel moeten houden.. Heel jammer.
3

09. Ran-D & B-Front - The Message:
Had meer verwacht van deze track. Maar wel lekker voor paar keer. Live zal deze niet zo boeiend zijn, jammer.
Dit klinkt ook niet als een track die af is.
7

10. Artic - I.A.M. Eternal:
Weer een albumopvuller van Artic. Standaard..
5

11. Alpha2 & E-Force - The Boogeyman:
Lekker, maar wat een ongelovelijke K*T kicks. Echt schandalige kicks. E-force, doe gewoon weer je oude kicks in je tracks want dit klinkt nergens naar. Voor de rest dikke plaat. Maar kicks storen me veels te veel.
6

12. Digital Punk & Frequencerz Ft. MC Nolz - We Don't Give A Fuck:
Superdikke track! Deze vind ik echt heel lekker!
8

13. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Streets:
Het is het net niet .. Het heeft niet de kracht en drive zoals bij Answers remix. Maar kicks zijn heerlijk!
6

14. Alpha2 - Kick Back (E-Force Remix):
Goede remix, maar weer die bagger kicks.. voor de rest klinkt het weer bazig!!
7

15. Artic & Desnar Ft Xaline - The Warriors:

Ik vind deze nog best leuk! Kicks vind ik wel minder
7

16. Gunz For Hire - The Massacre:
Blijft wel een dikke track, alleen heel raar en jammer dat ze deze erop gooien..
7

17. E-Force - Freakz At Night:
Screeches klinken vanaf de 2de mid intro heeel geforceerd, maar live is ie wel vet! Alleen alweer die flut kicks.
7.5

18. Digital Punk - Invasion:
Heerlijke track dit!! Kwa sound design is dit echt een helde track! zeker 1 van de beste van dit album.
9.5

19. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave:
Perfecte track! Dit zijn pas lekkere kicks! Alles klopt aan dit plaatje!
10

20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix)

Haha wat een slechte en goedkope remix van Endymion..
3

Eindcijfer: 6,7

Sommige tracks zijn dik, sommige wat minder.
Alle 3 de remixen zijn echt verschrikkelijke remixes.. Maar kijk ook wie ze de platen laten remixen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor, veel dikke tracks. Prima album en beter dan de eerste naar mijn mening :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Revelation & Rebel to the grave zijn gaaf. Rest doet me helemaal niks. Ben het wie de meest schelle screech kan maken wel meer dan zat ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:20 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Alle 3 de remixen zijn echt verschrikkelijke remixes.. Maar kijk ook wie ze de platen laten remixen..

het zijn 4 remixen, ik snap trouwens ook niet waarom niemand over de vocals van the warriors begint, verschrikkelijk zijn die :x :(
vind dat artic het voor zijn doen heel goed gedaan heeft dit album, snap de lage cijfers van iedereen niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 02:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
hotymoty schreef:
Alle 3 de remixen zijn echt verschrikkelijke remixes.. Maar kijk ook wie ze de platen laten remixen..

het zijn 4 remixen, ik snap trouwens ook niet waarom niemand over de vocals van the warriors begint, verschrikkelijk zijn die :x :(
vind dat artic het voor zijn doen heel goed gedaan heeft dit album, snap de lage cijfers van iedereen niet

het zijn niet de beste vocals nee maar ik vind dat Artic het redelijk gedaan heeft alhoewel ik het geen hele interessante artiest vindt, ik vind het een beetje een softe E-force, idd zoals op het feest, leuk om een uurtje of 11 als inkomertje, die moeten er ook zijn tenslotte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 07:58 
 
Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ik snap trouwens ook niet waarom niemand over de vocals van the warriors begint, verschrikkelijk zijn die :x :(


Ach, al ben je na een tijdje vocalen van Year Of Summer, Lose My Mind, We Dont Give A Fuck, Just as Easy en Dikke Vette Kutplaat gewent dan vallen deze vocalen wel mee ;) Ik vind het wel een extra drive meegeven in deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan er hier nog Original Mixes van uitkomen?
Zou ze graag wel eens willen draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Gaan er hier nog Original Mixes van uitkomen?
Zou ze graag wel eens willen draaien...


Komen album samplers, staat ook bovenaan in op deze pagina. Eerste samplers zijn al uit: I Need You en The Massacre. Volgende zijn. History en The Warriors
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal ook maar even een review schrijven hier. Lekker beetje uitgebreid omdat ik me dood verveel. :whistle:

01. Alpha2 - Unleashed Once Again: Lekker mid-intro, kick is in orde. Break is opzich wel leuk gedaan, niet veel speciaals. Melodie die volgt lijkt erg veel op Last City On The Earth. Wat eigenlijk op zich wel positief is, want die melodie is namelijk erg lekker, evenals de climax. Leuke track om het album mee te openen. 7.8

02. Ran-D - I Need You: Vocals vind ik totaal niet nodig. Mid-intro is echt verschrikkelijk, die Ran-D sounds in de mid altijd zijn totaal niet mijn ding. Kicks vind ik ook niet fijn. Wat na de break komt is al stukken beter. Heerlijke melodie, en die uithalen in de climax :loving: 2e climax is iets minder maar met die heerlijke melodie nog steeds goed te pruimen. Dankzij het gedeelte na de break krijgt deze track nog een 6.5

03. Digital Punk - The Revelation: Digital Punk is echt goed bezig de laatste tijd, net als met deze track. Hele lekkere mid en goede kicks. De break die volgt lijkt een beetje op Everyday, maar die melodie totaal niet imo. De melodie is simpel, maar zo fucking lekker :loving: Echt een super mainstream plaat dit! 8.8

04. Adaro - History: Deuntje op het begin en in de mid is lekker, kick had wat krachtiger gemogen. Alles wat erna komt valt helaas een beetje tegen. De melodie pakt me niet zo helaas, en die pitch op het einde van de 1e climax had echt totaal niet gehoeven. 6.0

05. Artic - The Future: Artic heeft me in het algemeen nog niet echt geboeid, en met deze track ook niet. De mid bevat niet echt veel drive en vind de kick veel te hol. De melodie is opzich wel lekker, maar ook dat vind ik niks bijzonders. Maar de melodie word sowieso al verkloot door de kotslelijke pitch in de climax. Nee dit is het niet voor mij. 5.0

06. Digital Punk & Profyler - Rock The Party (Waverider Remix): Mid vind ik best lekker, zeker de 2e mid kan ik erg waarderen. Kick is wel te hol helaas. De melodie is intact gelaten, maar die pitchkicks, waarom moeten die er altijd inzitten >.< verneukt het aardig. Daardoor helaas maar een 6.0

07. E-Force & X-Pander - Liberty: Al een tijdje gewacht op deze plaat. Ik vind sowieso dat E-Force goed bezig is. Altijd heerlijke screeches in de mid net zoals hier, verder weer lekkere kicks. De break is weer lekker duister, en als die screech erin komt... :drool: de climax die volgt is ook weer typisch E-Force wat ik allemaal heerlijk vind. 8.5

08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix): Wat is dit dan. Het origineel is heel vet, en dan krijg je dit. Die kick is slechter, de sounds in de mid zijn verschrikkelijk. En meteen al een lelijke pitchkick. Melodie intact gelaten, maar die synth is gewoon niks, zeker die in de climax is verschrikkelijk. Net een valse trompet, en dan die pitchkicks :x 3.5

09. Ran-D & B-Front - The Message: B-Front staat nog steeds heel hoog in mijn lijstje favoriete artiesten. Dus toen ik las dat deze collab eraan zou komen was ik heel benieuwd. Op het begin in de break weer een typische B-Front sfeertje wat ik nog steeds vet vind. Die opbouw :worship: melodie die komt is ook heel gaaf. De climax valt me dan wat tegen, de kicks vind ik te slap, de screeches komen niet echt over, jammer, want het had echt heel gaaf kunnen zijn. Die outro die volgt is wel supervet. Misschien nog wat vaker luisteren, voor nu geef ik een 7.0

10. Artic - I A.M. Eternal: Leuke vocals. Ik herken ze niet, maar blijkbaar komen ze uit een game ofzo. Voor de rest vind ik het niet speciaal. Weer een holle kick in de mid, verder bevat het ook weinig drive. De anti climax is best wel leuk op de kick na. 5.8

11. Alpha2 & E-Force - The Boogeyman: Had deze al op Last World gehoord en ik vond het toen erg lekker klinken. De opbouw naar de mid vind ik echt heel vet. De mid die dan komt is ook erg lekker, kick is beetje apart, maar wel gaaf. De break en climax die volgen zijn ook heel vet. Eindelijk weer een echt lekkere track! 8.0

12. Digital Punk & Frequencerz - We Don't Give a F*ck: Vocals :x man man wat kinderachtig, jezus. Ben die kicks en screeches van Frequencerz inmiddels meer dan zat, ik heb ze nooit echt vet gevonden. Die break lijkt heel veel op Fatality (of was het een andere van B-Freqz). En daar heb je de vocals weer. Climax vind ik ook niks. Al met al een matige track, maar die vocals maken hem gewoon slecht. 4.3

13. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Street: Hopelijk valt deze track van Adaro niet tegen. Vocals voegen niet veel toe, maar zijn niet heel storend. De mid die volgt vind ik persoonlijk supervet met heel wat drive :thumbsup: De climax doet me helaas niet veel. Jammer dat de tracks van Adaro op dit album tegenvallen. Toch krijgt deze track door de mid van mij een 6.5

14. Alpha2 - Kick Back (E-Force Remix) : Een keer wat anders van E-Force dan wat hij de laatste tijd heeft geproduceerd. En dit bevalt mij zeker. Hij heeft er een waardige remix van gemaakt. Heerlijke mid met een prima kick. En die anti climax na de melodie is ook zeker lekker. Jammer van de pitchkickin de 1e climax die het toch een beetje minder maakt. Maar alsnog een 7.8

15. Artic & Desnar Ft. Xaline - The Warriors: De mid-intro is bovengemiddeld voor Artic, ik vind hem op zich wel lekker, jammer van alweer die holle kick. De break is opzich wel leuk met de vocals. De climax is niet heel slecht, maar niet echt speciaal. Al met al naar mijn idee 'gewoon' een track. 6.3

16. Gunz For Hire - The Massacre: Snap eigenlijk niet dat deze track nog op het album gegooid moest worden, deze plaat is helemaal dood gedraaid. Eerste keer toen ik hem hoorde vond ik het opzich wel leuk, inmiddels komt deze plaat mij de strot uit. Echt 13/12 Raw, ook al is het voor mij meer van dat nep-raw. 4.0

17. E-Force - Freakz At Night: Een iets andere solo track van E-Force dan we gewend zijn. Maar jezus wat is deze lekker :drool: Heerlijke screeches weer in de mid. De climax die komt is ook weer supervet. Ja deze track is wel een heel hoog cijfer waard! 9.0

18. Digital Punk - Invasion: Weer een heerlijke solo van Digital Punk. De mid-intro klinkt echt heel gaaf. Wat erna komt is ook weer heel vet. Jammer van de slowdown tijdens de opbouw naar de climax. Maar vind het ook wel wat hebben. Climax die volgt is weer heel gaaf. Alweer een heerlijke track :) 8.3

19. Digital Punk & Ran-D - Rebel To The Grave: Tja, wat kan ik hierover zeggen. Behalve dat het een godsgruwelijk vette plaat is :love: Mid-intro supervet met de kicks. De break :worship: wat vet weer. En wanneer na de heerlijke opbouw naar de climax de climax erin klapt krijg ik kippenvel. Enige minpuntje is de pitchkick die ik niet lekker vind klinken. Voor de rest is alles supervet aan deze plaat. 9.5

20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix): En meteen na het hoogtepunt van het album gaan we als afsluiting van het album naar het dieptepunt. Het origineel vind ik al verschrikkelijk. Maar dit is nog een stuk erger. Gewoon versneld, kan het niet eens een Hardcore edit noemen. Laat staan een remix. 3.0


Eindcijfer: 6.6

Over het algemeen: Prima album :) Cijfer komt vooral nog vrij laag uit door We Don't give a Fuck, The Massacre, NTTS remix en Bolivia remix, maar er staan ook een handjevol gruwelijk lekkere tracks op waardoor het een prima album is geworden. De heerlijke tracks zijn vooral van Digital Punk, Alpha2 en E-Force. De tracks van de andere artiesten zijn vaak niet veel soeps. In het geheel zal ik het album nog wel een paar keer opzetten. Maar dan skip ik wel de tracks met het cijfer onder de 5 door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Alpha2 - Unleashed Once Again: Prima nummertje, weinig bijzonders maar gewoon leuk voor tussendoor.
6


02. Ran-D - I Need You: Gru-we-lij-ke track. Heerlijke melodie, fijne break, prima mid en héérlijke climaxen met die omlaaggaande screeches. 1 van de fijnste melodieuze platen van het jaar.
9


03. Digital Punk - The Revelation: Prima track, lijkt alleen wel erg veel op Everyday.
6,5


04. Adaro - History: Vond hem eerst niet zo veel aan, maar na hem live gehoord te hebben ben ik overtuigd. Adaro plaatjes hebben bij mij altijd wat tijd nodig. Altijd een fijne drive in zijn platen. Climaxen zijn top :loving:
7,5


05. Artic - The Future: Niks mis mee hoor, fijn plaatje. Kicks zijn wel wat hol maar de screeches en melodie zijn zeer goed te doen, vooral de melodie vind ik erg lekker ^^
7,5


06. Digital Punk & Profyler - Rock The Party (Waverider Remix): Nergens voor nodig vind ik. Voegt niks toe maar is ook niet slecht of zo (vergeleken met z'n normale producties).
4,5


07. E-Force & X-Pander - Liberty: Sfeer, vocalen, screeches, kicks, drive. Alles is gewoon gruwelijk vet. Beide mids (in combinatie met de vocalen die net daarvoor komen) zijn een dikke 10 waard, wát een rammen zeg :lol: Climaxen en break blijven iets achter op het niveau van de mid, maar alsnog fucking lekker.
9


08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix): Afgezien van de kicks (welke kicks?) toch niet eens zo heel slecht eigenlijk. Luistert wel ok weg. Maar de kicks maken dr alsnog een onvoldoende van.
5


09. Ran-D & B-Front - The Message: Break/vocals & 1e climax zijn geweldig, de 2e climax of outro gaan de sounds veel te hoog. Dit kan wel eens zo'n plaatje worden die ff tijd nodig heeft.
6,5


10. Artic - I A.M. Eternal: Niet veel aan. Vocals zijn wel leuk om weer terug te horen.
5


11. Alpha2 & E-Force - The Boogeyman: Vond deze eerst niet zo veel aan, maar de tering, wat een drive heeft deze :D Wel jammer dat die melodie gebouwd is met 'Alpha2' -sounds. Rest van de plaat is namelijk fucking awesome. E-Force :loving:
8


12. Digital Punk & Frequencerz - We Don't Give a F*ck: Niet te doen door de vocals. De rest is niet eens kut, maar die vocalen zijn extreem kut.
3


13. Adaro Ft. Danny Scandal - For The Street: Super dit. Had zo een collab tussen Adaro & Crypsis kunnen zijn. Drive van Adaro met de vocalen en sfeer van Crypsis. Enige minpuntje aan deze track is de (sound van de) melodie. Mids en climaxes zijn :yay:
8,5


14. Alpha2 - Kick Back (E-Force Remix) : Was totaal geen fan van het origineel, die vond ik vreselijk. Deze remix is wel goed te doen op zich, afgezien van de vocalen die tergend irritant zijn. Screechfestijn :D
6,5


15. Artic & Desnar Ft. Xaline - The Warriors: Gaat langs me heen.
5


16. Gunz For Hire - The Massacre: Alles is tof aan deze plaat, kan er niet veel meer van maken. Erg originele sfeer/break/vocalen, melodie die gewoon awesome is en gruwelijke climaxes. Elk feest weer 1 van de fijnste platen van de avond :D
9


17. E-Force - Freakz At Night: :lol: Kerel blijft maar doorgaan met bommetjes produceren. Moest ff wennen aan die kicks thuis, maar inmiddels vind ik ze erg vet vooral omdat ik weet hoe ze live klinken. Wat een sfeer weer met dat koor op de achtergrond en die opbouw naar de mids, en wát een feest die screeches in de mid met die melodie die er nog ff doorheen komt (L) Godverdomme wat vet. Climaxen ook hier weer ietsjes minder, maar beter dan de mid kon ook bijna niet.
9


18. Digital Punk - Invasion: Fucking vette mid en vette vocalen. Sounds van Oblivion :yay: Wederom ook hier een gave sfeer en veel drive. Pitchkicks zeer goed toegepast hier.
8


19. Digital Punk & Ran-D - Rebel To The Grave: Puur ramwerk dit. Mijns inziens 1 van de fijnste kicks die ik heb gehoord. Fijne screeches ook. Lekker simpele track, niet te veel poespas, gewoon rammen. Die kickroll op het begin van de 1e climax :love: Niks mis met de pitchkicks ook, haalt de eentonigheid weg.
9


20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix): Droevig. Vreselijk. Amateuristisch. Troep. Hoe durf je dit te maken als officiële remix!?
1


Eindcijfer: 6,225 Zonder de Endymion remix die eigenlijk het recht niet heeft om hier op te staan een 6,5. En ik heb nogal vaak een 9 gegeven omdat ik niet wist welke van die ik nou de beste vond, en ik ze niet allemaal een 9,5 wilde geven :P Had dus ook allemaal een 9,3 kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:27 
 
Hardtraxx Elite

1. Alpha² - Unleashed Once again ; 7
2. Ran-D - I Need You ; 7,5
3. Digital Punk - The Revelation ; 7
4. Adaro - History ; 7,5
5. Artic - Future ; 6
6. Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider remix) ; 6
7. E-Force & X-Pander - Liberty ; 9
8. Adaro - No time to Sleep (Chain Reaction remix) ; 7
9. Ran-D & B-Front - The Message ; 8
10. Artic - I A.M. Eternal ; 5,5
11. Alpha² & E-Force - Boogyman ; 9
12. Digital Punk & Frequencerz - Don't Give a FUCK ; 8,3
13. Adaro & Danny Scandal - For the Street ; 8,8
14. Alpha² - Kick Back (E-Force remix) ; 8,5
15. Artic & Desnar ft. Xaline - The Warriors ; 5
16. Gunz for Hire - The Massacre ; 8
17. E-Force - Freakz At Night ; 9,5
18. Digital Punk - Invasion ; 7,8
19. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the grave ; 8,8
20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion remix) ; 5,8

Eindcijfer : 7,5

Een album met erg vette platen. Platen van E-Force zijn toch echt wel de toppers voor mij, een stijl die me nog lang niet verveelt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha² - Unleashed Once Again (7): Toffe melodieuze track. Niet heel veel veranderd aan de melodie, maar wel een leuke twist aan gegeven. Mid is wel erg saai.
Ran-D - I Need You (8.5): Ben totaal niet van de mainstream de laatste tijd, maar af en toe komt er eens een track die mij kan bekoren, en hoe. Dit is misschien wel de dikste mainstream plaat van het jaar. Vocals vind ik heerlijk in de break met de opbouw naar de melodie. De climax knalt er op een aparte maar heerlijke manier in. En dan die lage pitch i.c.m. de melodie, heerlijk! Mid-intro vind ik wel een beetje saai.
Digital Punk - The Revelation (8): Ben nooit zo van die scherpe sounds in die platen van DP. In dit geval vind ik de mid-intro ook niet zo interessant. Maar dan die break en de climax, echt heerlijk.
Adaro - History (7): Eerste mid-intro niet zo goed, maar die 2e echt heerlijk. Vocals ook erg tof in de mid. Climax wel leuk, maar niet bijzonder.
Artic - Future (6.5): De kicks verknallen deze track eigenlijk helemaal. Die 2e mid vind ik namelijk erg lekker. De break met de vocals zijn ook erg sterk en dan de opbouw naar de climax, heerlijke melodie. Met betere kicks was dit wel een 8 waard geweest.
Digital Punk & Profyler - Rock The Party (Waverider Remix) (4.5): Origineel nooit leuk gevonden. Vind het sowieso irritante vocals hebben, slechte kicks en een zeurderig melodietje, bah.
E-Force & X-Pander - Liberty (7.5): De 2 mid-intro's worden echt bizar goed opgebouwd met die vocals. Vind de mids zelf niet heel interessant. Break is wel erg vet met die Scarface theme song uithalen. Climax is wel vet.
Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction Remix) (4): Wat een blubber kicks zeg. Origineel heeft ook niet de best, maar dit is wel heel slecht. 2e mid gaat nog wel. Maar toen de melodie in de break erin kwam, moest ik echt lachen. Wat voor scheetsynth is dat jo? Next
Ran-D & B-Front - The Message (7.5): Break van 2 minuten is wat lang. En helaas vind ik die speech irritant. Climax maakt wel veel goed. Heerlijke schelle synths. Vooral de 2e climax is erg fijn.
Artic - I A.M. Eternal (5.5): Die gozer maakt echt waardeloze kicks zeg. Ook vervelende vocals die ik al 100 keer gehoord heb. Climax verblijd me dan weer wel een beetje met toffe korte uithalen. Uiteindelijk dus net een voldoende.
Alpha² & E-Force - Boogeyman (8): Ook al staat Alpha² als eerste naam bij deze track, vind ik het toch maar een E-Force plaat (gelukkig). Alleen de kicks laten mij geloven dat Alpha² ook meedoet. Mid vind ik niet zo boeiend, maar de climax maakt alles goed. Heerlijke uithalen en goeie reverb erop, wat op een feest erg fijn klinkt met een goede akoestiek.
Digital Punk & Frequencerz - Don't Give A FUCK (6): Hoef niet veel over de vocals meer te zeggen denk. Zijn wel erg stoer natuurlijk... DP en Frequencerz passen wel goed bij elkaar vind ik. Beide gebruiken wel die scherpe sounds. Toch door de kick is dit een typische Frequencerz plaat. Niet veel interessants in te horen helaas.
Adaro & Danny Scandal - For The Street (6): Mid-intro is nog wel leuk en de vocalen in de break ook wel. Climax is dan weer eigenlijk niet veel.
Alpha² - Kick Back (E-Force Remix) (7): Origineel is echt een schijttrack. Voornamelijk door de irritante vocalen. E-Force heeft er wel iets beters van gemaakt. Voornamelijk leuke eerst climax. Die pitchkicks zijn erg leuk gedaan, alleen niet het gedeelte waar ze bijna 16 beats achter elkaar pitchen. De climax met die 'kick' vocal is wat irritant helaas.
Artic & Desnar feat. Xaline - The Warriors (6): Vocals vind ik niet echt irritant zoals veel mensen hier. Geeft juist een leuke sfeer mee. Rest van de break ook erg sfeervol. Anti-climax helaas niet zo interessant. Artic kan best goed produceren vind ik, maar hij moet echt wat aan zijn kicks doen.
Gunz For Hire - The Massacre (8): Blijft voornamelijk door de '21 Days Later' melodie in de breaks een geniale track.
E-Force - Freakz At Night (9): Beste track van het album. Wat een sfeer, opbouw, screeches, alles! Kicks enige minpuntje, maar passen hier misschien juist goed bij.
Digital Punk - Invasion (6): Schelle DP sounds zijn gewoon niks voor mij. Mid-intro is nog wel vet, maar climax matig. De opbouw is wel erg tof gedaan, met versnellen.
Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave (8): Kicks mogen ze vaker gaan gebruiken! Vooral i.c.m. die Ran-D screeches erg vet in de mid. Climax ook heerlijk. Gelukkig niet dat scherpe synthgedoe van Digital Punk. Pitch had niet gehoeven.
Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix) (4): Mainstream hardcore is geen kloot aan. En deze remix dus ook niet.

Totaal: 6.7
Leuk album, met echt toffe platen en gelukkig maar een aantal mindere. A² Records blijft een prima label met de wat hardere mainstream hardstyle. Gelukkig gaan ze Fusion Records niet achterna, die helaas te veel de melodieuze kant opgegaan is wat naar mijn idee alleen uit commercieel oogpunt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Screeches en dongs. Wat meer gevarieerd had best gemogen. Zitten voor mij geen echte toppers tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

01. Alpha² - Unleashed Once Again 6.5
Middelmatige track, midintro is vrij saai. De kicks vind ik niet zo sterk, zoals wel vaker bij A2 Records is er amper een punch en een veel te lange tail, waardoor een groot deel van de kracht uit de kick verdwijnt. Ook mis ik het karakter die het origineel wel heeft, waarschijnlijk komt dit doordat alle sounds flink afgevlakt zijn. De synth van het origineel ging echt door merg en been door de scherpe randjes, wat op zichzelf al zorgde voor kippenvel, deze synth heeft dat totaal niet. Ook vind ik de melodie in het origineel net iets beter. In mijn ogen is dit dus een overbodige update van een erg sterke track.
02. Ran-D - I Need You 5
Ik ben geen fan van gezang in hardstyle tracks, dus hier ook niet. De synths in de midintro zijn zwaar irritant zeurderig. In het tweede deel is het al wat beter. Kicks zijn een lachertje, maak of harde kicks of softe kicks, dat best of both worlds werkt voor mij totaal niet en komt heel nep over. Melodie in de anticlimax is best aardig, maar de climax zelf komt totaal niet over. Tweede climax vind ik niets, te schelle synth en saaie melodie en irritante geluidjes tussendoor.
03. Digital Punk - The Revelation 6
Ook in deze track heerst een soort van schelheid over de sounds. In de kicks mist behoorlijk wat laag, op mijn andere subwoofer hoor ik het beter doordat die de allerlaagste frequenties wat beter pakt, maar daarop klinken de lage frequenties niet erg goed afgewerkt, maar goed daar heeft nagenoeg elke hardstyle plaat last van. In de break is het wel storend overigens, het laag is totaal niet onder controle. Melodie is behoorlijk dertien in een dozijn. Laag in de kicks van de climax is off-beat.. :/ Al met al een saaie standaard plaat waarbij het laag niet goed afgewerkt is.
04. Adaro - History 6.5
De track begint erg fris, waarschijnlijk doordat er eindelijk eens een niet-schelle synth wordt gebruikt. Bij de screech komt die schelheid een klein beetje terug, maar niet storend. Kicks zijn te doen, maar het blijven niet mijn type kicks. Climax is voor mij weer de standaard Ran-D/Adaro/G4H sound, waar ik überhaupt nooit fan van ben geweest, pitchkicks zijn voor mij natuurlijk ook een no-go. Door de mid-intro nog een enigszins redelijk cijfer.
05. Artic - Future 4.5
Ik weet niet wat het is met de A2 artiesten, maar ik heb tot nu toe 5 verschillende artiesten gehoord en vind het allemaal erg op elkaar lijken, op de midintro van History na. Echter is bij deze track wel te horen dat Artic nog niet op het niveau zit van bovenstaande producers, kicks zijn belabberd afgewerkt, wat erg goed tot uiting komt zodra ze gaan pitchen, maar ook in de midintro was dit al hoorbaar. Melodie in de climax is erg weggedrukt en komt totaal niet over. Nee hier kan ik niet naar luisteren.
06. Digital Punk & Profyler - Rock the Party (Waverider remix) 5
Waarom zou je deze plaat remixen? Dat is toch gedoemd te mislukken? Kicks hier zijn ook onder de maat; lege tik punch waarin de bass gewoon nagenoeg aan een stuk doorloopt, het is dat er nog een pitch in zit anders was het helemaal niet meer te onderscheiden. Waar is de ouderwetse impact gebleven? :( Bovendien het zoveelste nummer met zeurderige schelle synths. Enige positieve aan deze plaat is de melodielijn, maar die komt natuurlijk regelrecht uit het origineel. >.< Gevalletje meeliften op het succes van een plaat die het goed heeft gedaan.
07. E-Force & X-Pander - Liberty 6
Hoewel wederom vrij schel geven de screeches de midintro wel energie mee. Kicks ondersteunen dat dan weer totaal niet, het zijn net Wasted Penguinz kicks, maar dan wel met een beetje laag erin. Normaal gesproken ben ik wel fan van choirs, maar waar choirs normaal gesproken een track een episch gevoel meegeven, is het hier maar dul en saai, door het vrij oppervlakkige gebruik ervan en een combinatie met de screeches die niet echt past.
08. Adaro - No Time To Sleep (Chain Reaction remix) 6
Er is direct te horen dat hier iemand van een ander label bezig is. Ik vond het origineel niet zoveel aan door de standaard Adaro/Ran-D sounds, het is Chain Reaction wel gelukt om die sound er compleet uit te halen, maar ondanks dat is het resultaat ook niet echt interessant.
09. Ran-D & B-Front - The Message 5.5
Vette vocals, ik houd wel van speech achtige vocals in tracks. Sfeer in de intro is natuurlijk weer prima, kan ook niet anders met B-Front. De opbouwende melodie vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik hoor al een anticlimax aankomen. En dat is waar Ran-D erin komt met zijn sounds.. Schelheid all over again. Bovendien ben ik die lange screeches wel een beetje zat, zitten tegenwoordig in veel te veel tracks. Het kleine beetje ritme wat er in zit is ook alles behalve interessant.
10. Artic - I A.M. Eternal 6
Ik moet zeggen deze plaat is een stuk beter afgewerkt dan Future. Het gezang in het begin zet een bepaalde sfeer neer, helaas wordt die niet echt doorgezet in de mindintro; daar waar subtiliteit en timing een grote rol spelen in de breaks, is daar niets van terug te vinden in de midintro, welke meer een dertien in een dozijn midintro met chaotische screeches is. In de climax zijn die twee kenmerken beter terug te vinden. Het is allemaal veel ingetogener, wat ik op zich wel kan waarderen, helaas is de melodielijn op zich weinig bijzonder en zijn de synths wederom schelheid alom.
11. Alpha² & E-Force - The Boogeyman 6.5
Haha een poging tot redelijk afrondende kicks. Hoewel ik dat mooier vind klinken dan de standaard A2R kicks met de lange tails vind ik de poging niet geweldig gelukt. Midintro is vrij minimalistisch, maar op zich wel aardig gelukt, als ik de schelheid eens een keer door de vingers zie. Helaas gebruiken ze de allerschelste synth van de midintro voor de anticlimax. Met die een van die andere synths had het al een stuk beter geklonken. Die zijn namelijk veel helderder en scherper. Verder ontbreekt er een hoop energie in de climax. Een beetje meer afwisseling had ook wel gemogen.
12. Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give A F*CK 6
De zogenaamd stoere MC vocals hadden ze wel achterwege mogen laten, niveau brugklas zoals wel vaker het geval. De midintro valt voor de rest weinig over te zeggen, anders val ik teveel in herhaling. Schijnbaar lukt het een heel label niet om unieke midintro's neer te zetten. Voor de climax geldt min of meer hetzelfde.
13. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street 6
Gangster Beat For The Street yo, echte Holland in da Hood. Kansloos. Gelukkig wel weer wat frisse sounds. Midintro is me wat te simpel. Melodie in de opbouw naar de climax vind ik wel erg sterk, anticlimax is dan weer alles behalve pakkend en de pitchkicks :x Jammer van de melodie in de opbouw.
14. Alpha² - Kick Back (E-Force remix) 7
Op zich een aardige plaat, zij ik het niet dat ik na 14 nummers een beetje screeches moe ben. Sterkste deel van de track is de melodie, maar die komt grotendeels uit het origineel, moet wel zeggen dat hij er een compleet andere track van heeft gemaakt, althans dat denk ik, want zo vaak heb ik Kick Back nu ook weer niet geluisterd.
15. Artic & Desnar ft. Xaline - The Warriors 7
Vette geluiden in de midintro, ook het gedeelte met screeches sluit goed aan. Kicks zijn wat minder een geheel met de track, maar dat is geldt voor nagenoeg alle tracks vandaag de dag. De vocal hadden ze er wel uit mogen laten, voegt behalve kinderachtigheid niets toe. Ik vind de midintro overigens wel sterker dan de climax die vrij saai en standaard is.
16. Gunz For Hire - The Massacre 6
Opbouw heeft een behoorlijk Fusion tintje. Vervolgens volgen er hoe kan het ook anders weer screeches. En ik heb echt niets tegen screeches, maar het gebruik ervan is iedere keer doodsaai. Daarnaast zijn de kicks weer slappe hap en op het moment dat ik dacht hé deze kicks pitchen gelukkig niet eens, tja...
17. E-Force - Freakz at Night 7.5
In tegenstelling tot de vorige track(s) zijn de screeches dit maal wel wat minder saai. Vooral de eerste screeches zorgen voor erg veel energie, helaas weet de bassline dat weer niet te ondersteunen. In de climax valt de energie bij de screeches ook weg door de lange halen. De kortere stukjes zijn op zich prima. Opbouw was op zich ook goed.
18. Digital Punk - Invasion 6.5
Midintro is zo 13 in het dozijn als het maar kan. Synth in de opbouw is heel erg vet, alleen jammer dat de melodie dan weer alles behalve bijzonder is. En ook hoe de synth in de climax is aangepast, waardoor het weer meer in de buurt komt van een standaard A2R synth vind ik jammer.
19. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave 5.5
Midintro begon veelbelovend met die screeches, maar dan volgt er weer zo'n pathetische vocal. Ook de Hardcore-achtige kick komt totaal niet over. Best zonde want de screeches zijn dit maal wel goed uitgevoerd. Climax lijkt wel een beetje op de oude Pitcher sound, melodie is oké, maar ook weer niet bijzonder. Pitchkicks maken het voor mij weer compleet kapot.
20. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion remix) 5
Tja ik vond het origineel ook al niets, een mainstream hardcore versie doet me nog minder. Het is overigens ook wel een heel erg simpele remix, ander kickje eronder het bpm iets omhoog. Voor de rest lift de plaat volledig mee op het succes van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Je bericht bevat 10.466 tekens, het maximaal toegestaan aantal tekens is 10.000 :D

Conclusie: 120/6=6
Erg middelmatig album met naar mijn idee alleen maar albumfillers en weinig tracks waar echt iets bijzonders van is gemaakt. Waar ik het meest van schrok is dat een label-album met 14 verschillende artiesten erop zoveel van hetzelfde op kon leveren. De kicks, de screeches, de synths, het is allemaal weinig onderscheidend. Verder probeert men met de screeches en de vocalen een soort van keiharde duistere hardstyle neer te zetten, maar tegelijkertijd plaatsen ze er mainstream kicks onder zodat het toegankelijk blijft. Die combinatie is niet aan mij besteed. Er zit bovendien ook bar weinig variatie in die basslines, op een paar pitchkicks er en der is het heel eentonig. Daarnaast waren de synths in vele tracks erg schel, wat het voor mij gewoon irritant maakt om naar te luisteren. De vocalen kan ik me over het algemeen niet echt meer mee identificeren en dan heb ik het niet over de lyrics zelf, maar vooral de manier waarop. Nee ik heb niks en zal waarschijnlijk de komende tijd helemaal niks hebben met dit label.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle