Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

A-lusion - Out In The Open 2: Make Up Your Mind (LUS XX)

Label: Lussive Music
WEB release: 07/11/2013

Tracks:
01. A-lusion - Dance In The Rain (Intro)
02. A-Lusion & Betavoice – Reach You
03. A-lusion - State Of Mind
04. A-lusion Ft Stefan Therone - Out Of Sight
05. A-lusion - Electric Sky
06. A-lusion - Start Living (2013 Mix)
07. A-lusion & Cold Case – Set U Free
08. A-lusion - The First Sound
09. A-lusion - The Ultimate Bassline
10. A-lusion - Make Up Your Mind

Samples:







Bron:
http://www.a-lusion.com/out-in-the-open
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:13 
 
Hardtraxxer

Waarom blijft hij het proberen met zijn "albums"?? Hij is niet meer wat hij was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Reach You eerlijk gezegd best een fijne luisterplaat. Melodie spreekt me aan, en de gehele plaat is al een stuk beter dan de meeste platen die hij afgelopen jaren geproduceerd heeft. De uitwerking is alleen een beetje krom ofzo. Loopt hier en daar niet helemaal lekker.

Voor de rest heb ik geen tijd ^^ Over The Ultimate Bassline heb ik mijn mening al gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

ultimate bassline trekt me wel, alleen had de revers wat harder gemogen.

benieuwd naar de andere tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:33 
 
Hardtraxx Newbie

Dat stuk van Ultimate Bassline vanaf 1:01 doet me denken aan een oude hardstyle plaat, vooral de kicks. Kan alleen zo snel niet bedenken welke. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks in de climax van The Ultimate Bassline zijn niet geweldig. Die reverse in de intro is niet stevig, maar klinkt wel heel lekker. Het idee van de track vind ik ook gaaf, lekkere sounds zijn er in verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Ik vind Reach You eerlijk gezegd best een fijne luisterplaat. Melodie spreekt me aan, en de kicks pitchen gelukkig niet te hoog.


wootum schreef:
Kicks in de climax van The Ultimate Bassline zijn niet geweldig. Die reverse in de intro is niet stevig, maar klinkt wel heel lekker. Het idee van de track vind ik ook gaaf, lekkere sounds zijn er in verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

The Ultimate Bassline is een best lekkere plaat alleen had de reverse wel wat zwaarder gemogen. rest is niet zo interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit het topic van The Ultimate Bassline:

BuzzLightyear schreef:
Dit is in ieder geval stukken beter dan het werk dat hij de afgelopen jaren heeft geproduceerd (Out In The Open meuk enzo). Reversed bass kan voller en de kicks in de climax zijn zaaddodend maar desalniettemin mag hij van mij meer van dit soort platen maken.


Reach You raakt me op geen enkele manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Waarom blijft hij het proberen met zijn "albums"?? Hij is niet meer wat hij was geweest.


Nooit echt iets geweest ook, maar enkele tracks hadden enige potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere intro, en de rest van de track boeit me ook wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

2,43 is goedzo, rest van de track luistert ook wel lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elcoholik schreef:
Dat stuk van Ultimate Bassline vanaf 1:01 doet me denken aan een oude hardstyle plaat, vooral de kicks. Kan alleen zo snel niet bedenken welke. xd

Doet me veel denken aan I'm Your DJ/Scream, ook vanwege die pauper vocals xD Maar wel leuk plaatje.

Moet eerlijk zeggen dat dit me nog best mee valt. A-Lusion was een tijdje zo bedroevend dat ik maar hoopte dat hij er een keer mee zou kappen, maar ik vind dat dit nog behoorlijk boven de gemiddelde mainstream-hardstyle van tegenwoordig uit steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Moet eerlijk zeggen dat dit me nog best mee valt. A-Lusion was een tijdje zo bedroevend dat ik maar hoopte dat hij er een keer mee zou kappen, maar ik vind dat dit nog behoorlijk boven de gemiddelde mainstream-hardstyle van tegenwoordig uit steekt.

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad ik vind dit ook zo slecht nog niet, A-Lusion, Brennan Heart, Atmozfears om er maar een paar te noemen vond ik eerst dramatisch, maar in hun zit wel een stijgende lijn ^^

Reach You luistert lekker weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Inderdaad ik vind dit ook zo slecht nog niet, A-Lusion, Brennan Heart, Atmozfears om er maar een paar te noemen vond ik eerst dramatisch, maar in hun zit wel een stijgende lijn ^^

Reach You luistert lekker weg


Ik zie bij Brennan Heart eigenlijk niet echt een stijgende lijn..
Imo natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu hier alle previews aan het beluisteren:

http://music.a-lusion.com/album/out-in-the-open-2-make-up-your-mind

Reach You kwam eerst over als een standaard track, maar toen de melodie er in kwam veranderde dat.
Electric Sky heeft wel een beetje lelijke kicks en een saaie intro naar mijn mening. Maar de climax geeft een heel apart gevoel.

Ben nu bij The First Sound, dikke kicks, lompe sounds en niet melodieus, heerlijk :)

Edit: De andere twee tracks ook nog geluisterd, Ultimate Bassline geskipt zodra die "ultieme basslijn" er in kwam.
Make Up Your Mind heeft te zwakkt kicks in de intro. De sounds in de intro zijn ook nog eens erg saai. De climax maakt daarentegen veel goed.

Tracks die ik niet genoemd heb in m'n post vind ik niks aan/zijn niet mijn ding, meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The First Sound klinkt best wel lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, leuk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:27 
 
Donateur

Ik moet zeggen a-lusion heb ik altijd gaaf gevonden toen ik hem een beetje begon te volgen. Veritas, voodoo, 4 elements, perfect it etc. Laatste jaren weinig van hem gehoord en muziek van laatste jaren vond ik minder en niet in zijn jasje passen. Misschien zat hij ook wel niet lekker in ze vel met inspiratie m.b.t. muziek. Voor mij voelt dit als een beetje come back van a-lusion. En ben ook blij verrast met deze tracks. Het is de stijl van deze tijd in zijn vertrouwde jasje. De nummers luisteren lekker weg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Ik moet zeggen a-lusion heb ik altijd gaaf gevonden toen ik hem een beetje begon te volgen. Veritas, voodoo, 4 elements, perfect it etc.


Inderdaad, in 2008 en 2009 was hij een van m'n favorieten. En het Second Identity project vond ik ook super gaaf. Dus om nou te zeggen dat hij nooit bijzonder is geweest, daar kan ik mij echt niet in vinden.

Nu toevallig In Trouble aan het luisteren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Soundscrollerz schreef:
Ik moet zeggen a-lusion heb ik altijd gaaf gevonden toen ik hem een beetje begon te volgen. Veritas, voodoo, 4 elements, perfect it etc. Laatste jaren weinig van hem gehoord en muziek van laatste jaren vond ik minder en niet in zijn jasje passen. Misschien zat hij ook wel niet lekker in ze vel met inspiratie m.b.t. muziek. Voor mij voelt dit als een beetje come back van a-lusion. En ben ook blij verrast met deze tracks. Het is de stijl van deze tijd in zijn vertrouwde jasje. De nummers luisteren lekker weg. :thumbup:


Dit.
Daarom ook het album maar besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:31 
 
Hardtraxx Newbie

Album binnen; Set U free, The First Sound, The Ultimate Bassline, Out of Sight en Reach you luisteren lekker weg! al met al een verrassend goed/gevarieerd album van A-lusion :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle