Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:44 
 
Hardtraxxer

Ik had er echt niks van verwacht maar ik moet zeggen dat een aantal tracks prima wegluisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran



Dit is wat ik van A-Lusion wil horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:08 
 

Uberhout schreef:


Dit is wat ik van A-Lusion wil horen :worship:



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict

Zitten nog een aantal hele leuke platen tussen met als topper The First Sound :woot: :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het album zojuist beluisterd, kende van deze tracks er nog geen 1 dus ik liet me verassen.
The First Sound steekt er met kop en schouders bovenuit de rest, wat een heerlijke plaat zeg, dikke kicks :D
Verder weet mij Electric Sky, Reaching You, Start Living 2013 Mix en Make Up Your Mind mij ook nog wel te boeien. Ultimate Bassline had ook leuk kunnen zijn, maar die vind ik veeeeel te slap overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 00:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A-Lusion & Betavoice - Reach You (7)
Leuk plaatje, luistert lekker weg, maar zal me niet bijblijven
A-Lusion - State Of Mind (5)
>.< Te veel zang imo, word irritant na een tijdje en die kick is me veel te hol.
A-Lusion & Stefan Thero - Out Of Sight (6)
Leuke melodie, de zang is ook wat beter maar die kicks zijn weer van die plopjes, geen enkele kracht in de punch
A-Lusion - Electric Sky (6,5)
Intro is best vet als de kick iets harder zou zijn. Melodie is ook goed, geen vreselijke zang. Maar die kick is wederom net een plopje, niks aan kracht in de punch.
A-Lusion - Start Living (2013 Mix) (7)
Kicks klinken al iets beter. Intro gaat ook lekker. De climax is ook wel lekker. De screeches zijn alleen wat aan de slappe kant. Lekker plaatje.
A-Lusion & Cold Case - Set U Free (7,5)
Cold Case vind ik goed bezig de laatste tijd dus ik verwacht bij deze wat meer, het intro is al lekker in ieder geval. Melodie is ook leuk gedaan en klinkt goed in het gehoor. Leuke track. 2e climax is het lekkerst.
A-Lusion - The First Sound (8)
Die kick had ik niet verwacht, klinkt lekker. Doet me wat aan NC denken deze track. Die anti is ook lekker.
Dit had ik dan niet van A-Lusion verwacht.
A-Lusion - The Ultimate Bassline(7)
Lekkere reverse. Alleen klinkt het of de bass ergens wat fout zit, kan het niet echt plaatsen. De kick in de climax is dan wel weer jammer. Leuk idee deze track, ook leuk uitgevoerd alleen had de afwerking wel iets beter gekund en die 2e kick haalt het idee er een beetje vanaf
A-Lusion - Make Up Your Mind(7,5)
Leuke reverse in het begin, alleen de punch is behoorlijk slap.
De climax is wel lekker. Lekkere drive zonder echt uithalende screeches te gebruiken maar gewoon de simpelheid van een synth.

Al met al is het tweede deel van het album boven verwachting goed te doen. Alleen de tracks springen er nog niet omdat ze echt interessant zijn. Er zit niet echt een karakter achter. Hoewel ze goed te doen zijn is het nog steeds 13/Dozijn werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 08:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wacht eerst even op de review van Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Lusion & Betavoice - Reach You 7.2
Afgezien van de zangbreaks is het een lekker plaatje.
A-lusion & Cold Case - Set U Free 7
Klinkt goed vooral 2e climax.
A-Lusion - The First Sound 6,8
Vind de samenhang niet zo goed. Kicks passen er niet helemaal onder.
A-Lusion - The Ultimate Bassline 8
Drive :woot: een nog dikkere reverse zou het helemaal goed maken.
A-Lusion - Make Up Your Mind 7,5
Vette sounds, energieke mid-intro, drive in de rest van het nummer is erg dik.

Rest nog geen officiƫle preview van gezien, verwacht dat ze wat minder zullen zijn dan deze tracks. Toch vind ik dat A-Lusion op de goede weg zit, volgens mij heeft ie er ook veel meer plezier in dan pakweg een jaar/anderhalf jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kende ook nog geen tracks hiervan op MUYM na, moet zeggen dat ik positief verrast ben. De vorige Out in the Open vond ik eigenlijk erg zwak op Start Living na, er zit in ieder geval weer een stijgende lijn in.

Reach You is voor mij veruit de beste plaat, zang is misschien net een beetje too much maar wat een heerlijke melodie. Erg fijn ook dat de melodie centraal staat en de kicks niet belachelijk ver omhoog pitchen.

The First Sound deed me ook wel heel sterk aan een Noisecontrollers plaat denken zoals Broken Balance al aangaf, dacht eerst dat het een collab was oid. Ondanks dat dat stijltje niet echt mijn ding is wel erg vet gedaan, A-lusion laat wel zien het nog steeds te kunnen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:

Rest nog geen officiƫle preview van gezien, verwacht dat ze wat minder zullen zijn dan deze tracks. Toch vind ik dat A-Lusion op de goede weg zit, volgens mij heeft ie er ook veel meer plezier in dan pakweg een jaar/anderhalf jaar geleden.


Delt-A schreef:
Ben nu hier alle previews aan het beluisteren:

http://music.a-lusion.com/album/out-in-the-open-2-make-up-your-mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:00 
 

Ik heb vandaag dit album ineens in de bus gekregen, zonder dat ik dit besteld heb. Vorige week heb ik Audioception besteld bij hardstyle.com en ook binnengekregen en ik denk dat deze CD ook door hardstyle.com is verzonden. Er zit echter geen factuur bij voor de rest, dus weet het niet zeker. Het album is overigens ook nog eens gesigneerd :P

Heb ik een actie gemist ofzo of zou dit gewoon een fout zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Heb ik een actie gemist ofzo of zou dit gewoon een fout zijn?


Ja die was eigenlijk voor mij bedoeld! Stuur maar door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Set U Free , The First Sound en The Ultimate Bassline zijn erg vette platen !
Voor de rest een prima album. :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle