Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xljarno @ English Heaven #7

http://www5.zippyshare.com/v/27507875/file.html

Duration: 1:19:22

Enjoy!

Tracklist:
01. Scott Brown vs. Al Storm - Run To Me
02. Squad-E & Chris Unknown - Hardcore Mother Fucker
03. Entity & Darwin - Your Own Destiny
04. Petrol Heads Feat. MC Chit Chat - Im Calling
05. Scott Brown - Fly With You (Nu Foundation Remix)
06. Re-Con - Fuel To Fire
07. Lumin8 & Starstruck Feat S3RL - Take My Heart
08. Alex BassJunkie & Steven David - Foxhole (Alex BassJunkie Remix)
09. Raul Lokura Pres. DJ Barok - The Cyber Synth
10. Anon - Love You Right
11. Heaven 7 Vs Al Storm - Dance With Me (The Remix)
12. Hardcore Masif - Silence (Technikore Mix)
13. Danny Danger - Find Yourself (Weaver Remix)
14. Darren Styles - Rock Me Out (Technikore Mix)
15. Michael Mansion - You're The 1
16. Darwin - Fragile Visions
17. Michael Mansion - Songbird
18. DJ Killah vs Entity - Completed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
:)


Volgens mij ben jij ook de enige die ze hier meeneemt haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
xljarno schreef:
Project 141 schreef:
:)


Volgens mij ben jij ook de enige die ze hier meeneemt haha :P


Haha iig de enige die reageert ^^ Zet je ze ook op lsdb ofzo? Daar wat meer aandacht ervoor? Je schranz-setje beviel trouwens ook erg goed! :thumbsup:


Uiteraard! Als je bij LDSB mn naam intypt krijg je ook aardig wat setjes :P Er komt trouwens een nieuwe schranz set. Die wordt op 28 oktober uitgezonden op Teknoradio.nl en misschien dat ik er in de tussentijd nog wel 1 maak voor lsdb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ah oke, vond de schranzset die je hier gepost iig heel lekker :thumbsup: En heel de UK hardcore serie natuurlijk ook ^^ Luister beide muziekstijlen niet heel erg vaak, maar kan er dan wel des te meer van genieten als ik weer eens luister ^^


Ah nice :D! Ik hou wel van wat andere stijlen :P Zolang het maar niet teveel mainstream is :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore