Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xljarno - English Heaven #10

http://www12.zippyshare.com/v/52925765/file.html

Here is part 10 of English Heaven!

Enjoy the happy beats!

Tracklist:
01. Marc Smith, Gammer & Joey Riot - Relentless Hardcore Anthem
02. Obsys - SNCF Theme
03. Eufeion - Dirty Dancefloor
04. Technikore - Are U Ready
05. Hixxy - Sora Blue
06. Anonymau5 - Next Level
07. Technikore - Seabreeze
08. Darwin - Without Fear
09. Armin van Buuren feat. Sharon den Adel - In & Out Of Love (Hixxy, Sy & Unknown Remix)
10. Anon - Pjanoo
11. Darren Styles - Screwface
12. Groove Coverage - Poison (Al Storm Remix)
13. Sy & Unknown - Pictures Of You
14. Anon - Seek Romance (X-FIr3 & Dimension Remix)
15. Iyaz - Replay (DJ Square Remix)
16. Sy & Technikore - Where Were You
17. Re-Con & Squad-E - Numero Uno
18. Bridson 10ak & Le-Kore - Stronger (EnergyForce Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hmm zou ik hem meenemen.... Tuurlijk :D


haha cheers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem hem deze keer ook mee. Doe ik normaal eigenlijk nooit maar projects smaak lijkt wel op die van mij dus we zullen het zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Neem hem deze keer ook mee. Doe ik normaal eigenlijk nooit maar projects smaak lijkt wel op die van mij dus we zullen het zien :thumbsup:


Ik ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hij is weer genieten! :clap: Viel me wel op dat het in vergelijking met deel 9 (persoonlijk 1 van de beste van de serie) weinig nummers met vocals inzitten! Vooral in het begin heel veel nummers zonder zang enzo. Maar mixwerk was natuurlijk weer top :thumbup:


Klopt, ik zal de volgende keer wel weer wat meer nummers met n voice gebruiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
xljarno schreef:
Project 141 schreef:
Hij is weer genieten! :clap: Viel me wel op dat het in vergelijking met deel 9 (persoonlijk 1 van de beste van de serie) weinig nummers met vocals inzitten! Vooral in het begin heel veel nummers zonder zang enzo. Maar mixwerk was natuurlijk weer top :thumbup:


Klopt, ik zal de volgende keer wel weer wat meer nummers met n voice gebruiken ^^


Haha is persoonlijke smaak, maar het viel me gewoon op :P


Ja is ook zo! Had het zelf niet eens door :p Mix gewoon met een van te voren gemaakte lijst en dan tijdens het mixen denk ik van "hé, die is vet hierop" dus dan gooi ik m in de player haha
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore