Project 141 schreef:
Los van de TL vind ik het mixwerk gewoon zo jammer. Elke overgang gaat hetzelfde, je hoort ze max 32 beats tegelijk en dan switcht ie over naar de break van het volgende nummer. Zit totaal geen tempo in deze set.
Tja, Dov is natuurlijk geen Dyprax. Lijkt wel alsof Dov de laatste tijd alles best vindt..Totaal geen vernieuwing meer, maarja hij hoeft zich dan ook niet meer te bewijzen.
Ben het overigens wel met je eens!
Evil Activities is ook geen Dyprax maar die mixt tenminste wel normaal.