Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:20 
 

STAN- schreef:
derniels schreef:
De hele zaal ging los

hardcore/evil-activities-masters-of-hardcore-statement-of-disorder-02-04-2011-t15316.html

Iedereen ging daar ook los, en zong veeeel te hard mee met de Nobody Said It Was Easy a-capella. Maar jezus wat was dat een kutset!

Enjoying the moment heet dat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Emoetkonijn schreef:
Project 141 schreef:
Los van de TL vind ik het mixwerk gewoon zo jammer. Elke overgang gaat hetzelfde, je hoort ze max 32 beats tegelijk en dan switcht ie over naar de break van het volgende nummer. Zit totaal geen tempo in deze set.


Tja, Dov is natuurlijk geen Dyprax. Lijkt wel alsof Dov de laatste tijd alles best vindt..Totaal geen vernieuwing meer, maarja hij hoeft zich dan ook niet meer te bewijzen.
Ben het overigens wel met je eens!

Evil Activities is ook geen Dyprax maar die mixt tenminste wel normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:34 
 

harde set !!!! :worship: :worship: :worship:

















:lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore