Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Anim0l - Hard 12:
http://www.multiupload.com/C17BVBHYWF
http://www.house-mixes.com/profile/The- ... --hard-12/

Tracklist:
1. DJ Mad Dog - So What About The....
2. Amnesys - Worldwide Crisis
3. The Headbanger - I'm In Your Head (Tha Playah Remix)
4. Meagashira & Endymion - Who I Am
5. Endymion & Evil Activities - To Claim The Future
6. Hellsystem - Shut Up And Die (Angerfist Remix)
7. DJ Outblast & Angerfist - Delusion
8. Distorted Revelation - The Horizon
9. Art of Fighters & Endymion - Freaks
10. Dyprax - Fuck Your Pride
11. Meccano Twins - Ignite
12. Tha Playah & MC Alee - Always Right
13. The Viper - Sacred Fire
14. Kasparov - Part Of The Plan
15. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
16. Re-Style - Renovation
17. DJ Outblast & DJ D - Electro Shocking (Dyprax Remix)
18. Angeldust - Innovator
19. Tha Playah - On The Edge
20. Placid K - Compagneros (Endymion Remix)
21. The Stunned Guys & Art of Fighters - United By Hardness
22. Na-Goyah & Saphira - Create The Future
23. Placid K - G Member (DJ Promo Remix)
24. D-Passion - Done Talking
25. Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
26. Paul Elstak ft. Beatstream & Radiate - Trashing My Scene
27. Meccano Twins - Combustion
28. H.M.V. - Fuck It Up Right Now
29. Angerfist - And Jezus Wept
30. DJ Nosferatu & DJ Outblast - Hope Dissolves
31. Vextor & Pimkat ft. MC Fixout - Scream (X-Mind Remix)
32. S.R.B. - Retardation

en weer een nieuwe versie van de Hard collectie :woot:
dit is de schuld van Project 141 die wel vond dat ik een hardcore set moest maken dus bij deze :D
is een mix geworden van al wat oudere nummers met de wat nieuwere, ook voor het 1st dat ik tracks voor een 2de keer gebruik in een setje :D
tis een wat langere mix dan normaal dus geniet ervan en laat weten wat je er van vind :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:34 
 

mee, buddy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ja deze neem ik dus echt niet mee -.-


dan niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ooh ziet lekker uit.. en begin klinkt ook al goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere lijst! Gaat zeker mee!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:20 
 

ik heb nu al 3 kwartier erop zitten, en het bevalt echt suuuuuuuuuuuuper tot nu toe!
af en toe een niet zo soepele overgang (door niet gelijkte bpm's), maar verder echt heeeeeeerlijk!
lekker doorknallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:59 
 

rond 70min is wel ff een teringherrie kwartier zeg... heb dat maar ff doorgespoeld...
o.a. Done Talking en Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HEERLIJK!!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Lekker toch? :)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
rond 70min is wel ff een teringherrie kwartier zeg... heb dat maar ff doorgespoeld...
o.a. Done Talking en Life Blood Pain Death (Tymon Remix)



niet zo klagen
dat stuk is hardstikke leuk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:36 
 

op nummer 18 na een erg dikke lijst! gaat meec zodra ik thuis ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
op nummer 18 na een erg dikke lijst! gaat meec zodra ik thuis ben :P


omdat je die niet kent ? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:50 
 

The Anim0l schreef:
DarkestSymphony schreef:
op nummer 18 na een erg dikke lijst! gaat meec zodra ik thuis ben :P


omdat je die niet kent ? :p

nee omdat ik die plaat kut vind haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke tracklist, ga hem eens luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:38 
 
Hardtraxxer

Dikke set en goei tempo erin ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 23:39 
 

net geluisterd weer:
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 00:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette mix :)

maar wat doet die
11. Meccano Twins - Ignite
zo hoog ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Vette mix :)

maar wat doet die
11. Meccano Twins - Ignite
zo hoog ?



ik vond hem daar wel tussen passen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 24 komt de titel wel tot zn recht :D Uiteraard gaat deze op me telefoon voor op school :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

Weer een topset!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore