Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Anim0l - Nog Steeds Hard:
http://www.multiupload.com/128IVFF1X4

Tracklist:
1. Re-Style - Get It Cracking (2011 Edit)
2. State Of Emergency - Crack It
3. Predator & Hellsystem - Subconscience
4. Weapon X - Hell Awaits (Wasted Mind Remix)
5. Re-Style - Renovation
6. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
7. Evil Activities & Endymion - Broken
8. The Beat Controller - Droppin Heat
9. Angerfist - Incoming
10. Evil Activities & Endymion - Changed The Game
11. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
12. Negative A - I'm
13. Dr. Z-Vago - Bat Device (Counterfeit Remix)
14. E-Noid - Order Chaos (Meccano Twins Refix)
15. Dr. Z-Vago - Flying High (E-Noid Remix)
16. Noize Suppressor - Who Is Elvis Brown
17. The Wishmaster - Bottle
18. Nosferatu & DJ Outblast - Hope Dissolves
19. SRB - This Beat

zo ben k weer :woot:
dit keer setje van een uur, eventjes de knallers van het moment + een paar oudtjes :P

enjoy ervan en leave een commentje :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Enige minpuntje in de tracklist is Shitty Rave Track, maar dat vergeef ik je dan maar :D
Zal hem vanavond nog ff downloaden en bij de rest van je setjes op mijn mp3 zetten :beer:



haha ja ik wist dat die opmerking zou komen:P
en idd tis maar 1 track van miss 3 min dus die hoor je nie eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg dik, alleen heel erg jammer van emo-hardcore Broken :P Neem hem weer mee zoals eigenlijk altijd, maar is alweer een tijdje geleden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk setje. neem hem mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thanks hier was ik wel aan toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heel erg dik, alleen heel erg jammer van emo-hardcore Broken :P Neem hem weer mee zoals eigenlijk altijd, maar is alweer een tijdje geleden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 00:20 
 

dikke lijst.. paar min-tracks maarja daarvoor ga ik me niet niet meenemen! dus morgen gaat die op de iPod :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 21:15 
 

Project 141 schreef:
Enige minpuntje in de tracklist is Shitty Rave Track, maar dat vergeef ik je dan maar :D
Zal hem vanavond nog ff downloaden en bij de rest van je setjes op mijn mp3 zetten :beer:

helemaal mee eens xd

neem em ook mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:31 
 

heeeerlijk dikke set weer jongen!
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
heeeerlijk dikke set weer jongen!
:bomb:



hebbie de personal favorites ook al? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:56 
 

The Anim0l schreef:
KSwoosh schreef:
heeeerlijk dikke set weer jongen!
:bomb:

hebbie de personal favorites ook al? :P

goed dat je et zegt, gelijk ff meenemene!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore