Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Tha Playah @ Free Festival 2012:
http://www8.zippyshare.com/v/70858687/file.html

Tracklist:
1. The Viper - Here It Comes/Control The Party (2012 Mash-Up)
2. Tha Playah - Why So Serious
3. Tha Playah & Evil Activities - Imperial
4. Dune - Are You Ready To Fly (ID remix)
5. ID (Nieuwe Tha Playah waarschijnlijk)
6. Evil Activities feat. E-Life - World Of Madness (Original Defqon.1 2012 OST)
7. Kasparov - Around The World
8. The Viper & Neophyte - Nothing To Lose
9. Denekamps Gespuis & Euromasters - Gas Met Die Klote (Tha Playah mash-up)
10. ID
11. Tommyknocker - Demolition (Evil Activites & Lenny Dee remix)
12. Tha Playah - My Misery

(Deel daarna is van State Of Emergency)
1. Charly Lownoise vs Mental Theo - Wonderful Day's (Re-Style & Bass D Refix)
2. Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mash-Up)
3. Evil Activities & Nosferatu - Sick Of It All
4. State Of Emergency - Addiction
5. Coone - The Challenge (Evil Activities remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

10. is geloof ik de nieuwe van Neophyte & Tha Playah, ik weet alleen die titel niet :(

en 4. is Rozalla - Are You Ready to Fly (Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

10 zal idd wel een nieuwe Neophyte Record Allstars zijn ofzo. Beetje hetzelfde als Adrenaline en Klaar om te rossen: flinks beuken maar afschuwelijke vocals xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
10 zal idd wel een nieuwe Neophyte Record Allstars zijn ofzo. Beetje hetzelfde als Adrenaline en Klaar om te rossen: flinks beuken maar afschuwelijke vocals xd

Inderdaad hahaha :P

En 10. is inderdaad een Tha Playah & Neophyte track lees ik net, alleen de titel?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 17:27 
 

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
10 zal idd wel een nieuwe Neophyte Record Allstars zijn ofzo. Beetje hetzelfde als Adrenaline en Klaar om te rossen: flinks beuken maar afschuwelijke vocals xd


Heb niet geluisterd maar zal deze dan wel zijn?

Forumoverzicht » Livesets » Hardcore