Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

System-X- SYNTHETIC 1.0 Welcome To Our Hardcore Laboratory - Finale Contest 2013 NRG VIBE


Na mijn vorige set, ben ik door gekomen tot de finale van SYNTHETIC 1.0 Contest!
Met de opdracht nog een set in elkaar te draaien.
ENJOY en Feedback is altijd welkom!

Tracklist:
01. Noize Suppressor- Chainsaw
02. Chosen Few- Name Of The Dj 2012 (Neophyte & Tha Playah Remix)
03. Re-Style- Retrospective
04. Outblast & Angerfist- Delusion
05. Decipher & Shinra- Stereotypes
06. Destructive Tendencies- Taken From Me
07. Wasted Mind- Upside Down
08. Amnesys- Wordwide Crisis
09. Angerfist & Outblast Ft Mc Tha Watcher- Catastrophe (Dominator Anthem 2012)
10. Destructive Tendencies- Fucking Up The Mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 00:51 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da Reveller schreef:
:worship:


Wat een drive in deze set! Heerlijk snel doorgemixt, meer van dit soort lijstje aub :cool:
Alleen dan wat langer dan een half uurtje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:07 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Da Reveller schreef:
:worship:


Wat een drive in deze set! Heerlijk snel doorgemixt, meer van dit soort lijstje aub :cool:
Alleen dan wat langer dan een half uurtje :woot:



Ik zal is kijken of ik nog zo'n set zal maken en dan langer! Ik ben persoonlijk van nog meer tempo! Maar dit moet ook altijd kunnen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore