Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:30 
 
Hardtraxxer

System-X Synthetic 1.0 Welcome To Our Hardcore Laboratory Contest


Mijn Set voor Synthetic 1.0 Welcome To Our Hardcore Laboratory!
Na het winnen van de Sans Souci Contest, is het tijd om de volgende te winnen!
Enjoy!
Tracklist:
01. Hellsystem- Set Me Up
02. Nico & Tetta- Restart The Party
03. Miss K8- Breathless
04. Evil Activities & Panic Ft Mc Alee- Never Fall A sleep (Tha Playah Remix)
05. Mastes Elite- Tied By Sound (Official Syndicate Anthem 2012)
06. Dione & Ruffneck- Hellburner
07. Decipher & Shinra- My World
08. Re-Style- Planetgroover
09. Dyprax Ft Mc Tha Watcher- The Statement Of Disorder
10. Angerfist Ft T-Junction- F@cking with my Head
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 12:13 
 
Hardtraxxer

Vette set! leuke nummertjes en strak mixwerk!
Lijkt me vet als je wint! hoor k je draaien hier in haarlem, patronaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:48 
 
Hardtraxxer

robin92 schreef:
Vette set! leuke nummertjes en strak mixwerk!
Lijkt me vet als je wint! hoor k je draaien hier in haarlem, patronaat.


Thnx! :thumbsup: Het lijkt mij ook vet als ik win. Zelf nog nooit in de patronaat geweest dus ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

Mixwerk klinkt goed. ^^

Veel suc6 met de contest man :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore