Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Dominator 2013 Warm-Up Mix:

Ik ben ook maar ff bezig geweest, geschikt voor CDtje. Direct alle anthems (tja, vind ze er wel in horen :P­ ) in het begin gegooid, meer ruimte om te rammen :P­ mixwerk is van mij wel eens puiker geweest, maar enjoy ^^



Tracklist:
01. Outblast & Predator Ft. Ruffian - The Hunt (Official Dominator 2007 Anthem)
02. Angerfist - Radical (Official Dominator 2008 Anthem)
03. DJ D - D-Power (Official Dominator 2009 Anthem)
04. Nitrogenetics - Driven By Fear (Official Dominator 2010 Anthem)
05. Art of Fighters - Nirvana of Noise (Official Dominator 2011 Anthem)
06. Angerfist & Outblast Ft. Tha Watcher - Catastrophe (Official Dominator 2012 Anthem)
07. Triax - Harvester of Souls
08. N-Vitral Ft. Rude Awakening - Brainbomb
09. Dyprax - The Future
10. Tommyknocker - Crunk
11. Embrionyc - Clubwalker
12. Meccano Twins - Pure Intentions
13. Negative A - Polymerase Chainreaction (Tymon Remix)
14. Endymion & The Viper Ft. Feral Is Kinky - Raging In The Dancehall (The Outside Agency Remix)
15. Project Omeaga - Lady Alzheimer
16. Dione - Eye Of The Storm (Angerfist Remix)
17. D-Passion - Blacklist Amok (Meccano Twins Remix)
18. Tymon - Fuck You Pay Me
19. Dr. Z-Vago - Flying High (E-Noid Remix)
20. Ruffneck - The Global Hardcore Gathering
21. Nosferatu - Enemigo Del Estado
22. Placid K - Come Down
23. Mad Dog - Agony (Destructive Tendencies Remix)
24. Section Grabuge - People Will Die (Tieum Remix)
25. Negative A - Negative Space
26. Dolphin & The Teknoist - Fight 2 The Def (Dolphin's De(con)struction)
27. The DJ Producer & Deathmachine - Hell-E-Vator
28. Hellfish - Axe Gabba Mental Murda Beatz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 10:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

was dat in 2005 dan geen anthem en de huidige ? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ-Scarhead schreef:
was dat in 2005 dan geen anthem en de huidige ? ;)

Van 2005 kon ik niks officieels vinden en de huidige is nog niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker setje Stefan!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore