4 > 5 loopt niet helemaal lekker, maar je herstelt hem daarna weer snel
7 > 8 loopt voor mijn gevoel ook niet lekker / slordig
9 > 10 laat je BB in een keer wegvallen, en On the Edge staat dan een filter / demper op?
10 > 11 deze ging heel lekker, mooi gedaan ookal is Just Know niet mijn favoriete plaat
13 > 14 is ook heel erg netjes, als Deathmask geen vreselijke graf kick had gehad dan had ik niet eens gemerkt dat Sloop Die Speakers erin kwam
14 > 15 ook heel netjes
de rest niet zo erg op gelet, was een lekker setje, volgende zal ik zeker weer meenemen
