Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere lijst hoor en respect voor Angel :worship:
gaat mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openen met wat oude Enzyme platen, afsluiten met een lekkere parij Crossbreed.. Ja, dit vind ik leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb em beluisterd en ging wel lekker :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore