roberttt schreef:
550decibel schreef:
Kunnen ze nie eens een keer kappen met noboody said it was easy was al blij dat ie niet op masters werd gedraait maar toen ging die hem zingen
egt een kut plaat
Als het publiek nog meedoet uit volle borst................ waarom zou die dan

misschien vinden mensen zoals ons t een kut plaat, maar er komen allemaal verschillende mensen op zo'n feest en de meeste vinden dit gewoon een mooi nummer omdat het soft is!