Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

550decibel schreef:
Kunnen ze nie eens een keer kappen met noboody said it was easy was al blij dat ie niet op masters werd gedraait maar toen ging die hem zingen :x

egt een kut plaat


Als het publiek nog meedoet uit volle borst................ waarom zou die dan xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
550decibel schreef:
Kunnen ze nie eens een keer kappen met noboody said it was easy was al blij dat ie niet op masters werd gedraait maar toen ging die hem zingen :x

egt een kut plaat


Als het publiek nog meedoet uit volle borst................ waarom zou die dan xd :x


misschien vinden mensen zoals ons t een kut plaat, maar er komen allemaal verschillende mensen op zo'n feest en de meeste vinden dit gewoon een mooi nummer omdat het soft is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:07 
 
Hardtraxxer

die mc moet echt zen muil houden
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore