Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 10:09 
 
Hardtraxxer

Noize Suppressor LIVE @ Qlimax 2009:
http://uploading.com/files/b85m1e29/Noi ... RanGo.mp3/
http://www.easy-share.com/1908502257/No ... oRanGo.mp3

Tracklist:
00. Intro
01. Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - On Your Knees
02. Noize Suppressor - Bonecruhsher
03. Noize Suppressor feat. MC Da Mouth Of Madness - Pole Position (Official Masters Of Hardcore 2009 Pole Postion Lap II Anthem)
04. DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire
05. Noize Suppressor - Nobody Likes/Blur - Woo Hoo
06. Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - ID
08. DJ Bike feat. MC Mouth Of Madness - Holes In Your Chest (Edit)
09. Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - Still Want More
10. Noize Suppressor feat. Mouth Of Madness - Chronicles
11. Metallica - Nothing Else Matters/Noize Suppressor - Fingherz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie afsluiter weer!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

00. Solar Intro
01. Noize Suppressor ft. Mouth of Madness - On Your Knees
02. Noize Suppressor - Bonecruhsher
03. Noize Suppressor - Pole Position
04. ID
05. Noize Suppressor - Nobody Likes
06. ID
07. ID
08. Noize Suppressor - Holes In Your Chest (Solar Edit)
09. Noize Suppressor ft. Mouth of Madness - Still Want More
10. Noize Suppressor ft. Mouth of Madness - Chronicles
11. Noize Suppressor - Fingherz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Directe download http://livesets4you.com/modules/wfdownl ... 2&lid=5304
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 13:30 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk afgesloten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 13:52 
 
Hardtraxx Newbie

00. Intro
01. Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - On Your Knees
02. Noize Suppressor - Bonecruhsher
03. Noize Suppressor feat. MC Da Mouth Of Madness - Pole Position (Official Masters Of Hardcore 2009 Pole Postion Lap II Anthem)
04. DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire
05. Noize Suppressor - Nobody Likes/Blur - Woo Hoo
06. Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - ID
08. DJ Bike feat. MC Mouth Of Madness - Holes In Your Chest (Edit)
09. Noize Suppressor feat. Da Mouth Of Madness - Still Want More
10. Noize Suppressor feat. Mouth Of Madness - Chronicles
11. Metallica - Nothing Else Matters/Noize Suppressor - Fingherz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke shit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:28 
 

hier en daar wat vette nummers, maar helaas geen geweldig setje, erg jammer
maar een afsluiter met Fingerhz was zeker wel bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus wat ging dat hard :P Vond het echt een top act, vond het geweldig om ze bezig te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

super vet om zo live te draaien
sonar :drool:
maar ben niet echt zo weg van hardcore, alhoewel ik nog best uit me dakkie ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en rickie waren toen aan het zoeken naar vette posters. We hadden niks gevonden, dus gingen maar weer ff op de tribune zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hardcore ook niet altijd leuk,, maar noize supressor heeft mij al 2 keer weten te overtuigen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja kut zooi wilde ik zo'n thunderdome poster van de muur trekken waren ze allemaal al weg :( maarja was ook wel te verwachten :P
en deze set ja die was gewoon erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond t samen met Deepack de minste set van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
ja kut zooi wilde ik zo'n thunderdome poster van de muur trekken waren ze allemaal al weg :( maarja was ook wel te verwachten :P
en deze set ja die was gewoon erg vet :)


hahaha jah dat hadden wij ook!!! xd
Komen we daar aan die hal :P zie ik allemaal gasten al die posters weg halen!! waren we net te laat -_-"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:18 
 
Hardtraxx Newbie

alle thunderdome posters weg? ik heb ze nog zien hangen zelfs na het einde

die waren wel kk bruut die dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P

Die had juist de beste set van de avond kapitein Koekwous :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 20:14 
 
Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P

Die had juist de beste set van de avond kapitein Koekwous :nono:

als jij hhz de beste set van de avond vond dan heb jij de rest van de avond staan slapen bij die vreettentjes zoals
zoveel gasten!!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P

Die had juist de beste set van de avond kapitein Koekwous :nono:


Ik was waarschijnlijk een van de meest nuchtere personen in de zaal.
En als nog sta ik me de hele avond ziek te stampen, sta ik de hele avond te wachten op die kutbreaks,
en op die slappe nummers.

Dat jij Deepack & NS de slechste sets van de dag vond, geeft gewoon wat aan over jou hardstyle smaak.
Al was de Deepack set aan het begin niet heel erg overtuigend, er werd tenminste in geragd!
Jij zit waarschijnlijk ook bij het publiek dat tot aan HHZ en DBSTF enthousiast mee doet, en bij de NC gaat zitten? Sorry man, maar ik hou eigenlijk van feesten zoals inQontrol en Q-Base. Qlimax en Defqon hoeven van mij niet zo heel nodig meer.. Niet dat ik me niet heb vermaakt op 2x Qlimax en 1x Defqon, maar die andere feesten passen zoveel beter bij mijn hardstyle smaak. Oplossing? Voor de hand liggend, en ja. Dat wordt 'm. Volgend jaar wordt er echt niet nog een keer 77e gedokt voor een vol stadion dat om 4 uur stopt met bewegen.

Het hele publiek loopt ook de hele avond enthousiast te schreeuwen, en dan op de helft van de avond, wanneer Ruffian het publiek probeert op te zwepen hoor je godverdomme niemand, sta ik daar in mn eentje te schreeuwen als een gek.

Ook bestaat het publiek uit dagjesmensen die je ook naar Mystery Land ziet gaan, beetje om zich heen kijken, van die mensen waarvoor het kopje ''zien en gezien worden'' bij DancePanel is toegevoegd.
Van die mensen die misschien 3 hardstyle nummers kennen, en dan besluiten naar Qlimax te gaan.

Om maar wat aan te geven, een maatje van me die vertelde me 5 jaar geleden nog dat hardstyle KUTMUZIEK was. Herrie, noize, bende. Raad eens wie er dit jaar ook op Qlimax stond? Juist ja.

Weet je wie ook nog meer naar Qlimax wou? M'n zusje uit godverdomme gymnasium 6. Die luistert alleen maar fuckin Coldplay, maar Qlimax leek d'r ook wel vet volgend jaar. Waarom? Die melodieuze breaks vond ze fantastisch.... Terwijl ze thuis altijd loopt te zeiken dat m'n muziek uit moet, terwijl ik altijd hardstyle draai. Snap je 'm?

En ik hoop dat je kan begrijpen dat ik dat strontvervelend vind. Omdat ik al sinds dat ik een pubertje was heb zitten wachten om naar hardstyle feesten te kunnen. En dan komt er een nieuwe generatie luisteraars aan die denken dat ze weten hoe het zit. En die mij dan wel eventjes gaan vertellen waar het op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 14:34 
 
Hardtraxxer

Ow wow, Mol jij bent cool, jij luisterd echt alleen maar de ECHTE harde shit! Geweldig! :') i'm being sarcastic by the way...

Persoonlijk vond ik Brennan Heart, DBSTF en Headhunterz het vetste, ben ik gewoon het hardste op gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lextc schreef:
Ow wow, Mol jij bent cool, jij luisterd echt alleen maar de ECHTE harde shit! Geweldig! :') i'm being sarcastic by the way...

Persoonlijk vond ik Brennan Heart, DBSTF en Headhunterz het vetste, ben ik gewoon het hardste op gegaan :)


Dit bedoel ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

wat een gods gejank als iedereen nou lekker bij zn eigen keuze blijft hebben we geen gezeik!

en als iemand zn mening geeft fik ehm dan niet af;)

al ben ik het wel met mol eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P

Die had juist de beste set van de avond kapitein Koekwous :nono:


Ik was waarschijnlijk een van de meest nuchtere personen in de zaal.
En als nog sta ik me de hele avond ziek te stampen, sta ik de hele avond te wachten op die kutbreaks,
en op die slappe nummers.

Dat jij Deepack & NS de slechste sets van de dag vond, geeft gewoon wat aan over jou hardstyle smaak.
Al was de Deepack set aan het begin niet heel erg overtuigend, er werd tenminste in geragd!
Jij zit waarschijnlijk ook bij het publiek dat tot aan HHZ en DBSTF enthousiast mee doet, en bij de NC gaat zitten? Sorry man, maar ik hou eigenlijk van feesten zoals inQontrol en Q-Base. Qlimax en Defqon hoeven van mij niet zo heel nodig meer.. Niet dat ik me niet heb vermaakt op 2x Qlimax en 1x Defqon, maar die andere feesten passen zoveel beter bij mijn hardstyle smaak. Oplossing? Voor de hand liggend, en ja. Dat wordt 'm. Volgend jaar wordt er echt niet nog een keer 77e gedokt voor een vol stadion dat om 4 uur stopt met bewegen.

Het hele publiek loopt ook de hele avond enthousiast te schreeuwen, en dan op de helft van de avond, wanneer Ruffian het publiek probeert op te zwepen hoor je godverdomme niemand, sta ik daar in mn eentje te schreeuwen als een gek.

Ook bestaat het publiek uit dagjesmensen die je ook naar Mystery Land ziet gaan, beetje om zich heen kijken, van die mensen waarvoor het kopje ''zien en gezien worden'' bij DancePanel is toegevoegd.
Van die mensen die misschien 3 hardstyle nummers kennen, en dan besluiten naar Qlimax te gaan.

Om maar wat aan te geven, een maatje van me die vertelde me 5 jaar geleden nog dat hardstyle KUTMUZIEK was. Herrie, noize, bende. Raad eens wie er dit jaar ook op Qlimax stond? Juist ja.

Weet je wie ook nog meer naar Qlimax wou? M'n zusje uit godverdomme gymnasium 6. Die luistert alleen maar fuckin Coldplay, maar Qlimax leek d'r ook wel vet volgend jaar. Waarom? Die melodieuze breaks vond ze fantastisch.... Terwijl ze thuis altijd loopt te zeiken dat m'n muziek uit moet, terwijl ik altijd hardstyle draai. Snap je 'm?

En ik hoop dat je kan begrijpen dat ik dat strontvervelend vind. Omdat ik al sinds dat ik een pubertje was heb zitten wachten om naar hardstyle feesten te kunnen. En dan komt er een nieuwe generatie luisteraars aan die denken dat ze weten hoe het zit. En die mij dan wel eventjes gaan vertellen waar het op staat.

Ik kan begrijpen dat je dat strontvervelend vind, maar:

je quote hier absoluut de verkeerde. Mijn smaak beperkt zich echt niet enkel tot DBSTF en Headhunterz. Ik heb m'n eigen van 10 tot 7 volledig gegeven en heb in al die tijd 10 minuten echt pauze gehouden. Dat was tijdens Davide Sonar. Ik heb ook tijdens Deepack en Noize Suppressor mijn uiterste best gedaan om te rammen en rausen, maar op een gegeven moment is je lichaam op. En dan vind je automatisch sommige dingen niet meer zo heel erg tof. Ik weet zeker als ik nog in een enigzins redelijke conditie had verkeerd (en wellicht tussendoor ff wat had gegeten...) dat ik de laatste 2 sets al een stuk beter had gevonden.

Je veronderstelt mij dingen zonder dat je weet wie ik ben en wat mijn smaak nou echt is. Ja, ik ging helemaal los op Headhunterz en ik vond dat een superset. Daar tegenover staat ook gewoon dat ik volledig los ging op de laatste keiharde platen van D-Block & S-te-fan, de set van Noisecontrollers en Technoboy (of is laatstgenoemde ook al te soft?). En zelfs op Deepack ging ik los voor zover mijn lichaam dat nog kon. Want dat hoort er ook gewoon bij.

Maar weet je dan ook dat ik op Defqon die mainstage op een gegeven moment helemaal zat was en veel liever los ging in de blauwe tent waar ze zeker tegen het einde gewoon gruwelijk hard draaiden? Weet je dat ik op Decibel soms het gevoel had dat ik de enige was die los ging op Tatanka omdat zowat iedereen stil stond terwijl de beste man heerlijk draaide? Dat ik de set van Isaac (op het begin na) ook gewoon heel tof vond terwijl een hoop vrienden het maar een saaie bedoeling vonden? Dat ik Headhunterz op Defqon helemaal niet zo geweldig vond terwijl zoveel mensen dat het einde vonden?

Ik vind dat iedere feestganger altijd moet blijven onthouden dat smaken altijd verschillen. En dat door het huidige brede aanbod is er voor zoveel mensen wat wils. Als mensen op een avond meer houden van Brennan Heart en Headhunterz is het toch geen schande ofzo? Ik vond dat gewoon de meest aantrekkelijke sets van de avond en daar komen ontzettend veel factoren bij kijken. Ik ben net als jij gewoon een liefhebber van de muziek. En als mensen niet van Headhunterz houden, of juist alleen maar van Headhunterz houden, zal mij werkelijk een worst wezen. Iedereen z'n eigen ding toch? Als je maar de juiste partyspirit hebt.
En er zijn inderdaad veel mensen op Qlimax die die spirit niet hebben. Maar dat had ik je al ver van tevoren kunnen vertellen en daar wordt mijn avond niet meteen minder van.

En dan ten slotte nog over deze set: daar had ik gewoon enorm veel verwacht vooraf, eerlijk waar.
Ik ben normaal gesproken een liefhebber van zijn sets. Maar dit was gewoon niet dat wat ik ervan had verwacht. Het paste in verschillende opzichten gewoon niet. Daarnaast was er echt veel te veel gescratch, ie-de-re keer weer hetzelfde. Dat irriteerde na een tijdje gewoon. En ik had het gewoon ziekelijk benauwd en koppijn van hier tot Tokyo. Dan ga je helaas niet meer zo hard. I'm so sorry... Nu ik hem terugluister vind ik de set niet zo heel slecht, maar ik heb echt stukken beter gehoord van Bike en Dek.

Anyway, over anderhalve week ga ik naar Nightmare en dan krijgt Noize Suppressor een eerlijke herkansing. Cheers! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 22:05 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Lextc schreef:
Ow wow, Mol jij bent cool, jij luisterd echt alleen maar de ECHTE harde shit! Geweldig! :') i'm being sarcastic by the way...

Persoonlijk vond ik Brennan Heart, DBSTF en Headhunterz het vetste, ben ik gewoon het hardste op gegaan :)


Dit bedoel ik dus.


Ja sorry hoor mol, maar ik ben van mening dat je niet zo moet zeiken over dat het te mainstream word.
Ik heb zaterdag namelijk meer dan 20.000 man uit hun dak zien gaan op Qlimax, en daar gaat het om toch?
En of dat nou echte diehard fans zijn of niet, wat zal dat een reet uitmaken.
Iedereen die de muziek leuk vind mag komen, je hebt echt geen alleenrecht.
Ik heb jaren naar hardcore geluisterd en hou dus echt wel van hard beuken, maar ik vind het melodische in hardstyle ook erg vet.
Respecteer de mening van anderen toch ook eens, het leven draait niet alleen om jou.
Amen :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore