Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat nummer van Blur heeft trouwens ´Song 2´ ipv Woo Hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kon na dit setje even niet meer ademen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2009 02:06 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker afgesloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

banaan schreef:
dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P

Die had juist de beste set van de avond kapitein Koekwous :nono:

als jij hhz de beste set van de avond vond dan heb jij de rest van de avond staan slapen bij die vreettentjes zoals
zoveel gasten!!:P


Nou, je kan veel zeggen over Headhunterz maar die gozer heeft magie in zijn handen als het gaat om mixen.
Ook was de tracklist echt niet onaardig alleen dat verschrikkelijke Let the Bass Kick kwam ertussen, heeft Willem helemaal niet nodig. FACK HOUSE!!

Mol, en iedereen die discussieert over smaken etc, etc,

Live your own life!!! Mol, lekker boeiend wat die anderen zeggen. Jij hebt genoten bij de momenten waarneer jij het dik vond. Ik ben heel de nacht los gegaan, omdat ik daar kom voor 1 ding: HARDSTYLE!!! Ik kom niet voor joop of kees, ik kom daar om zelf een leuke avond/nacht te hebben. Waarom dat gelul over dagjesmensen enzoo. Laat ze fucking lekker hun gang gaan en leef je eigen moment! Geniet lekker van je muziek en van de show en schijt op de mensen waar je niks aan hebt!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed gesproken voor een rotterdammer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Goed gesproken voor een rotterdammer! :thumbup:


Ik ben een Feyenoorder, geen Rotterdammer :P
Woon 25 km van Roffa vandaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 19:13 
 

Mol schreef:
Ik was waarschijnlijk BLABLABLABLABLABLABLABLABL VEEL TE LANGE POST BLABLABLABLA...waar het op staat.

helemaal mee eens hoor, hoezo willen al die NIET-hardstyle lovers ineens hardstyle luisteren op evenementen, als ze er normaal een hekel aan hebben?
DAT HOORT NIET!

btw: late reactie, omdat ik niet zocht je post te lezen XD
nu heb ik em nog steeds niet helemaal gelezen, maar 1e en laatste alinea gelezen en weet zo ongeveer wel waar het over gaat :P XD I hate reading :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 14:09 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
hoezo willen al die NIET-hardstyle lovers ineens hardstyle luisteren op evenementen, als ze er normaal een hekel aan hebben?
DAT HOORT NIET!

opzich is het wel een opvallende kwestie ja,
maar ook logisch als je ziet wat (o.a.) Q-dance evenementen kwa stages presenteren.
Qua lichtshows, qua vuurwerk.
Dat is 'n genot voor ieder persoon, dan is muziek bijzaak voor die mensen.

Ik moet t nu nog hebben van 16 + feesten, maar ik wil graag naar Q-dance feesten om zo'n sfeer eens mee te maken.
maar bovenal, voor de MUZIEK!


los val al die ergernissen hier, wel lekkere set, al ben ik niet zo'n hc fan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Had dan bij HHZ ff op replay gedrukt, homo :P

Die had juist de beste set van de avond kapitein Koekwous :nono:


Ik was waarschijnlijk een van de meest nuchtere personen in de zaal.
En als nog sta ik me de hele avond ziek te stampen, sta ik de hele avond te wachten op die kutbreaks,
en op die slappe nummers.

Dat jij Deepack & NS de slechste sets van de dag vond, geeft gewoon wat aan over jou hardstyle smaak.
Al was de Deepack set aan het begin niet heel erg overtuigend, er werd tenminste in geragd!
Jij zit waarschijnlijk ook bij het publiek dat tot aan HHZ en DBSTF enthousiast mee doet, en bij de NC gaat zitten? Sorry man, maar ik hou eigenlijk van feesten zoals inQontrol en Q-Base. Qlimax en Defqon hoeven van mij niet zo heel nodig meer.. Niet dat ik me niet heb vermaakt op 2x Qlimax en 1x Defqon, maar die andere feesten passen zoveel beter bij mijn hardstyle smaak. Oplossing? Voor de hand liggend, en ja. Dat wordt 'm. Volgend jaar wordt er echt niet nog een keer 77e gedokt voor een vol stadion dat om 4 uur stopt met bewegen.

Het hele publiek loopt ook de hele avond enthousiast te schreeuwen, en dan op de helft van de avond, wanneer Ruffian het publiek probeert op te zwepen hoor je godverdomme niemand, sta ik daar in mn eentje te schreeuwen als een gek.

Ook bestaat het publiek uit dagjesmensen die je ook naar Mystery Land ziet gaan, beetje om zich heen kijken, van die mensen waarvoor het kopje ''zien en gezien worden'' bij DancePanel is toegevoegd.
Van die mensen die misschien 3 hardstyle nummers kennen, en dan besluiten naar Qlimax te gaan.

Om maar wat aan te geven, een maatje van me die vertelde me 5 jaar geleden nog dat hardstyle KUTMUZIEK was. Herrie, noize, bende. Raad eens wie er dit jaar ook op Qlimax stond? Juist ja.

Weet je wie ook nog meer naar Qlimax wou? M'n zusje uit godverdomme gymnasium 6. Die luistert alleen maar fuckin Coldplay, maar Qlimax leek d'r ook wel vet volgend jaar. Waarom? Die melodieuze breaks vond ze fantastisch.... Terwijl ze thuis altijd loopt te zeiken dat m'n muziek uit moet, terwijl ik altijd hardstyle draai. Snap je 'm?

En ik hoop dat je kan begrijpen dat ik dat strontvervelend vind. Omdat ik al sinds dat ik een pubertje was heb zitten wachten om naar hardstyle feesten te kunnen. En dan komt er een nieuwe generatie luisteraars aan die denken dat ze weten hoe het zit. En die mij dan wel eventjes gaan vertellen waar het op staat.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 20:19 
 
Hardtraxx Elite

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 18:43 
 
Hardtraxxer

Iemand deze nog? :innocent:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore