Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:56 
 
Hardtraxxer

Download Negative A vs Unexist @ Thunderdome 2011 (Toxic Hotel):

http://uploaded.to/file/2m96gmlv

Tracklist:
01. Tymon - Psycho Killer (Negative A's Chase The Devil Edit)
02. Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon remix)
03. Negative A - Spiteful
04. Unexist - Freedom
05. Tymon vs Negative A - Extrasensory perception
06. DJ Mad Dog - Here Comes The Madness
07. ID
08. Catscan - Divine Area
09. Negative A And Counterfeit - Scorched Earth
10. Unexist feat. Day-Mar - K.O
11. Tymon - Now Whos Laughing (Negative A Remix)
12. Dyprax Ft. Mc Tha Watcher - The Statement Of Disorder (Unexist Remix)
13. Negative A feat. Counterfeit - Self-Acclaimed Criminals
14. Unexist feat. Satronica - F*ck the System
15. Negative A & Counterfeit - Present Danger
16. Unexist - ID
17. ID
18. Unexist - Bodybag
19. Negative A feat. MC Justice - Breaking Barriers
20. Unexist - Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat sws mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gaat sws mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Intervention schreef:
Gaat sws mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De set van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

09. Negative A And Counterfeit - Scorched Earth :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet de hele set blijkbaar? Ze openden met de remixen van Strangle & Mutilate en Shoot That MF...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom draaide Evil Activities dit niet? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarom draaide Evil Activities dit niet? :cry:

Wat hadden we van tevoren nou gezegd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarom draaide Evil Activities dit niet? :cry:

Sommigen gaan nu eenmaal niet boven 175 bpm -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:31 
 

http://www45.zippyshare.com/v/92908160/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:31 
 
Hardtraxx Newbie

heerlijke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 02:48 
 
Hardtraxx Newbie

thanx!!!!!!!!!!!!!!!

[zippy][/zippy]
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore