Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Korsakoff & Outblast @ Syndicate 2011:
http://x7.to/eoz1rh

Tracklist:
1. Nitrogenetics - Pledge of Resistance
2. ID
3. Angels of Darkness - Cold as Ice (Re-style remix)
4. DJ D - Shock the Party ( Hellsystem remix)
5. Rayden - Wild Dreams
6. Rayden - Forget Da Violence
7. ID
8. ID
9. ID
10. ID
11. DJ D - D-power
12. Rayden ft Nitrogenetics - The Experience
13. ID
14. ID
15. ID
16. ID
17. ID
18. Hellsystem - Cazzi Amari
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:52 
 
Hardtraxxer

http://uploaded.to/file/aole7zin
http://depositfiles.com/files/eux8k0178

1. Outblast and Korsakoff - Hymn of Syndicate (with live vocals)
2. Tha Playah - Clockwork
3. Outblast - Bassleader (Official Bassleader Anthem 2011)
4. Re-Style - Renovation
5. Re-Style - Get It Crackin (2011 edit)
6. Korsakoff and The Viper - Re-bottled
7. Rave Slave - Psychiatric Atmos-Fear (Evil Activities Remix)
8. The Viper & Endymion - Change
9. DJ Juanma - King Of The Jungle
10. The Viper & Nosferatu - Who We Are
11. Tha Playah - Why So Serious?
12. Korsakoff - Unrivalled (Re-style remix)
13. Outblast - Pride and Pain
14. Korsakoff - Unleash The Beast (Angerfis remix)
15. The Masochist vs Bass-D & King Matthew - Get Retarded (Bass-D 2011 Refix)
16. Critical Mass - Burning Love 2011 (The Viper remix)
17. Outblast and Angerfist ft Tha Watcher - Voice Of Mayhem
18. The Viper & Neophyte - Nothing To Loose
19. Evil Activities - Adagio
20. Korsakoff - Pink Noise
21. ID
22. ID
23. Evil Activities - Evil Inside
24. Laserkraft 3D – Nein Mann (Korsakoff & Outblast Syndicate Edit)
25. Angerfist - Gas Met Die Zooi (Tha Playah remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm mainstream, maar oh zo lekker voor dat moment. Meest geniale lichtshow ooit erbij en vuurwerk wat gewoon top was voor in een zaal. En echt een fantastische sfeer die bijna kon tippen aan X-Qlusive Holland. Epic! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:57 
 

nee ook niks voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:57 
 

erg lekkere set, maar geen keeper :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore