Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:47 
 
Hardtraxxer

Download Kasparov @ Thunderdome 2011 (Toxic Hotel):

http://uploaded.to/file/teylorwt

Tracklist:
01. Kasparov - Raw and Uncut
02. Nero - Me & You (Dione Remix)
03. The Prophet - Pitch Black (Kasparov Remix)

- INTERVIEW -

04. Adagio for Strings (Evil Activities unofficial remix)
05. Kasparov - Pessa Pessa & Hardcore Hooligans Mash-up
06. Noisecontrollers - Unite (Kasparov Remix)
07. Evil Activities - Evil Inside
08. Kasparov - Keep Going
09. Evil Activities - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah Remix)
10. Kasparov - We will Dominate (Angerfist Refix)
11. ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee doe maar niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gelukkig dat we hier nog niet binnen waren.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:40 
 

Is dit zeg maar de DBSTF/Brennan Heart van de Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Is dit zeg maar de DBSTF/Brennan Heart van de Hardcore?

Zoiets ja. Op zich heeft Kasparov soms best leuke platen, maar goed, hij moest bij deze openen. Dan verwacht ik ook een setje als dit, was overigens wel gewoon lekker gemixed.

Kwam zelf bij Evil Inside binnen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 01:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unity hoor!! Stonden we bij de muntjes haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Unity hoor!! Stonden we bij de muntjes haha

Ook goed, ligt eraan wanneer je het "binnen" noemt :P

Hoor jij niet al te slapen dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:49 
 

ultiem genietmomentje toen we de zaal in liepen en de remix van Unite hoorde :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ultiem genietmomentje toen we de zaal in liepen en de remix van Unite hoorde :bomb: :bomb:

Jij snapte er eerst van toen ik dat zei xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:02 
 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
ultiem genietmomentje toen we de zaal in liepen en de remix van Unite hoorde :bomb: :bomb:

Jij snapte er eerst niks van toen ik dat zei xd

ja klopt, ik wist ff niet waar je et over had...
maar toen hoorde ik em goed....
en was ik zo van:
OMGOMGOMGOMGOMGOMG NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:18 
 

http://www45.zippyshare.com/v/48042181/file.html
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore