Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Download PRSPCT PDCST 007 by FRACTURE 4



Tracklist:
1. Fausten - Punishment & Evisceration (Dadubs Remix)
2. The Outside Agency - Metal Slug (Fracture4 Extended Edit)
3. Fracture 4 - Let Down The Walls
4. Cubic Nomad & Fracture 4 - Fading
5. Embrionyc & Godbuzda - Juncture
5. Wavolizer - Undetected
6. Fracture 4 - Departure
7. Deathmachine - Artificial Genes
8. The Outside Agency - Godspeed
9. Fracture 4 - Wallflower
10. The Outside Agency & Dep Affect - Mathematics
11. Mindustries - Meddling Glass
12. Fracture 4 - Thank You For Breaking My Heart
13. Mindustries - Beyond Control
14. Densha Crisis - Dark Behaviour
15. The Outside Agency - The Machinery Death
16. Deathmachine - Consume & Regenerate
17. The Outside Agency & Fracture 4 - Manhunt 0
18. Acid Diaper - Get Loud
19. Ophidian - Formshift (The Outside Agency Remix)
20. Traffik - Incriminating Evidence (Deathmachine Remix)
21. C-Netik - Visionary
22. Fracture 4 - So Much Sorrow
23. Limewax - Riget
24. Hallucinator - Kill Them All
25. Switch Technique - Sower of New Life
26. Deathmachine - The Journey VIP
27. Forbidden Society & Sei2ure - King of Pogo
28. Dither - Digital Chemistry
29. The Outside Agency - Centipedes & Sentinels
30. Detest - Final Prayer
31. Dolphin - Hengsha
32. Hyena - Whales Attacking the Suboceanic Interconnect
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OH MY GOD. OH MY GOD. :drool:

Ik zeg er verder niks over... dit dekt de lading wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"we got brand new Scotish PRSPCT XTRM Family member FRACTURE 4"
Nou dat hij op XTRM staat, staat nu sowieso vast. Ben benieuwd of hij hierop gaat releasen.
Standaard lijstje overigens, maar wel stuk voor stuk heerlijke nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So Much Sorrow is nu al een van de ziekste tracks van dit jaar. Hoop dat hij dat soort tracks vaker gaat produceren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet de plaat rond 1 uur 5 minuten? Echt ZIIIEEEEEKE kickrolls :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoe heet de plaat rond 1 uur 5 minuten? Echt ZIIIEEEEEKE kickrolls :drool:

Ja, dat is dus So Much Sorrow. Die begint overigens op 1 uur en 3 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14. Densha Crisis - Dark Behaviour

Vet dat hij deze support, viel mij uit die release ook al op. Beetje oude Mindustries stijl, heel vet!

Sowieso een bazenset weer dit, en So Much Sorrow blijft heel ziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Hoe heet de plaat rond 1 uur 5 minuten? Echt ZIIIEEEEEKE kickrolls :drool:

Ja, dat is dus So Much Sorrow. Die begint overigens op 1 uur en 3 minuten.

Haha oke, duidelijk :) Super zieke plaat iig.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore